Flowshore @ bikepark winterberg

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

-AAB-

Bericht door -AAB- » wo nov 14, 2007 8:50 pm

OK ik vind dat je een klien beetje gelijk heb.
maar wat versta je onder een echte DH? de DH in winterberg is opzich prima, zat mogelijkheden om snellere lijnen te zoeken e.d.
Heftiger kan wel degelijk, kijk maar naar willingen , niet lang maar heftig genoeg.
Toen men de DH in willingen aanlegde kregen ze veel komentaar dat willingen niet geschikt zou zijn. Ze hebben met de WC toch zeker het tegendeel bewezen. En kom nou niet aan dat je willingen te makkeijk vind, want dan zit je gewoon uit je nek te.......

Don

Bericht door Don » wo nov 14, 2007 8:53 pm

Het belangrijkste is dat we in hokjes blijven denken.
Zondagsrijder

07bighit

Bericht door 07bighit » wo nov 14, 2007 8:59 pm

thomasmb schreef:
m.m.biker schreef:
thomasmb schreef:Steek je tijd toch in iets anders dan mensen heel de tijd liggen uit te maken als " knakworsten " Als ik jullie bezig hoor ben je niet veel beter dan de " slopestylegaylords" zij pronken met foto's en jullie zitten te zijken over snelheid op de baan in Wberg => Juist dezelfde shit als je het mij vraagt !

Djeezzz
jong kerel jij moet juist veel zeggen :? :ban: je zit te zeggen van mensen uit te maken maar heb je zelf eens gelezen wat je zelf zegt ''slopestylegaylords'' :? damn kerel :ban:
Man man gij zij okal ni veel beter. Ik ga echt denk ik mijn acount op DP verwijderen , ik zit mij hier altijd kwaad te maken alsk zie wa voor zeveraars en no-lifers hier zitten. En dan nog als iemand met " een fiets kan rijden ".

Muggezifter eerste klas ? En leer u taal ; In de context van die zin staat da ni als scheldwoord ;) *steek*
thomas een beetje rustiger he iedere keer als ik get van u lees begin ik ook te flippe ge hebt get tege iedereen ma ik denk da da komt omdat gij van antwerpen zijt zo n dikke nekke gij zijt daar echt de koploper van
ik hoop da ge zo snugger zijt om hier niet op verder te gaan he :ban: :ban: :ban: :ban: :ban: :ban: :ban: :ban:

-AAB-

Bericht door -AAB- » wo nov 14, 2007 9:03 pm

oeh chickfight. vooral dat: :ban: is leuk, alsof een stelletje frikandellen dat bepalen.
maar eh, is die flowdinges onderhand al of of nie?
om effe on topic te blijven :angelnot:

remmie_dirt

Bericht door remmie_dirt » wo nov 14, 2007 9:08 pm

eerste post, filmpje, ja dus, hij staat er al voor een groot deel ;)
live to ride, ride to live...
http://remmiedirt.pinkbike.com/

Lacer

Bericht door Lacer » wo nov 14, 2007 9:12 pm

maar park is gesloten

toch?

DutchGeert

Bericht door DutchGeert » wo nov 14, 2007 9:13 pm

Erg vet! Ben benieuwd als het af is!
Krijg best wel honger als ik al dat voedsel voorbij hoor komen. :oops: :D

remmie_dirt

Bericht door remmie_dirt » wo nov 14, 2007 9:25 pm

Lacer schreef:maar park is gesloten

toch?
jup, weet niet precies waneer het weer open gaat maar ik dacht 31maart? weet iemand hier meer over?
live to ride, ride to live...
http://remmiedirt.pinkbike.com/

-AAB-

Bericht door -AAB- » wo nov 14, 2007 9:25 pm

1 mei, tenzij t beter weer is daarvoor

Cheeta

Bericht door Cheeta » wo nov 14, 2007 9:34 pm

Dat is tamelijk weersafhankelijk; als er nog volop sneeuw ligt, wordt het a) lastig fietsen en b) is de lift niet omgebouwd.

Maar wanneer de weersomstandigheden het toelaten, dan ga ik er vanuit dat ze proberen open te zijn met de Osterferien.

