Re:evil eye winterberg

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
........pervert
evil eye winterberg

Bericht door ........pervert » zo sep 28, 2003 9:09 pm

tja, er is een begin gemaakt maar echt ver waren ze nog niet. ziet er wel degelijk uit en het reed stabiel. leuk wipje, leuke afsprong,

dh was glibberig, bx goed te doen behalve als je miss mega heet want dan breek je daar gewoon ff je handje...... :-[

beetje gips doet wonderen...

helaas volgende week bwb

zonoskar

Bericht door zonoskar » zo sep 28, 2003 9:24 pm

Hoezo, helaas BWB?

Zane!

Bericht door Zane! » zo sep 28, 2003 9:44 pm

"cause he"ll be eating my dust! 8)

woei! zane

Gast

Bericht door Gast » zo sep 28, 2003 9:48 pm

;D

Verder alles goed met Miss mega.... een handje kan je niet missen.

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » zo sep 28, 2003 10:09 pm

Winterberg is echt wel goed, veel beter dan Willingen. Wens je wijffie sterkte!

Harold

Bericht door Harold » ma sep 29, 2003 10:26 am

??? ??? ??? Wat zijn dat nou voor idiote uitspraken. Ben jij een X heel hard op je hoofd gevallen zonder helm op ofzo ??? ??? Wij zijn afgelopen vrijdag naar Winterberg geweest.......en het was best grappig maar nooooooooit Willingen.

Wat vindt jij dan beter aan Winterberg dan Willingen ??? Je bent in 40 sec. beneden en het enige dat je er doet is slalommen. (zoals laatste stuk van Willingen) >:( >:( >:( Nergens een jump te bekennen. ( in Willingen al die heerlijke tables)

........Ik vond die Downhill wel o.k.

AFTERBURNER

Bericht door AFTERBURNER » ma sep 29, 2003 11:55 am

Santa Cruz schreef:

Ben jij al in Winterberg geweest?? Zonder mij??

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » ma sep 29, 2003 2:42 pm

GTMAN schreef:
??? ??? ??? Wat zijn dat nou voor idiote uitspraken. Ben jij een X heel hard op je hoofd gevallen zonder helm op ofzo ??? ??? Wij zijn afgelopen vrijdag naar Winterberg geweest.......en het was best grappig maar nooooooooit Willingen.

Wat vindt jij dan beter aan Winterberg dan Willingen ??? Je bent in 40 sec. beneden en het enige dat je er doet is slalommen. (zoals laatste stuk van Willingen) >:( >:( >:( Nergens een jump te bekennen. ( in Willingen al die heerlijke tables)

Zo, zo, heb je je medicijnen niet ingenomen ofzo? Doe eens even relaxed man.
Wat ik beter vind aan Winterberg? Alleen fietsers in de lift (en geen busladingen vol zatlappen), sneller boven, op dit moment al keus uit twee parcours. Geen jumps ??? hoe bedoel je? er zitten volgens mij toch wel een aantal tablejumps in (dat zijn die dingen waar jij zo"n moeite mee had om tegenop te fietsen omdat je steeds zo hard afremde in de bocht ervoor weet je nog? ;D). Ik moet toegeven dat ik het freecross parcours ook niet echt te vergelijken vind met Willingen (werd zelfs na een aantal keer rijden misselijk van dat gedraai) maar dat het downhillparcours, en straks de Evil Eye, toch wel ff wat leuker is dan Willingen.

Always wear a helmet ;D

Cheers.

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » ma sep 29, 2003 2:43 pm

Afterburner schreef:
[
Santa Cruz schreef:

Ben jij al in Winterberg geweest?? Zonder mij??

Wat heb ik nou aan vrienden zonder fiets... ;D

Cannibal

Bericht door Cannibal » ma sep 29, 2003 2:58 pm

De evil eye en de dh lijken mij wel cool als ik jullie zo hoor, waarschijnlijk ga ik er over 2 weken zelf een kijkje nemen :D

........pervert

Bericht door ........pervert » ma sep 29, 2003 3:04 pm

Afbeelding

idd geen jumps......................... en dis nogwel een kleine op de bx....

Gast

Bericht door Gast » ma sep 29, 2003 7:20 pm

nou nou er zijn welgeteld 3 fatsoenlijke jumps op een parcour van 800 meter lang! dat noem ik saai!!
dit is veel leuker om te doen op de freeride strecke[/color]]http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=121540 puur uit verveling!!

