Voor een ieder die problemen heeft met zijn Footwork 165mm achternaaf:
Ik had ook speling op de achternaaf, ben vrijdag bij hem geweest, hij heeft de lagers vervangen een nu is ie weer perfect.
Probleem met de naven was dat hij een partij lagers had die niet goed bleken te zijn, het ligt dus niet aan de naaf zelf!
Is gewoon garantie, wordt gewoon gerepareerd.
Bij deze petje af voor Pedro vna hout, hij heeft ff tijd ervoor vrij gemaakt, en gelijk de lagers vervangne door nieuwe lagers die wel goed zijn, goede service, Pedro bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!
Mochten andere mensen ook problemen hebben met de achternaaf, bel hem, en er komt ene oplossing!
Petje af voor Pedro
Moderator:Beheerders
-
Re:Petje af voor Pedro
Idd, Thumbs up voor Pedro!
Ik had adapters voor mijn balhoofd bij hem besteld, tot 2 keer toe werkte de post niet mee. Bij de derde keer heeft hij ze à la minute voor mij gedraaid en gepost. Bedankt voor de snelle service Pedro!
Ik had adapters voor mijn balhoofd bij hem besteld, tot 2 keer toe werkte de post niet mee. Bij de derde keer heeft hij ze à la minute voor mij gedraaid en gepost. Bedankt voor de snelle service Pedro!
Maare Mr. Orange (Mt. Isle) aka Maurice "LCB driver" BSX B"hoek shaper heeft problemen met zijn Freewheel, trapt door. Niet met de lagering Chrissie! ! !
Heeft ook zo"n B1 bijtje maar die staat stil om het bovenstaande euvel!
Maar Pedro is nen goeie...
-
Moet ie gewoon Pedro bellen, hij lost het op! trust me!
Dat probleem had ik ook, maar is opgelost onder garantie door Be One zelf.R11M11 schreef:
Maare Mr. Orange (Mt. Isle) aka Maurice "LCB driver" BSX B"hoek shaper heeft problemen met zijn Freewheel, trapt door. Niet met de lagering Chrissie! ! !