Re:Is dit wat?
Moderator:Beheerders
Is dit wat, wil er vooral mee UA"en en misschien af en toe wat DUAL enzo.
http://www.100prozentbike.de/catalog/pr ... cts_id=513
http://www.100prozentbike.de/catalog/pr ... cts_id=513
Oeeeehhhhh Supergeil(op z"n Duits)
Je bedoelt dan toch in zijn totaliteit he? Net schlecht; hoewel ik zou uitkijken voor een goede tweedehands. Aanbod genoeg denk ik.
ja ik vind het wel netjes,het frame lijkt mij vooral sterk

Deze wordt het naar alle waarschijnlijk ook.
D"r net een goed bod op mijn Specialized gehad, nu noch ff kijken of ie ook echt verkocht wordt.
Dan bestel ik deze.
THNX
D"r net een goed bod op mijn Specialized gehad, nu noch ff kijken of ie ook echt verkocht wordt.
Dan bestel ik deze.
THNX
-
- Contacteer:
ow dat is wel een vet fietsje ja, niet zo duur ook.
-
Ziet er erg goed uit, als de geometrie een beetje klopt.
volgens mij is de geometry wel ok. Is volgens mij zelfde als viper sickboy, alleen de frame maat is wat groter.
- King Zeus @ DirtE19
Mathijs schreef:
volgens mij is de geometry wel ok. Is volgens mij zelfde als viper sickboy, alleen de frame maat is wat groter.
en je zit met je lompe poten niet tegen je voorwiel als je springt en draait...
(maw : de suurhoek is wat groter)
De geometrie van een viper is toch wel opt zich anders dan die op de foto, mss dat de geometrie van een 2002 freem er meer op lijkt welMathijs schreef: volgens mij is de geometry wel ok. Is volgens mij zelfde als viper sickboy, alleen de frame maat is wat groter.
King Zeus schreef:
[Mathijs schreef:
op mijn viper zit nu een DJ3 op 130 en chieftain cranks die veel breder uitvallen dan mtb prul en ik kom nooit met mijn voeten nog tegen mijn voorband, vipers zijn gewoon standaard slecht opgebouwd
-
GT dude schreef:
[King Zeus schreef:
[Mathijs schreef:
op mijn viper zit nu een DJ3 op 130 en chieftain cranks die veel breder uitvallen dan mtb prul en ik kom nooit met mijn voeten nog tegen mijn voorband, vipers zijn gewoon standaard slecht opgebouwd
Wat wil je anders voor dat geld, einstein.
tis gewoon dat ze die bikes hebben opgebouwd met de mogelijkheid om er later een langere vork in te stekenT.B.F.K.A.N. schreef: [Wat wil je anders voor dat geld, einstein.GT dude schreef: [op mijn viper zit nu een DJ3 op 130 en chieftain cranks die veel breder uitvallen dan mtb prul en ik kom nooit met mijn voeten nog tegen mijn voorband, vipers zijn gewoon standaard slecht opgebouwdKing Zeus schreef: [ en je zit met je lompe poten niet tegen je voorwiel als je springt en draait...
-
volgens mij is deze fiets op
http://www.bike-mailorder.de/
nog wel een ietsje goedkoper, dacht ik.
kheb wel nie alle specs nagelezen maar trappers krijg je er alleszins al wel bij daar... en voor de rest ben ik nie zo"n onderdeelkenner, ga dus zelf maar es zien op die site (ze zijn wel bijna door hun stock, dus snel wezen)
Hoerenchance!
8)bob
http://www.bike-mailorder.de/
nog wel een ietsje goedkoper, dacht ik.
kheb wel nie alle specs nagelezen maar trappers krijg je er alleszins al wel bij daar... en voor de rest ben ik nie zo"n onderdeelkenner, ga dus zelf maar es zien op die site (ze zijn wel bijna door hun stock, dus snel wezen)
Hoerenchance!
8)bob