Teaser.....
Moderator:Beheerders
http://www.adrenalinsports.nl/mtbmedia.mov
Vorige week zijn we o.a. met Daniël en Pieter wezen filmen in Amsterdam.
Adrenalinsports is bezig met het produceren van eerste media productie. Bij deze een kleine teaser... More to come!
Vorige week zijn we o.a. met Daniël en Pieter wezen filmen in Amsterdam.
Adrenalinsports is bezig met het produceren van eerste media productie. Bij deze een kleine teaser... More to come!
Re:Teaser.....
Heel eerlijk.
Dit zou mij niet aansporen om te kopen (mocht dat de bedoeling zijn).
Mooi inelkaar gezet, daar niet van, maar om de hele tijd naar het logo
te kijken.... neuh. Doe dan iets meer footage (en iets bruter) of kom
nog even niet met een teaser.
Goed initiatief overigens maar dat heb ik je al meerdere keren gezegd.
Beschouw dit dan ook in godsnaam als positieve kirtiek voordat we
hier weer van die ontzettende vervelende discussies krijgen.
Rodger schreef:
Heel eerlijk.
Heeft alles te maken gehad met het vinden van goede locaties. Amstrerdam is nogal groot en er was niet genoeg tijd om de betere spots te bezoeken dus is deze dag meer beschouwd als algemene testdag. Misschien hadden ze idd beter kunnen wachten op wat heftigere beelden voor de teaser maar ik heb er alle vertrouwen in dat het nog helemaal goed komt

Dude© schreef:
maar ik heb er alle vertrouwen in dat het nog helemaal goed komt
Ik ook.
Maar ik vind dat het beter kan.
idd amsterdam, niet echt een superstad om te urbanen vind ik zelf. eerder rotterdam. de kunst is het opzoeken van nieuwbouw want daar vind je alles. jullie konden langs mijn trails?
grens amsterdam/amstelveen, amstelveen heeft volgens mij ook betere urban spots, wel erg leuke stuntjes doen jullie daar, hoeveel gaat die dvd (heb geen video) kosten?

wow het logo is van 0.23 tot 0.42 in beeld dat is bijna 50 procent logo dat ik net gedownload heb ???.
beetje maf idd, maar wat er in zit is wel geinig

Ja logo is veels te lang in beeld. (schuld van de muziek ;D ). Is al doorgegeven aan onze knipperd/camera dude...
@lioninnetje; Rotterdam staat op de planning. Eerst gaan we de ideetjes verder uitwerken. Het wordt een DVD...hoeveel die gaat kosten....geen idee. Hangt ervan af hoe de boel gaat worden. Iig zeker niet veel..."t is een no-budget productie, dat scheelt. Geen heli shots enzo....
Ps alle kritiek is welkom...dit is ook nog geen teaser ...veels te vroeg voor.
@lioninnetje; Rotterdam staat op de planning. Eerst gaan we de ideetjes verder uitwerken. Het wordt een DVD...hoeveel die gaat kosten....geen idee. Hangt ervan af hoe de boel gaat worden. Iig zeker niet veel..."t is een no-budget productie, dat scheelt. Geen heli shots enzo....
Ps alle kritiek is welkom...dit is ook nog geen teaser ...veels te vroeg voor.
Volgens mij heeft Johan ondanks zijn lenskapje ::) meer heftige footage geschoten ;D en dan te bedenken dat hij alleen stoned filmpt...

-
lioninnetje schreef:
idd amsterdam, niet echt een superstad om te urbanen vind ik zelf. eerder rotterdam. de kunst is het opzoeken van nieuwbouw want daar vind je alles. jullie konden langs mijn trails?grens amsterdam/amstelveen, amstelveen heeft volgens mij ook betere urban spots, wel erg leuke stuntjes doen jullie daar, hoeveel gaat die dvd (heb geen video) kosten?
Als je die stunts leuk vind dan zullen je trails inderdaad wel de moeite waard zijn om te gaan filmen.
-
Dus als ik t goed begrijp wordt t ne DVD van spots door heel NL ?
sick Rick schreef:
Dus als ik t goed begrijp wordt t ne DVD van spots door heel NL ?
Precieze format moeten we nog bepalen. Iig een aantal steden, skateparken en zws ook bikeparken (buitenland dus). 3 rijders is ook niet zeker hoor...zijn alle ideeen nog aan het bekijken. Dus....shoot....
Kom dan ook een keer naar Heerlen, skatehal the promise. Dan rijd ik ook wel mee
. Heb je al een vierde rijder ;D.

Tuup J schreef:
Kom dan ook een keer naar Heerlen, skatehal the promise. Dan rijd ik ook wel mee. Heb je al een vierde rijder ;D.
Daar zouden T1 en ik ook gaan rijden paar weken geleden, maar ging niet door.
Inderdaad, heb nog geen nieuwe datum door gekregen.
Weet je al wat meer Irmo??
Bel maar als je wat weet.
Zal wel nieuwe jaar worden neemt ik aan.. ?
Weet je al wat meer Irmo??
Bel maar als je wat weet.
Zal wel nieuwe jaar worden neemt ik aan.. ?
Gaat ie jullie filmen als juliie daar gaan rijden ???
Wordt zeker nieuwe jaar. Ben zelf straks ff weekje boarden, daarna hopelijk nog een paar daagjes surfen (ja je moet wat he ;D ). Bij thuiskomst zullen de plannen worden gemaakt en zal ik de Promisers weer eens gaan belluh. I"ll keep ya posted.
Ik wil nou niet populair doen ofzo. Maar zeg dat je mij kent as je met ze belt, ik ken die gasten daar allemaal en help ook daar mee met onderhoud van de hal enz. Weet niet of het helpt, maar wie weet.
Staat er wel wat tegenover he
Staat er wel wat tegenover he

Het idee is zeker leuk te noemen, eens een keer iets anders dan een Amerikaanse video.
Gr Spike
P.S ga zo door
Gr Spike
P.S ga zo door
vind ik wel, ik had de dag van tevoren ff een roadgappie van 3/4 m voor Daniel in elkaar genkutseltTerrible_One schreef: [Als je die stunts leuk vind dan zullen je trails inderdaad wel de moeite waard zijn om te gaan filmen.lioninnetje schreef: idd amsterdam, niet echt een superstad om te urbanen vind ik zelf. eerder rotterdam. de kunst is het opzoeken van nieuwbouw want daar vind je alles. jullie konden langs mijn trails?grens amsterdam/amstelveen, amstelveen heeft volgens mij ook betere urban spots, wel erg leuke stuntjes doen jullie daar, hoeveel gaat die dvd (heb geen video) kosten?

edit: geknutselt, excusez ik had het even niet door
dat filmpje ligt al van de server, ik krijg niks hier
Nope staat er nog op....helaas is de hele site niet bereikbaar momenteel. Waaraan dat ligt? Tja....de webhost zal wel weer met een of ander mooi excuus gaan komen.
Alles inmiddels weer ok....
Alles inmiddels weer ok....