marzocchi z1 met bouten
Moderator:Beheerders
Wat kan je tegenwoordig zoal krijgen voor een "97 Marzocchi Z1, zo één met bouten aan de kroon en beugel, die origineel oranje was maar nu zwart gespoten, en die zich nog steeds in perfecte staat verkeerd en die zelfs nog smoother werkt dan de huidige generatie marzocchi vorken?
Ik overweeg de mijne weg te doen want ik kan er geen schijven opzetten (want geen internat. standard).
Liefst zou ik hem ruilen tegen een vergelijkbare vork (dus mét bouten, zonder gelijmde/geperste bullshit) die wél beschikt over international standard schijfremnokken, dus een "99/2000 model.
Ik overweeg de mijne weg te doen want ik kan er geen schijven opzetten (want geen internat. standard).
Liefst zou ik hem ruilen tegen een vergelijkbare vork (dus mét bouten, zonder gelijmde/geperste bullshit) die wél beschikt over international standard schijfremnokken, dus een "99/2000 model.
-
Re:marzocchi z1 met bouten
wel kijk fre: ik heb vorige week juist dezelfde vork gekocht als u, in zeer goede staat, voor 35eur...

ik bied 45 :P
E fre, alles goe in gent?
effe off topic, maar is de bmx track in massenhove al heraangelegd?
tot één van de...
greets de pie.
effe off topic, maar is de bmx track in massenhove al heraangelegd?
tot één van de...
greets de pie.
kijk voor prijzen eens op ebay
Fré, ik denk dat die van u van "96 is; kan da?
Sibren: 35€ is erg goedkoop aangezien dit nu toch al een collector"s Item aan het worden is.. nie vergeten: dit was dus een van de de eerste downhill vorken van marzocchi he! Zoiets doe je toch niet weg voor 35€ in perfecte staat?!
Sibren: 35€ is erg goedkoop aangezien dit nu toch al een collector"s Item aan het worden is.. nie vergeten: dit was dus een van de de eerste downhill vorken van marzocchi he! Zoiets doe je toch niet weg voor 35€ in perfecte staat?!
Euh mensen, ik dacht dat deze vork een "hot collector"s item" was, als"t zo zit hou ik hem wel bij. Period.
Hé Pie, Massenhoven is intussen hervormd en het ziet er fantastisch uit! De jumps op"t eerste stuk zijn dubbel zo groot en de kombochten eens zo hoog, de snelheid zal nog hoger liggen en vooral: er zijn geen snelheidsremmende hindernissen meer, wat voor de mindere goden betere kansen zal bieden. De nieuwe jumps op het derde stuk zijn echt "trail" stijl, waar het meer aankomt op jumpskills en rythm dan op trappen.
Je moet nog wel even wachten, want het is nog niet hard gecompacteerd. Maar binnenkort moeten we maar es afspreken!
Hope: de vork is van "97 maar is pas door mij in gebruik genomen zomer 2000.
Wie biedt meer?
Hé Pie, Massenhoven is intussen hervormd en het ziet er fantastisch uit! De jumps op"t eerste stuk zijn dubbel zo groot en de kombochten eens zo hoog, de snelheid zal nog hoger liggen en vooral: er zijn geen snelheidsremmende hindernissen meer, wat voor de mindere goden betere kansen zal bieden. De nieuwe jumps op het derde stuk zijn echt "trail" stijl, waar het meer aankomt op jumpskills en rythm dan op trappen.
Je moet nog wel even wachten, want het is nog niet hard gecompacteerd. Maar binnenkort moeten we maar es afspreken!
Hope: de vork is van "97 maar is pas door mij in gebruik genomen zomer 2000.
Wie biedt meer?