Re:En toen was er een....

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Gast
En toen was er een....

Bericht door Gast » ma dec 01, 2003 4:03 pm

Ik heb er zo voor de fun een BoXXer ingepleurt.. :D

Afbeelding
::)
Afbeelding
:mrgreen:
En een goudkleurige Protaper op m"n fully 8)
Afbeelding

En een nieuw Dirtjumpzadel van Specialized. Zit echt wreed goed.
Afbeelding

(Alvast een antwoord zoals ergens anders stond)
Ja hoe rijdt dat nu.. ik vind dat toch wel heel hoog zit. Maarre het echt heel wat anders dan de oude Moto 120 die er in zat.Deze is veel soepeler.. en spreekt veel sneller aan.Een hele gewenning is dat voor mij.Ik heb dus zoals je ziet de poten maar naar boven geschoven. om het negatieve effect maar wat te verminderen. :roll: Maar ik ga denk de spacer er nog tussen uit halen.... zal wel wat schelen.Ik zit nog wel te hoog vind ik.(al tussenuit.)
Enne ga em ook goudkleurig spuiten ...staart wel mooi bij de rest van het frame.En dan nieuwe stickers erop.En als ik er aan kan komen TFT tuned stickers. :)Want deze mofo is ook TFT tuned, waardoor ie nou 180 mm zit .. i.p.v.150mm.
Hoezo overkill. :P

Maar hou de Moto 120 er nog naast voor dualslalom gebruik en mischien wat gewoner urban.

De PROTAPER.Het ziet er inderdaad super pimpy uit.Zo dat goudkleurige.. :P .Ik heb ze van PaZzzcal kunnen overkopen voor weinig.Ja ik heb er nog een, een zwarte .En dat rijdt echt supergoed.Het stuur heeft de perfecte kromming.

In combinatie met het verlagen van m"n achterdemper met 3.5 cm .is ie nou super voor freeridegebruik.En lekker door de stad scheuren voor some urban.

Zo dus.... een uitgebreidere rijimpressie krijg je binnenkort.

De schijf die er hierin zit, is er al uit en er komt een Hope c2 voorrem op met 185 mm schijf.

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » ma dec 01, 2003 4:38 pm

Ziet er wel vet uit maar zie ik dat goed of is het gezichtsbedrog? Het lijkt wel of het voorwiel uit het midden staat.

surfstad

Bericht door surfstad » ma dec 01, 2003 5:14 pm

Lefty.... dit is weer echt de meest onzinnige actie die je uit haalt...
Volgens mij kun je nog beter een autostuurwiel op je Ruckus monteren...

Gast

Bericht door Gast » ma dec 01, 2003 5:19 pm

Santa Cruz schreef:
Ziet er wel vet uit maar zie ik dat goed of is het gezichtsbedrog? Het lijkt wel of het voorwiel uit het midden staat.

Idd.....zit iets uit het midden. ::)Moet eigenlijk de band nog omleggen, zodat het profiel en de naaf/wiel met de schijfrembevestiging aan de andere kant komt te zitten.ik denk dat eht dan wel opgelost zal zijn.
Tis namelijk zo, dat het busje aan de rechterkant er los is bijgezet, omdat die er afgehaald was, vanwege de inbouw in de moto vork die 90 mm breed was, en deze 110 mm.

Gast

Bericht door Gast » ma dec 01, 2003 5:35 pm

ja zo kom je echt niet over die molshopen heen van mijn :?

Crash

Bericht door Crash » ma dec 01, 2003 5:45 pm

maaaaar over die van mij wel nu kun de mee gaan vliegen ;D ;D ;D
alst t good is heb ik er volgende week ook een 8)

Wytze

Bericht door Wytze » ma dec 01, 2003 5:52 pm

hehe, en ik zat toendertijd te twijfelen of ik wel een Boxxer in een VRX moest zetten ;D Dat vond ik al overkill, ondanks dat de geometrie goed was doordat er ook een te lange demper inzat ;) (gelukkig nu een nieuw frame)

Maarre hoop dat je hier gelukkig mee wordt, zal goede armspieren krijgen om een bochtje te kunnen maken enne......Check je mail vd Hill, Hope C2 komt eraan!!

(maar die gaat zo niet passen, zoals je wiel nu erin zit :? )

pZyteX

Bericht door pZyteX » ma dec 01, 2003 6:35 pm

v.d.Hill. schreef:
Ik heb dus zoals je ziet de poten maar naar boven geschoven. om het negatieve effect maar wat te verminderen. :roll:

en toen landen je met een aardige snelheid ietwat teveel naar de voorkant en raakte je band je onderste kroon.

Rinse Appelstroop
Contacteer:

Bericht door Rinse Appelstroop » di dec 02, 2003 12:38 pm

v.d.Hill. schreef:
[
Santa Cruz schreef:

Idd.....zit iets uit het midden. ::)Moet eigenlijk de band nog omleggen, zodat het profiel en de naaf/wiel met de schijfrembevestiging aan de andere kant komt te zitten.ik denk dat eht dan wel opgelost zal zijn.
Tis namelijk zo, dat het busje aan de rechterkant er los is bijgezet, omdat die er afgehaald was, vanwege de inbouw in de moto vork die 90 mm breed was, en deze 110 mm.

Het is dan, neem ik aan niet opgelost. Maar dan zal de band waarschijnlijk aan de andere kant uit het midden staan. je zult aan beide kanten een busje er in moet zetten om het mooi recht te krijgen. Of is die naaf erg apart?

