26" banden
Moderator:Beheerders
Ben aan nieuwe banden toe voor m"n toy. 26", en ik rijd dirt, street en free (dus ook door blaren en modder en over boomstammekes en allerlei rommel).
Zat te denken aan een Maxxis High Roller 2.35, met hard rubber (60a of zo), zodat ze het even volhouden.
Anders Michelin Hot S 2.5 achter en 2.1 voor (reed tot nu toe met 2.1 voor en achter, heeeel goed) maar weet niet waar ik ze nog kan krijgen.
Nog een mogelijkheid: Tioga DH 2.3 (930gr dus dat valt mee).
Ervaringen en/of suggesties?
Zat te denken aan een Maxxis High Roller 2.35, met hard rubber (60a of zo), zodat ze het even volhouden.
Anders Michelin Hot S 2.5 achter en 2.1 voor (reed tot nu toe met 2.1 voor en achter, heeeel goed) maar weet niet waar ik ze nog kan krijgen.
Nog een mogelijkheid: Tioga DH 2.3 (930gr dus dat valt mee).
Ervaringen en/of suggesties?
Re:26" banden
DMR Moto zijn perfecte street/dirt banden, de freeride eigenschappen weet ik niet. zijn 2.2 trouwens
tum
tum
Ik vindt de IRC kudjo dh 2.35 voor gewoon mee rond te crossen wel lekker
en de kudjo dh 2.65 voor downhill.
Die banden gaan echt super lang mee (in tegenstelling tot michelin), hebben echt goeie grip en ne dikke versterkte wand waardoor je nie gemakkelijk ne snakebite krijgt
Op dit moment zou ik niks anders meer kopen van noppenband, mja das mijn mening
en de kudjo dh 2.65 voor downhill.
Die banden gaan echt super lang mee (in tegenstelling tot michelin), hebben echt goeie grip en ne dikke versterkte wand waardoor je nie gemakkelijk ne snakebite krijgt
Op dit moment zou ik niks anders meer kopen van noppenband, mja das mijn mening
High Roller / Mobster 2.35 60a achteraan, vooraan High Roller 42ST
Neem anders sterke binnenbanden zodat je bandendruk lager kan zetten -> meer grip
Neem anders sterke binnenbanden zodat je bandendruk lager kan zetten -> meer grip
Ik heb hier nog een splinternieuwe highroller liggen met de "verpakking" er nog om. 26", 2.35, 60a compound.
Als je interesse hebt mail me maar even
kvin79@msn..com
Als je interesse hebt mail me maar even
kvin79@msn..com
TumTum schreef:
DMR Moto zijn perfecte street/dirt banden, de freeride eigenschappen weet ik niet. zijn 2.2 trouwens
tum
DMR moto komt enkel in 24"
Orkje schreef:
Fout, GT Dude, ze zijn er ook in 26"
wist ik niet en heb ik ook nog nooit gezien
Ofwel de Maxxis Larsen TT? Bestaat enkel in 2.35 dacht ik en het is volgens mij perfect voor wat jij doet!
Ook in 26" hoor, check bikemailorder maar us :-*DMR moto komt enkel in 24"
Greetz,
Tum