Den Haag freeriders??
Moderator:Beheerders
Hee, ik liep vandaag over de boulevard in scheveningen en daar reden een aantal bikers op dh/freeride bikes, wie waren dat???
Eentje had een big hit en eentje een cannondale gemini en de rest weet ik niet maar ´t zag er wel goed uit
Ik woon ook in Den Haag dus zou wel chill zijn als ik weet wie t zijn zodat we met meerdere mensen kunnen rijden.
Laterss.
Eentje had een big hit en eentje een cannondale gemini en de rest weet ik niet maar ´t zag er wel goed uit
Ik woon ook in Den Haag dus zou wel chill zijn als ik weet wie t zijn zodat we met meerdere mensen kunnen rijden.
Laterss.
Re:Den Haag freeriders??
SharkeyRICO schreef:
Eentje had een big hit
Sharkey V10--- Sjors Big hit---Dennis op zijn Zeer strake Dale DH---ik Wederom op mijn Harde staart en niet op mijn Big Hitje---twee gasten uit Gouda , Peter en de ander ben ik zijn naam van vergeten.
Voor mij was het een zeer mooie middag... ;D
met een gestoorde actie van het tarten der zwaarte kracht van Sjors
Voor mij was het een zeer mooie middag... ;D
met een gestoorde actie van het tarten der zwaarte kracht van Sjors

rico , wouter en ik rijden nu al een tijdje samen.
maar er zijn volgens mij veel meer bikers in denhaag, en ik snap niet wat ze allemaal moeilijk doen
als je ons ziet fietsen spreek ons dan gewoon aan en als ik jou aanspreek, dude met de zwarte big hit DH die in de usselingstraat woont, en jij zegt dat je elke zondag fietst met een paar gasten en je zou me een keertje komen ophalen , moet je dat wel doen man....
maar ik probeer niemand voor rotte vis uit te maken ofzo, ik zeg alleenmaar dat we contact met elkaar moetten zoeken en samen moetten biken
soon to be prowd owner of a nicolai ufo ds:
"Crazy" kevin
-team FFL-
maar er zijn volgens mij veel meer bikers in denhaag, en ik snap niet wat ze allemaal moeilijk doen
als je ons ziet fietsen spreek ons dan gewoon aan en als ik jou aanspreek, dude met de zwarte big hit DH die in de usselingstraat woont, en jij zegt dat je elke zondag fietst met een paar gasten en je zou me een keertje komen ophalen , moet je dat wel doen man....
maar ik probeer niemand voor rotte vis uit te maken ofzo, ik zeg alleenmaar dat we contact met elkaar moetten zoeken en samen moetten biken
soon to be prowd owner of a nicolai ufo ds:
"Crazy" kevin
-team FFL-

Orginele post ge-edit door mijzelf, ben hier niet om ruzie te beginnen..wou alleen effe iets duidelijk maken omtrent het plaatsen van een adres en daarbij een fiets te noemen. En dat is gelukt.

ok sorry ik had niet de naam van de straat moetten zeggen, dat was inderdaad niet echt slim van me....
en ik vind dat als de gene met die BH tegen mij zegt, jaa is goed joh we gaan een keertje biken, ik kom wel langs en dan gooi ik een briefje in je brievenbus, dat ie dat dan ook moet doen, hij moet niet iets zeggen en het dan niet doen, maar ja zo zie ik het en als die meneer het anders ziet vind ik het best.
zoals ik al zei ik probeer niet iemand voor rotte vis uit te maken.
ik vind het alleen een beetje raar dat hij dat zegt en het dan niet doet.
en ik suggereer ook niet dat alle bikers in denhaag samen MOETTEN fietsen, het lijkt mij alleen een stuk leuker, omdat je dan ook dingen van elkaar kan leren.
maar elvis, no hard feelings van mijn kant.....
het leek me alleen leuk, maar ja , dan niet
kevin
en ik vind dat als de gene met die BH tegen mij zegt, jaa is goed joh we gaan een keertje biken, ik kom wel langs en dan gooi ik een briefje in je brievenbus, dat ie dat dan ook moet doen, hij moet niet iets zeggen en het dan niet doen, maar ja zo zie ik het en als die meneer het anders ziet vind ik het best.
zoals ik al zei ik probeer niet iemand voor rotte vis uit te maken.
ik vind het alleen een beetje raar dat hij dat zegt en het dan niet doet.
en ik suggereer ook niet dat alle bikers in denhaag samen MOETTEN fietsen, het lijkt mij alleen een stuk leuker, omdat je dan ook dingen van elkaar kan leren.
maar elvis, no hard feelings van mijn kant.....
het leek me alleen leuk, maar ja , dan niet
kevin
crazy kevin schreef:
ok sorry ik had niet de naam van de straat moetten zeggen, dat was inderdaad niet echt slim van me....
haal het dan weg
Kevin die ook met Flippie Flink gata rijden soms, van die nosemanual op de ledge naast de trap? Die?
ik woon in scheveningen..
inderdaad zo best veel mensen uit den haag, zou "t wel leuk vinden als het hier b.v. bij meetings geplaatst word wanneer men gaat fietsen en waar, dan kom ik ook wel "ns langs..
inderdaad zo best veel mensen uit den haag, zou "t wel leuk vinden als het hier b.v. bij meetings geplaatst word wanneer men gaat fietsen en waar, dan kom ik ook wel "ns langs..