Rinse

Abuse that Sl*t

Bericht door Abuse that Sl*t » di dec 02, 2003 12:58 pm

jah............. :?

ziet er niet uit, zo"n mooi dual frampje verneuken met een dikke dh vork :-[

Terrible_One

Bericht door Terrible_One » di dec 02, 2003 2:24 pm

v.d.Hill. schreef:
En een nieuw Dirtjumpzadel van Specialized. Zit echt wreed goed.

Hahaha, echt weer te lomp. Kan je nu ook zittend springen aangezien het een JUMP zadel is wat lekker zit.

Nothing says POSER, like this kinda opmerkingen!!

Gast

Bericht door Gast » di dec 02, 2003 3:12 pm

He mensen, ik zeg ook niet dat ie er in blijft zitten.Wou dus gewoon even proberen, hoe het rijdt en hoe het staat enzo. :)
Ik denk dat ik er na een tijdje weer de Moto terug inzet.En deze mischien houdt voor een downhillframe in de toekomst.

Crash

Bericht door Crash » di dec 02, 2003 3:16 pm

toch een vette freeride bak zo ;)

Gast

Bericht door Gast » di dec 02, 2003 3:21 pm

the general schreef:
ja zo kom je echt niet over die molshopen heen van mijn :?

Was het niet "een vuilnisbelt"? ;)

Gast

Bericht door Gast » di dec 02, 2003 3:24 pm

Crash schreef:
toch een vette freeride bak zo ;)

Zeker dat wel, daar zit er nou een hele geschikte vork voorin.

En Ruud, ik geloof niet dat The General, het zo graag ziet.Maar dat was toen sarcatisch bedoeld. ;)

Gast

Bericht door Gast » di dec 02, 2003 3:27 pm

v.d.Hill. schreef:
Maar dat was toen sarcatisch bedoeld. ;)

Sure.

Leuk weetje: als iemand je een compliment geeft staat het netter/normaal als je "bedankt" zegt inplaats van het zelf nog wat meer de hemel in te prijzen.

Gast

Bericht door Gast » di dec 02, 2003 3:45 pm

Alsnog dan Ruud, bedankt :-*. Je geheugen liet je weer niet in de steek.

bikertek

Bericht door bikertek » di dec 02, 2003 4:05 pm

v.d.Hill. schreef:
Moet eigenlijk de band nog omleggen, zodat het profiel en de naaf/wiel met de schijfrembevestiging aan de andere kant komt te zitten.ik denk dat eht dan wel opgelost zal zijn.

Zie ik goed dat dat een Fat Albert is? Dan heeft omleggen niet zoveel zin want dat profiel is in beide looprichtingen hetzelfde...

ELVIS

Bericht door ELVIS » di dec 02, 2003 5:04 pm

tering, what the hell is dit...wat ben je van plan ? nu nog een zwart leren jackie en je bent een chopper HELS ANGEL ;D

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » di dec 02, 2003 5:53 pm

kids,
give the man a break

er rijden wel gekkere dingen rond dan dit hoor
toen ruff ryder die triple crown op zijn teigetje had vond iedereen t cool en nu t GT en RS zijn, of vdHill kan er niet genoeg over gezeken worden.

Als er ene hier iets roept gaat de rest er als blinde kerstkalkoenen erachterna

Gast

Bericht door Gast » di dec 02, 2003 6:08 pm

BF = Chief Wiggum schreef:
toen ruff ryder die triple crown op zijn teigetje had vond iedereen t cool en nu t GT en RS zijn, of vdHill kan er niet genoeg over gezeken worden.

De reden dat Ruffy hier niet meer komt is dat er teveel aan z"n kop werd gezeurt als hij weer es moeite had genuanceerd te reageren. Gezeik genoeg dus...

Besides, in Ruffy z"n bike stond het door de special paint en het frame dat eronder zat, niet omdat het Ruffy was want die is bijna net zo knap als ik ben. :-*

JD @ NL

Bericht door JD @ NL » di dec 02, 2003 6:19 pm

Daar zou ik trots op wezen ::) :-X :-*

Xtuv

Bericht door Xtuv » di dec 02, 2003 6:29 pm

ga je "m ook es in je votec proberen? 8)

Gast

Bericht door Gast » di dec 02, 2003 6:58 pm

Ik kan BF=chief wignum, best wel gelijk geven in z"n mening.Mensen denken vaak een dezelfde richting op, en als ze dan iets vreemds zien wat in hun ogen niet echt past of erg vreemd is, dat ze het dan maar afkraken alsof het ergste is wat er gebeurd is.Af en toe of altijd wat openminderder denken scheelt heel veel gezeur en daar uit voortvloeiende frustaties.Er rijden inderdaad wel meer mensen met een grote vork in hun frames die er eigenlijk niet voor bedoeld zijn.Neem bijvoorbeeld Dyno met z"n Monstertriple in z;"n letoy 3.Ook in het begin vreemd, maar daarna wel geinig.De basis intentie van deze fiets is idd ds en urban.Maar nou is ie dus meer freeride gemaakt.Urban kan er nog steeds mee.Maar das even wennen.En sturen er mee gaat wel goed hoor.

En Xtuv het is wel in me opgekomen omdat te doen, maar 18 cm voor en 12 cm achter is volgens mij niet echt juisT.

Gast

Bericht door Gast » di dec 02, 2003 7:35 pm

v.d.Hill. schreef:
openminderder

O dat! :-[

Plaats reactie