Heb me midweek al gepland

Moderator:Beheerders
je bent de pro tuup. Je weet niet beterZo, afgelopen maandag daar geweest. Het viel me tegen, kan ook door mijn dronken/kater toestand zijn gekomen . Dh niks aan gedaan, onderste gedeelte nog steeds zo klote. 6-cross, mwhaa ook niks. Enja de rest is veel hetzelfde gebleven. Waarom maken ze alles zo easy te jumpen en te halen...
Whaha, grapjas, dat ben ik bij lange na niet, en maandag kon of was ik dat al helemaal niet (zie mijn toestandTimmos schreef:je bent de pro tuup. Je weet niet beterZo, afgelopen maandag daar geweest. Het viel me tegen, kan ook door mijn dronken/kater toestand zijn gekomen . Dh niks aan gedaan, onderste gedeelte nog steeds zo klote. 6-cross, mwhaa ook niks. Enja de rest is veel hetzelfde gebleven. Waarom maken ze alles zo easy te jumpen en te halen...Waar zijn de pics haha.
Ja lijkt mij logisch anders kunnen die lui met enkel een achterrem en geen vering niet naar beneden.jojo schreef:Zo te horen hebben ze dus de stukken van de wedstrijd eruit gegooid....? Dat was namelijk best een leuke toevoeging aan de DH!
Chmod schreef:dat heb ik gezien, je had nog wat een rode neus
onderste stuk van de DH lag idd vol met remkotten. Maar ja, het is DH. Wat mij vooral opviel was dat de funcross heel wat van zijn flow kwijt is. Lijkt allemaal weer eens platter.
Nu, de temperatuur hielp ook wel niet om je een hele dag volledig te geven
jawel. Eerste keer boxxer testen.mtb arno schreef:Chmod schreef:dat heb ik gezien, je had nog wat een rode neus
onderste stuk van de DH lag idd vol met remkotten. Maar ja, het is DH. Wat mij vooral opviel was dat de funcross heel wat van zijn flow kwijt is. Lijkt allemaal weer eens platter.
dan was jij dat die ik gezien heb met die groene ironhorse op maandag
Toen ik er was was het wedstrijd parcourse nog te rijden na de IXS cup op maandag en dinsdag.Daarna was het parcourse weer zoals het nu is.Ik had gehoopt dat ze idd die stukken gehouden hadden.Djamgils schreef:De drop in de bocht is wel degelijk nieuw. Maar idd nog wel veel remkuilen.Tuup J schreef:Dh niks aan gedaan, onderste gedeelte nog steeds zo klote.
En ook jammer dat de wedstrijdstukken alweer buiten gebruik zijn.
ik reed daar toen rond op een m1Chmod schreef:jawel. Eerste keer boxxer testen.mtb arno schreef:Chmod schreef:dat heb ik gezien, je had nog wat een rode neus
dan was jij dat die ik gezien heb met die groene ironhorse op maandag
daarom kun je ook beter een HT huren en geen dikke DH , heb je helemaal neit nodig om genoeg lol te hebben en dan ben je dus wel voor 50e incl liftpas klaar..BartGast schreef:Ja zon gevoel had ik ook , maar zag laatst op de site dat een DH bike zo'n 50 eetjes kost ?
En als je zon beetje alles huurt/ticket ben je rond de 150 ee kwijt /zucht . Ach we zien het dan wel