ja ruud dat ben ik, stelde opzch niets voor die nozemanual , het was niet de hele ledge....
maar hoe ken je ons dan?
maar hoe ken je ons dan?
Yohooooo Kevin, heb mijn eerdere post ge-edit....hoe meer rijders in Den Haag hoe beter en des te meer we leren en lachuh!!! ;D
okee dan, zand erover en nu praten over een meeting in Den haag als er interesse voor is...????...
komend weekend wordt voor mij persoonlijk moeilijk omdat het weekend mischien willingen-winterberg wordt (mits het daar droog is).
gooi maar eens een datum op bij Meetings..we hebben al een keer een meeting in Den Haag gedaan met een kleine groep via de DP en dat was echt een goede dag!!!!!!!!!!!!!!
Ben benieuwd naar nosewheelies op een ledge
okee dan, zand erover en nu praten over een meeting in Den haag als er interesse voor is...????...
komend weekend wordt voor mij persoonlijk moeilijk omdat het weekend mischien willingen-winterberg wordt (mits het daar droog is).
gooi maar eens een datum op bij Meetings..we hebben al een keer een meeting in Den Haag gedaan met een kleine groep via de DP en dat was echt een goede dag!!!!!!!!!!!!!!
Ben benieuwd naar nosewheelies op een ledge

-
@kevin, rico en ik waren toen met ruud gaan biken in rotterdam, en ik had een filmpje van jou laten zien aan hem, idd bikers unite (in den haag dan)
-
en nog iets over den haag, wat bedoelen jullie nou met de betonnen blokken bij de hhs want kevin en ik waren gaan kijken en hadden ze volgens mij gevonden maar we vonden het maar een kutdropje, dus zijn er nog andere aangezien ik best veel mensen erover hoor praten
Hmmm, tog nog een interressante topic geworden haha,
Let"s ride together soon.
Lijkt me echt heel vet als we met een grote groep rijden door den haag enzo.
Jaa tog????
Let"s ride together soon.
Lijkt me echt heel vet als we met een grote groep rijden door den haag enzo.
Jaa tog????

-
is het niet handig om een centraal den haag topic te maken over nieuwe spots en shit
Ik wil eigenlijk wel wat pics zien van de bikes en/of drops enz. van de mensen die in den haag wonen/rijden.
alvast bedankt
alvast bedankt

Jullie zagen er idd lekker uit toen ik heerlijk aan t luieren op terras van KH zat.
yo elvis, over de meeting in denhaag... zeker wel een strak plan, maar ik krijg pas over 2 tot 3 weken mijn nieuwe nicolai, dus ik kan zowizo nog niet fietsen.
maar als ik mijn bike heb dan meld ik dat en dan kunnen we met z"n allen gaan biken!
en flippie ik ben het ook met jou eens , het zou heel handig zijn om een centrale "denhaag" topic te maken.... en die betonnen blokken waren inderdaad niet echt boeiend, ik bedoel ik heb de laagste gedopt op een GT tempest.... :P
flippie idd : bikers unite!
greetz, crazy kevin

maar als ik mijn bike heb dan meld ik dat en dan kunnen we met z"n allen gaan biken!
en flippie ik ben het ook met jou eens , het zou heel handig zijn om een centrale "denhaag" topic te maken.... en die betonnen blokken waren inderdaad niet echt boeiend, ik bedoel ik heb de laagste gedopt op een GT tempest.... :P
flippie idd : bikers unite!
greetz, crazy kevin
-
DiTemp schreef:
Jullie zagen er idd lekker uit toen ik heerlijk aan t luieren op terras van KH zat.
wOOt
Zaterdag waren Arnout, Ollie, Ruud, Johan, Bart en ikke van het mooie weer aan het genieten.
Enige sporen die we achter gelaten hebben... zie de witte muur als je de boulevard op rijdt (niet aan de haven kant) aan je rechter hand in de bocht aan je rechter hand.
De witte wallride bij bisekletter of zo iets een fietsen stalling in ieder geval. Die gasten stallen fietsen, maar kunnen rijdende fietsen niet waarderen?!
Verder is er nog een stuk marmer uit de bank bij het circustheater....
Enige sporen die we achter gelaten hebben... zie de witte muur als je de boulevard op rijdt (niet aan de haven kant) aan je rechter hand in de bocht aan je rechter hand.
De witte wallride bij bisekletter of zo iets een fietsen stalling in ieder geval. Die gasten stallen fietsen, maar kunnen rijdende fietsen niet waarderen?!
Verder is er nog een stuk marmer uit de bank bij het circustheater....
Verder zijn er in Rotterdam NOG meer B2B stickers gesignaleerd!
Tis wat.
Tis wat.
Sorry als ik het huisnummer vergeten ben en dus niet overal kaartjes in de bus ga gooien maar je kan ook als je me tegen komt zonder fiets iets zeggen want je bent me wel 10x voorbij gelopen.
excuse me!!!!!
excuse me!!!!!
ej sharky , no problem, ik woon op 43 en sorry dat ik je al 10 keer ben voorbij gelopen maar ik zat meer naar je fiets te kijken dan naar je gezicht toen ik je had ontmoet :P
ik krijg binnekort een nicolai, en dan kunnen we met z"n allen een keertje rijden als je wil...
lijkt mij erg cool.
no hard feelings van mijn kant, ik neem je niks kwalijk!
kann geberuen!
mazzels,
kevin
ik krijg binnekort een nicolai, en dan kunnen we met z"n allen een keertje rijden als je wil...
lijkt mij erg cool.
no hard feelings van mijn kant, ik neem je niks kwalijk!
kann geberuen!
mazzels,
kevin
Voor al die geveerde lui hebben Ollie en ik al een leuke drop (niet in to flat...) gevonden op de boulevard!!!
Voor die gasten die geen achtervering hebben. Wees nie gevreest hebben Ollie en ik ook nie...hahaha
Voor die gasten die geen achtervering hebben. Wees nie gevreest hebben Ollie en ik ook nie...hahaha
-
waar dan, we hebben zojuist bij de pool in scheveningen ook een landig gemaakt