Afgelopen jaar hadden we in ieder geval superweersomstandigheden half April
(een van de eerste weken doordeweeks, super weer, parcoursen die nog niet afgeragd zijn en ~20 over de gehele dag: heaven).

menace

Bericht door menace » wo nov 14, 2007 9:49 pm

07bighit schreef:
thomasmb schreef:
m.m.biker schreef: jong kerel jij moet juist veel zeggen :? :ban: je zit te zeggen van mensen uit te maken maar heb je zelf eens gelezen wat je zelf zegt ''slopestylegaylords'' :? damn kerel :ban:
Man man gij zij okal ni veel beter. Ik ga echt denk ik mijn acount op DP verwijderen , ik zit mij hier altijd kwaad te maken alsk zie wa voor zeveraars en no-lifers hier zitten. En dan nog als iemand met " een fiets kan rijden ".

Muggezifter eerste klas ? En leer u taal ; In de context van die zin staat da ni als scheldwoord ;) *steek*
thomas een beetje rustiger he iedere keer als ik get van u lees begin ik ook te flippe ge hebt get tege iedereen ma ik denk da da komt omdat gij van antwerpen zijt zo n dikke nekke gij zijt daar echt de koploper van
ik hoop da ge zo snugger zijt om hier niet op verder te gaan he :ban: :ban: :ban: :ban: :ban: :ban: :ban: :ban:
Wat betekend ''get'' :? dan snap ik er misschien ook iets van

alain

Bericht door alain » wo nov 14, 2007 9:58 pm

get = iets

jojo

Bericht door jojo » wo nov 14, 2007 10:40 pm

En: Ge, Gij, Ma, Da, Ni, Alsk, Wa dan??? Lijkt wel gebrabbel van een baby als je het snel achter elkaar zegt.......
keybone collector!!!

Plip

Bericht door Plip » wo nov 14, 2007 11:22 pm

jojo schreef:En: Ge, Gij, Ma, Da, Ni, Alsk, Wa dan??? Lijkt wel gebrabbel van een baby als je het snel achter elkaar zegt.......
Nederlands nederland(s) politiek correct en tolerant nederland holadi-jee
Ga fietsen

Pieter en zijn V10

Bericht door Pieter en zijn V10 » wo nov 14, 2007 11:30 pm

Plip schreef:
jojo schreef:En: Ge, Gij, Ma, Da, Ni, Alsk, Wa dan??? Lijkt wel gebrabbel van een baby als je het snel achter elkaar zegt.......
Nederlands nederland(s) politiek correct en tolerant nederland holadi-jee
Ga fietsen
Ja Joost ga fietsen! Ow dat doet joost volgend weekend weer in belgenland! Hey plip ga anders lekker zelf fietsen.
its all about "being single, seeing double and jumping triples"

kevinv10

Bericht door kevinv10 » wo nov 14, 2007 11:36 pm

Bernard schreef:
kevinv10 schreef:Als jullie eerst eens leren lezen voor je je lelijke hoofd open trekt?
hubertje schreef: Geloof me, veel stukken DH zijn moeilijker als je ze trager rijdt... ;)
Dan kan je'r niet over springen..
kevin schreef:Dat weet ik, iedereen begint op die manier en dat maakt ook helemaal niets uit.
En zeiken schrijf je met e i.
Knakworst.
Anders kunnen we altijd nog aan het NK knakworst eten mee doen! Is ook ergens in het voorjaar....

Ik vermaak me overigens altijd prima op de DH aldaar...
Oe oe oe en jij rijd 1minuut 54 daar met een lekke band toch? dan zal de rest ongetwijfeld sneller rijden als ze het zo saai vinden.
Maar dat NK knakworst is dat weer bij jou thuis?
Je ma kookt echt de beste knakworsts van al de wereld!!
SlapHappy

kevinv10

Bericht door kevinv10 » wo nov 14, 2007 11:41 pm

En Coen en Sven bedankt dat jullie dit topic open houden! :arms:
SlapHappy

Don

Bericht door Don » do nov 15, 2007 8:28 am

kevinv10 schreef:En Coen en Sven bedankt dat jullie dit topic open houden! :arms:
Je bedoelt: Afbeelding
Zondagsrijder

Sven

Bericht door Sven » do nov 15, 2007 10:22 am

Sneeck schreef:Wat heeft het voor zin om alle niet-dh-to-the-bone-mensen af te branden als knakworsten?(aka brädwurst)

En ik denken dat biker's nog diegene waren die elkaar konder respecteren.
Daarmee lock ik hem.

Gesloten