Re:vuelta DH of sun double track
Moderator:Beheerders
welke zijn zwaarder?
vuelta DH of sun double track
en welke zijn sterker?
is het wat om die wielen bij bike-mailorder.de te bestellen? heeft iemand daar ervaringen mee?
vuelta DH of sun double track
en welke zijn sterker?
is het wat om die wielen bij bike-mailorder.de te bestellen? heeft iemand daar ervaringen mee?
-
Sun double track zijn zwaarder maar ook steviger.
ik heb geen ervaring met bike-mailorder.de
Daniël
ik heb geen ervaring met bike-mailorder.de
Daniël
had je hier niet al een topic over?...
double track is volgens mij wel wat sterker, je kan de wielen beter niet daar laten spaken dacht ik.
double track is volgens mij wel wat sterker, je kan de wielen beter niet daar laten spaken dacht ik.
Heb ooit s een titec "el norte" zadel besteld bij bikemailorder. Was wel ff wachten maar alles netjes verlopen.
-
vuelta dh echt wel sterk als je e goed laat opspaken. bouble track geen ervaring mee. ma denk dat die vuelta moeilijk zijn kpoat te krijgen, en een stuk goedkoper als die double trakcs. mijn mening koop die vuelta

thanx mikerG ;D
Heb vorig jaar n setje wielen besteld (rhyno-lx) en waren echt goed gespaakt dus mijn ervaring daarmee is goed!
En wat betreft de velgen, double tracks zullen ongetwijfeld sterker zijn maar k rij nu n heel seizoen op vuelta"s en houden ook nog steeds uit, dus 25 euro voor n velg is n goeie koop naar mijn bescheiden mening
En wat betreft de velgen, double tracks zullen ongetwijfeld sterker zijn maar k rij nu n heel seizoen op vuelta"s en houden ook nog steeds uit, dus 25 euro voor n velg is n goeie koop naar mijn bescheiden mening
ik zou voor de Double Track gaan is zwaarder maar ook steviger vueltas gingen bij mij sneller kapot als de Double Track
velgen gaan vooral kapot door te slap opgespannen te zijn, lomp landen, ergens tegenaan rijden, of wanneer je slechte nippels hebt dat je bij het minste het schroefdraad eruit trekt ofzo.
ik heb weleens vuelta"s snel gesloopt, maar ook weleens sun"s kwam beide keren door te snel tevreden zijn met opspannen en rijden maar.
ik heb weleens vuelta"s snel gesloopt, maar ook weleens sun"s kwam beide keren door te snel tevreden zijn met opspannen en rijden maar.
ik rijd mee vuelta dh en xt naven en volgens mij dt swiss spaken of sapim en dat bevalt me goed hoor