dh filmpje gezocht, spreekbeurt
Moderator:Beheerders
Beste mensen,
volgende donderdag hou ik mijn spreekbeurt over dh. ik zoek nog een filmpje voor derna. ik ben aan het kiezen tussen:
-NWD 2 - Nicolas Vouilloz
-Kranked 5 - dutch racer Bas the Beaver and the other worldcup riders ;D
-Chain Reaction Cycles 3 - Todd Bosch and Lars Tribus rippin" in Plattekill!
ik wil ook vooral laten zien dat je hard gaat met dh en dus valt mijn baantje deruit (Plattekill a"dam) omdat dat veelste veel bochten heeft/tricky parts. ik vind het wel wat jammer van Nico dat je zo weinig boompjes ziet in zijn stukje. En flinke drops kom je daar ook niet tegen. in bas de bever zijn stukje zie je ook wat leuke drops en af en toe grote snelheid. chain reaction cycles is gewoon vet, plattekill!
Het filmpje mag 2-4 min duren, heb jij een leuke voor mij?
Groeten lion
volgende donderdag hou ik mijn spreekbeurt over dh. ik zoek nog een filmpje voor derna. ik ben aan het kiezen tussen:
-NWD 2 - Nicolas Vouilloz
-Kranked 5 - dutch racer Bas the Beaver and the other worldcup riders ;D
-Chain Reaction Cycles 3 - Todd Bosch and Lars Tribus rippin" in Plattekill!
ik wil ook vooral laten zien dat je hard gaat met dh en dus valt mijn baantje deruit (Plattekill a"dam) omdat dat veelste veel bochten heeft/tricky parts. ik vind het wel wat jammer van Nico dat je zo weinig boompjes ziet in zijn stukje. En flinke drops kom je daar ook niet tegen. in bas de bever zijn stukje zie je ook wat leuke drops en af en toe grote snelheid. chain reaction cycles is gewoon vet, plattekill!
Het filmpje mag 2-4 min duren, heb jij een leuke voor mij?
Groeten lion
Re:dh filmpje gezocht, spreekbeurt
Filmpje van de Maxxis cup in Todtnau is imo een uitermare geschikt filmpje om te laten zien wat Downhill precies inhoud.
Ik heb er geen url meer van maar misschien weet iemand hier er nog 1. Anders kan ik m wel verzenden via msn als je wil.
Ik heb er geen url meer van maar misschien weet iemand hier er nog 1. Anders kan ik m wel verzenden via msn als je wil.
Op Front 2 staan ook een paar mooie stukken (wedstrijd) DH.
maxiscup is idd een goede optie
http://80.100.117.92:4548/Dropin%20en%20teasers/
daar staat hij tussen
http://80.100.117.92:4548/Dropin%20en%20teasers/
daar staat hij tussen
nee nee , nwd 2 natuurlijk met mijn held Nicolas natuurlijk.
De techniek van hem he in dat stukje : Geweldig man ,Hoe hij in de snelle bocht effe zijn achterwiel omzet of het nix is . kan er nog steeds naar kijken en naar kijken en naar kijken enz.............
De techniek van hem he in dat stukje : Geweldig man ,Hoe hij in de snelle bocht effe zijn achterwiel omzet of het nix is . kan er nog steeds naar kijken en naar kijken en naar kijken enz.............
satan s wood ;D
-
nwd 1 stukje met cowan, of helltrack california of BC
Die van de Maxxis cup in Todtnau ja, goede muziek. Elke keer als ik dat hoor krijg ik een T-gevoel van binnen
Of dat stukje van Chain Reaction waar er 20 achter elkaar crashen, das wel "leuk".

Of dat stukje van Chain Reaction waar er 20 achter elkaar crashen, das wel "leuk".
jack flash schreef:
nwd 1 stukje met cowan, of helltrack california of BC
E wat heeft dat ook alweer met downhill te maken? ???
John Cowan zou een goed voorbeeld zijn als de spreekbeurt over dirtjumpen ging,jack flash schreef: nwd 1 stukje met cowan, of helltrack california of BC
zeker de Helltrack series,maar Cowan is niet echt een goed voorbeeld voor Downhill,
dan zou ik eerder Cedric Gracia, Steve Peat of Greg Minnaar laten zien.
Kranked 5 is daar ideaal voor.
Ruud schreef:
Die van de Maxxis cup in Todtnau ja, goede muziek. Elke keer als ik dat hoor krijg ik een T-gevoel van binnen![]()
Pff nog 3maanden wachten :"(
DudeHimself schreef:
[Ruud schreef:
Die van de Maxxis cup in Todtnau ja, goede muziek. Elke keer als ik dat hoor krijg ik een T-gevoel van binnen![]()
Pff nog 3maanden wachten :"(
3 maanden? Doe er nog maar 2 bij.
john cowan, hou op, wat hij springt kan je amper vergelijken met dirt jump, dan krijgen al die kindertjes gelijk zo"n gek idee dat ik (heb ook mini dirts in park) ook zulke machtige dingen heb gebouwd. zelf vind ik ook dat die helltrack wel erg weinig gemeen heeft met een paar leuke dirts achter elkaar.
back to the point: ik laat denk ik nicolas zien in het filmpje maar denk toch nog wel aan kranked 5, daar zie je ook even een flinke drop dertussen, maar minder snelheid dan bij nicolas. gelukkig zit bij beide filmpjes ook niet ultraschreeuw muziek die je toch wel tegen komt bij veel bikefilmpjes. het zou de kinderen afschrikken (zitten een hoop van die r&b homo"s bij, spice girls etc.). toch bedank ik veel, de genen die de begin post hebben gelezen :-X ::)
ik heb maxxis cup gezien maar in tegendeel tot kranked 5 geeft mij dat minder een wedstrijd gevoel.
met vriendelijke groeten lion
back to the point: ik laat denk ik nicolas zien in het filmpje maar denk toch nog wel aan kranked 5, daar zie je ook even een flinke drop dertussen, maar minder snelheid dan bij nicolas. gelukkig zit bij beide filmpjes ook niet ultraschreeuw muziek die je toch wel tegen komt bij veel bikefilmpjes. het zou de kinderen afschrikken (zitten een hoop van die r&b homo"s bij, spice girls etc.). toch bedank ik veel, de genen die de begin post hebben gelezen :-X ::)
ik heb maxxis cup gezien maar in tegendeel tot kranked 5 geeft mij dat minder een wedstrijd gevoel.
met vriendelijke groeten lion
chez moi doet die maxxis link t niet?
zane
zane
Pagina werkt bij mij ook ff niet maar dit is de directe link:
http://kaspar.informatik.uni-freiburg.d ... p_2003.avi
You a-mature!
edit: niet dat ie "t nu wel doet trouwens...
edit: niet dat ie "t nu wel doet trouwens...
:"(
leeeeelijk! help ons uit den brand?
zane
leeeeelijk! help ons uit den brand?
zane