::)

:mrgreen:
En een goudkleurige Protaper op m"n fully

En een nieuw Dirtjumpzadel van Specialized. Zit echt wreed goed.

(Alvast een antwoord zoals ergens anders stond)
Ja hoe rijdt dat nu.. ik vind dat toch wel heel hoog zit. Maarre het echt heel wat anders dan de oude Moto 120 die er in zat.Deze is veel soepeler.. en spreekt veel sneller aan.Een hele gewenning is dat voor mij.Ik heb dus zoals je ziet de poten maar naar boven geschoven. om het negatieve effect maar wat te verminderen.

Enne ga em ook goudkleurig spuiten ...staart wel mooi bij de rest van het frame.En dan nieuwe stickers erop.En als ik er aan kan komen TFT tuned stickers. :)Want deze mofo is ook TFT tuned, waardoor ie nou 180 mm zit .. i.p.v.150mm.
Hoezo overkill. :P
Maar hou de Moto 120 er nog naast voor dualslalom gebruik en mischien wat gewoner urban.
De PROTAPER.Het ziet er inderdaad super pimpy uit.Zo dat goudkleurige.. :P .Ik heb ze van PaZzzcal kunnen overkopen voor weinig.Ja ik heb er nog een, een zwarte .En dat rijdt echt supergoed.Het stuur heeft de perfecte kromming.
In combinatie met het verlagen van m"n achterdemper met 3.5 cm .is ie nou super voor freeridegebruik.En lekker door de stad scheuren voor some urban.
Zo dus.... een uitgebreidere rijimpressie krijg je binnenkort.
De schijf die er hierin zit, is er al uit en er komt een Hope c2 voorrem op met 185 mm schijf.