........pervert

Bericht door ........pervert » ma sep 29, 2003 7:51 pm

smaken verschillen zullen we maar zeggen :-X

Castor

Bericht door Castor » ma sep 29, 2003 8:01 pm

Wie zegt dat je moet kiezen...

Chiel

Bericht door Chiel » ma sep 29, 2003 9:58 pm

Nou zal ik dan ook maar FF ..... ;D ;D
Winterberg voorlopig nog geen concurrentie voor Willingen !!
Freecross is veels te kort, bocht na bocht, Lang niet zo mooi glooiend als in willingen.....DH , tsja gaat wel, alleen het feit dat je met je dual-slalom bike naar beneden kan en vervolgens alles kan springen, Geeft aan dat hij nite echt uitdagend is....
Maar goed , eerlijk is eerlijk, We hebben er wel weer een park met mogelijkheden bij ;D ;D
maarre ik hoor niemand over het testbaantje....
Die is wel toppie hoor !! :D :D

Harold

Bericht door Harold » ma sep 29, 2003 10:33 pm

Santa Cruz schreef:
[
GTMAN schreef:

Zo, zo, heb je je medicijnen niet ingenomen ofzo?

Klopt......na Winterbergen heb ik een overdosis pep-pillen genomen omdat ik conti in slaap viel van opwinding......

Doe eens even relaxed man.
Wat ik beter vind aan Winterberg? Alleen fietsers in de lift (en geen busladingen vol zatlappen), sneller boven,

Daar heb je zeker gelijk.......

op dit moment al keus uit twee parcours. Geen jumps ??? hoe bedoel je? er zitten volgens mij toch wel een aantal tablejumps in (dat zijn die dingen waar jij zo"n moeite mee had om tegenop te fietsen omdat je steeds zo hard afremde in de bocht ervoor weet je nog? ;D).

Laten we een keer samen ergens gaan biken, dan kan ik over je heen springen...............

Ik moet toegeven dat ik het freecross parcours ook niet echt te vergelijken vind met Willingen (werd zelfs na een aantal keer rijden misselijk van dat gedraai)

Ik werd ook misselijk........grappig, ik dacht dat dat aan mij lag......

maar dat het downhillparcours, en straks de Evil Eye, toch wel ff wat leuker is dan Willingen.

Always wear a helmet ;D

Cheers.

SHIFT 00
Contacteer:

Bericht door SHIFT 00 » di sep 30, 2003 7:39 am

gast, leer eens quoten...

elk park/parcours heeft zn eigen charmes... als je tables zo leuk vindt, op dat baantje beneden zijn er genoeg. okee, je moet wel steeds ff trappen ervoor. in de freeride kun je lekker racen en ook wel wat jumps doen. oke, het ligt te kort op elkaar, en het is zwaar werk voor rijder en remmen, en je krijgt er weinig jumps voor terug. maar je gaat wel steeds beter kombochten rijden als het goed is. er zijn (nog) geen vervelende remgaten en andere ellende die je in willingen wel hebt.

de dh is gewoom good clean fun. niet super spectaculair, maar wel een lekkere baan om hard te gaan en flink te springen.

het is heel wat anders dan willingen, waarom vergelijk je het met elkaar?!!
Todtnau en bwb zijn ook veel leuker dan willingen en winterberg, daar gaat het toch niet om!

"DH , tsja gaat wel, alleen het feit dat je met je dual-slalom bike naar beneden kan en vervolgens alles kan springen, Geeft aan dat hij nite echt uitdagend is...."
zou er daarom ook een HT klasse zijn bij dh wedstrijden? tuurlijk kun je er met je ht naar beneden... met een dh fiets zal het alleen sneller gaan...

maarre ik hoor niemand over het testbaantje....
Die is wel toppie hoor !!

die is inderdaad wel goed neergelegd. en ook dikke fun.

wat wel minder is: de bratwursten.... ;) :-*

Harold

Bericht door Harold » di sep 30, 2003 3:35 pm

Hee shift....zeur niet over m"n quoten joh..............Ik zit nu eenmaal niet 24 uur per dag aan DP......"K heb ook nog een leven naast het biken.........maar goed...

Je kunt ze inderdaad misschien niet vergelijken, maar ik zie het zo. Hoe en waar heb ik de meeste bikefun met een reisafstand van zo"n 3 uur ??? ??? Dan kom ik op Willingen en ik dacht eerlijk gezegd dat iedereen daar net zo over zou denken. De lui met wie ik bike in ieder geval wel............

Het is er zeker geinig en dat testbaantje beneden is inderdaad errrug goed.

Mazll.....

Plaats reactie