2010boxxer!

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Tilly2
Contacteer:

Bericht door Tilly2 » do jul 30, 2009 9:27 pm

Heb die van mij via TFT... Niks mis mee. Net een dikke week uitgebreid getest in Frankrijk... Super vork. is trouwens Team uitvoering.

Chmod

Bericht door Chmod » do jul 30, 2009 10:08 pm

de mijne had maar 2 druppels olie in de linker poot. Gewoon bijvullen en klaar.

koen vlemminx

Bericht door koen vlemminx » vr jul 31, 2009 10:56 am

ik heb hem nog steeds niet, maar volgens mij ligt dat ook aan die zaak waar ik hem heb besteld. :x

ik ben heel benieuwd hoe hij reageert op de dh. :o
gr koen,
downhill is voor de echte man =)

Tilly2
Contacteer:

Bericht door Tilly2 » vr jul 31, 2009 2:41 pm

koen vlemminx schreef:ik heb hem nog steeds niet, maar volgens mij ligt dat ook aan die zaak waar ik hem heb besteld. :x

ik ben heel benieuwd hoe hij reageert op de dh. :o
gr koen,

Waar heb jij 'm besteld dan..?

claus

Boxxerts

Bericht door claus » vr jul 31, 2009 8:18 pm

Gasten rij een paar weken met de WC. helemaal top.

In de Race en Team uitvoering is dempingscartridge niet volgens de hoge RS eisen. Agu en RS gaan alle cartridges vervangen van de vorken die ze op voorraad hebben. Hierdoor kan het iets langer duren voordat deze 2 types beschikbaarkomen bij je dealer.

Christiaan

Re: Boxxerts

Bericht door Christiaan » vr jul 31, 2009 9:32 pm

claus schreef:Gasten rij een paar weken met de WC. helemaal top.

In de Race en Team uitvoering is dempingscartridge niet volgens de hoge RS eisen. Agu en RS gaan alle cartridges vervangen van de vorken die ze op voorraad hebben. Hierdoor kan het iets langer duren voordat deze 2 types beschikbaarkomen bij je dealer.
Heeft Agu ueberhaupt Boxxers op voorraad?

Djamgils
Contacteer:

Re: Boxxerts

Bericht door Djamgils » vr jul 31, 2009 9:35 pm

claus schreef:Gasten rij een paar weken met de WC. helemaal top.

De race heeft nog motion control en de Team en WC hebben dezelfde mission control demper. Dus waarop baseer je dat de Race en Team problemen hebben en de WC niet?
Christiaan schreef:Heeft Agu ueberhaupt Boxxers op voorraad?
Voorzover ik kan zien staan de nieuwe nog niet eens in hun artikellijst.

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » vr jul 31, 2009 10:02 pm

Chmod schreef:de mijne had maar 2 druppels olie in de linker poot. Gewoon bijvullen en klaar.
Het lijkt er op dat je dat normaal vindt als je 'n vork van rond de 1000 euro koopt... :?

degoe
Contacteer:

Bericht door degoe » za aug 01, 2009 8:50 pm

ok hier wat er gebeurd is(volgens rock shox import europa)
Er zijn helaas een aantal boxxers(alles team) uitgeleverd zonder of met te weinig olie. Dit betreft een knappe 400 stuks(op serie nummer). Ook zijn er team boxxers uitgeleverd met een te lange dropstop, en daardoor benut de vork dan maar 170mm ipv 203mm. deze dropstop kan je
A: zelf in korten(ca 2 cm wegnemen)
B: eruit halen
C: terug sturen en dan krijg je een nieuwe.

Dit betreft alleen de boxxer team(voor zover ik heb gehoord). De wc's zijn ok en van de race heb ik ook nog niks gehoord.

Ik weet dit had niet mogen voorkomen,maar is doordat Rock shox iets te eiferig was met uitleveren(op druk van de consument) toch gebeurt.
Je kan de vork terug sturen en dan krijg je hem met genoeg olie en een nieuwe dropstop(als dit bij jou vork nodig is) terug,of je laat hem bijvullen bij de dealer waar je hem heb gekocht,en laat daar de nieuwe dropstop bestellen(mits de dealer hem niet heeft),en hem in bouwen. Of je doet dit alles zelf.

dit is de info die ik op dit moment heb gekregen van mijn sponser en geef dit dus zo verder aan jullie.

Degoe.

Trekrules

Bericht door Trekrules » di aug 04, 2009 5:25 pm

Na weken wachten kan ik morgen eindelijk men Boxxer WC 2010 ophalen bij de lbs :D
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

Chmod

Bericht door Chmod » do aug 06, 2009 5:18 pm

Santa Cruz schreef:
Chmod schreef:de mijne had maar 2 druppels olie in de linker poot. Gewoon bijvullen en klaar.
Het lijkt er op dat je dat normaal vindt als je 'n vork van rond de 1000 euro koopt... :?
Mijn auto kostte 20.000 en de tank was leeg... :lol:

rdcL.be

Bericht door rdcL.be » do aug 20, 2009 9:14 pm

Chmod schreef:
Santa Cruz schreef:
Mijn auto kostte 20.000 en de tank was leeg... :lol:
Das meer iets zoals een bord spaghetti bij n nieuwe fiets :P
Save traffic, drop vowels

Plaats reactie