waar zou ik die kunnen vinden??larzveenz schreef:2 bikemaatjes van mij hebben niet lang geleden allebei precies die bike aangeschaft. Voor 700 / 800 euro. Zoveel moet het dus ongeveer kosten, maar die vork is erg gewild (afstelbaar, mooi en ontiegelijk sterk) dus het kan best dat je, als je er ééntje vind, meer moet dokken dan de bovengenoemde bedragen.bozzzzz schreef:zou ik er zo nog een kunnen vinden in belgië in antwerpen? en hoeveel zou die mogen kosten?
Maar weer ON TOPIC:
Show your Downhill/Freeride
Moderator:Beheerders
Re:Show you
Geen idee vriend. Ik weet niet of er op het moment iets te koop staat. Ebay, marktplaats, forums, google....bozzzzz schreef:waar zou ik die kunnen vinden??

-
- Contacteer:
Bij een aankoop van zoiets groots zoals ee nbike ga je naar de verkoper met het geld en test de bike eerst en controleer hem , als hij je bevalt betaal je cash en neem je hem direct meebozzzzz schreef:kzals op ebay zien
maar is die wel veilig,hoor van vrienden dat ze iets kochten voor veel geld maar nooit aan kregen?

Ik moet mij niet ergeren, ik moet mij niet ergeren, ik moet mij niet ergeren, ik moet mij niet ergeren, ik moet mij niet ergeren, ik moet mij niet ergeren, ik moet mij niet ergeren, ik moet.... *zucht*
Tip:
1. http://www.google.com
2. "Intense"
3. Voila...
Tip:
1. http://www.google.com
2. "Intense"
3. Voila...
thomasmb schreef:Idd vind ze ook veel mooier !tist schreef:Zeer lekker Thomas!
Op die bike zijn die Deemaxen in het grijs uber.
Echt zeer vette bike!
Mvg TiSt![]()
Hoewel sommige mensen ( noem geen namen ) hem onafgewerkt vindenHoewel me dit weinig boeit omdat ik al veel over hen heb gehoord en daardoor nog hardere LOSERS vind
Cry more now if you read this

Vette bike, by the way (wisselen tegen een demo8

edit; bozz, gebruik google

Hij is zeker zwaar vet geworden man die super monster erin is echt ziekelijk bruut gewoonOohDie schreef:Niemand wou hem schijnbaar hebben (te zwaar?). Maar deze jonge is er fucked op blij mee. Thanks Dave! En Marc en Paul natuurlijk ook.
Volgende week maar eens uitlaten in Winterberg.

die bike is wel lkr groot!mtbfreak schreef:Hij is zeker zwaar vet geworden man die super monster erin is echt ziekelijk bruut gewoonOohDie schreef:Niemand wou hem schijnbaar hebben (te zwaar?). Maar deze jonge is er fucked op blij mee. Thanks Dave! En Marc en Paul natuurlijk ook.
Have fun on it
-
- Contacteer:
mtbfreak schreef:Hij is zeker zwaar vet geworden man die super monster erin is echt ziekelijk bruut gewoonOohDie schreef:Niemand wou hem schijnbaar hebben (te zwaar?). Maar deze jonge is er fucked op blij mee. Thanks Dave! En Marc en Paul natuurlijk ook.
Have fun on it
zijn dat nou van die kleine wielen of is die voorvork zo extreme lang!?
Brakes are like tampons... every pussy needs them!!
Super. Je kunt er alle kanten mee uit.illuminatastigmata schreef: Hoe bevalt die 2007 enduro?
Berg op gaat ook goed. stevig genoeg voor stunts.
Je voelt je er direct op thuis als je erop zit.
Voor meer freeride moeten er denk ik wel wat sterkere velgen op en mabe een chainguide en bash ring..
gr Jasper
-
Erg mooie fiets maar volgens mij is ie niet als freerider ontworpen. Hoe bevallen die vork en demper? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar omdat het eigen ontwerp van Specialized is.jaspero schreef:Super. Je kunt er alle kanten mee uit.illuminatastigmata schreef: Hoe bevalt die 2007 enduro?
Berg op gaat ook goed. stevig genoeg voor stunts.
Je voelt je er direct op thuis als je erop zit.
Voor meer freeride moeten er denk ik wel wat sterkere velgen op en mabe een chainguide en bash ring..
gr Jasper
de demper is erg goed in te stellen, hetzelfde geld voor de vork.
hij is idd niet als freerider ontworpen, maar meer als een Allmountain/ enduro bike. Maar wanneer je smooth kunt landen enzo kun je er zeker mee freeriden. Geen huge hucks en echt DH maar light freeride lukt zeker. het blijft natuurlijk een compromis.
De enduro van 2006 was meer gericht op freeride.
De 2007 versie fiets echt super makkelijk bergop.
hij is idd niet als freerider ontworpen, maar meer als een Allmountain/ enduro bike. Maar wanneer je smooth kunt landen enzo kun je er zeker mee freeriden. Geen huge hucks en echt DH maar light freeride lukt zeker. het blijft natuurlijk een compromis.
De enduro van 2006 was meer gericht op freeride.
De 2007 versie fiets echt super makkelijk bergop.