Maar hij is nu gelakt, boxxer zit er al in en de Turner Schaduw sticker zijn erop gebracht, mede dankzij de hulp van BettesTuning natuurlijk. :-*
Don"t mind the fat pussy up de achtergrond

Moderator:Beheerders
Ok, het groen had wel iets aparts, maar het was te..., maar de poederlak job is gewoonweg suuuuper gedaan geweest door diene gast waar ik geweest ben en het heeft me maar 30€ gekost met het frame chemisch strippen ipv te zandstralen en nog een vernislaag erover.Abuse that Sl*t schreef: me likes it! al vond ik het groen ook zeer gelikt staan;D
I"d rather die, over mijn vlaamse leeuw die ik in het groot op mijn rug ga laten tattoeren :Plion schreef: met dat oranje kan je nederland ook nog eens vertegenwoordigen op de dh strijdjes![]()
lion schreef:
bedoel je de walle?
nou, nou... zo erg is het toch niet te rijden voor nederland?
nu kan je wel voor de nederlandse taal rijden?
groeten lion
Hydraulic_Man schreef:
[lion schreef:
met dat oranje kan je nederland ook nog eens vertegenwoordigen op de dh strijdjes![]()
I"d rather die, over mijn vlaamse leeuw die ik in het groot op mijn rug ga laten tattoeren :P
Zij zullen hem niet temmen, de fiere Vlaamse Leeuw.
Al dreigen zij zijn vrijheid, met kluisters en geschreeuw.
Ze zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft,
Zolang de Leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft.
Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op
Niets dat ik iets tegen de nederlanders heb, eerder tegen de walen, maar dus NONO on the holland representing![]()
Hydraulic_Man schreef:
Hopelijk is de volgende foto met de achterbrug![]()
![]()
Dirty-Harry schreef:
hangt vooral af welke style of riding hij ermee gaat doen, zoals hij nu staat ist ne race bak,
steekt hij der morgen ne Monster en een setje double track met 2.7 banden onder heeft hij ne drop bak.
if you get tha point, (but i"m shure you do)