Intresse???

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Tuup J
Intresse???

Bericht door Tuup J » zo jan 25, 2004 12:18 am

Jow,

Mijn vraag is of der intresse is in mijn bike?

Waarom:
Ik rijd nu bijna alleen in skateparken met me bike, dit vind ik ook het leukste. Ontdekt altijd nieuwe lijnen en der is genoeg stuff en stunts wat je daar kan doen. Nou heb ik laatst daar op een bmx gereden en dat was dus mega relax je kunt met een bmx gewoon meer in zo"n hal. Maar nou ben ik aan het twijfelen of ik een bmx erbij moet kopen (ben maar een arm studentje) of me mountainbike moet verkopen en meteen een goede bmx kopen.

Dus nou wil ik weten of der mensen zijn die maybe intresse hebben in mijn bike?

Hier volgen foto"s van de bike:
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=129026
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=129025
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=129022
(Voorrem heb ik ook nog)

Zat aan zo"n €1600,- te denken, veel stuff is pas 2 maanden oud (vork, wielen, banden, zadel, stuur).

Santa Cruz

Re:Intresse???

Bericht door Santa Cruz » zo jan 25, 2004 12:35 am

Zo te zien studeer je geen nederlands.

Tuup J

Bericht door Tuup J » zo jan 25, 2004 12:37 am

Wat zijn we weer lollig, haha ::).

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » zo jan 25, 2004 12:41 am

Is niet als grap bedoeld, helaas voor jou. Het is triest gesteld met de kennis van de nederlandse taal van de gemiddelde student.

Xtuv

Bericht door Xtuv » zo jan 25, 2004 1:06 am

ja, want je taalkennis staat natuurlijk geheel in verband met wat en hoe je hier post ::)

Christiaan

Bericht door Christiaan » zo jan 25, 2004 8:59 am

Zeker een mooie bike voor street, en op zich wel interesse, daar ik ook een street fiets wil gaan opbouwen, maar zeker niet voor EUR 1600, is naar mijn mening veel te duur, maar misschien denken anderen daar anders over.

XXL

Bericht door XXL » zo jan 25, 2004 9:29 am

Ik zou de mtb bij houden en een bmx bij kopen veel mensen die ik ken komen na een tijdje toch terug naar hun mtb.

Dit is wel een mooie bmx voor nie veel geld!
http://www.pinkbike.com/modules/buysell ... mage=95649
deze is van chmod staat ergens bij te koop(khe-beater) maar weet niet hoe je dat kan linken. Alleen het trapstel vanop de foto staat er niet meer op!

Trouwens ik ben ene keer in the promise geweest en dat is echt een super skate park...vindt dat je daar echt veel kan doen met mtb

Fry

Bericht door Fry » zo jan 25, 2004 11:19 am

Santa Cruz schreef:
Is niet als grap bedoeld, helaas voor jou. Het is triest gesteld met de kennis van de nederlandse taal van de gemiddelde student.

ik vind de thermodynamica en quantum mechanica kennis van de meeste vrouwen tussen 40 en 50 jaar ook heeeel triest

=Pashley=

Bericht door =Pashley= » zo jan 25, 2004 11:32 am

mooie bike, maar ik denk idd ook dat 1600 iets te hoog gegrepen is :?

D33N

Bericht door D33N » zo jan 25, 2004 12:24 pm

voor 1600 bouw je een mooie nieuwe sidekick :S

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » zo jan 25, 2004 1:22 pm

GT dude schreef:
[
Santa Cruz schreef:

ik vind de thermodynamica en quantum mechanica kennis van de meeste vrouwen tussen 40 en 50 jaar ook heeeel triest

you"re a funny dude.

vettigen tarzan

Bericht door vettigen tarzan » zo jan 25, 2004 1:48 pm

GT dude schreef: [
Santa Cruz schreef: Is niet als grap bedoeld, helaas voor jou. Het is triest gesteld met de kennis van de nederlandse taal van de gemiddelde student.
Om nog te zwijgen over de kennis van het dialectische materialisme in marxistische zin bij de gemiddelde dp"er die op vragen over de desbetreffende materie geen toereikend antwoord kan geven. ;)

back on topic: bwa, ik vind het eigenlijk ook wel veel geld, maar verder zeer mooi fietsje :-*

Tuup J

Bericht door Tuup J » zo jan 25, 2004 4:43 pm

Jow,

ik denk ook dat ik me mountainbike blijf houden, zet ik me daar profielbandjes op en me voorrem en kan ik daarmee weer na de bikeparks en de lokal dirt spots.

Zat aan deze bmx te denken die ik wou kopen.
Afbeelding
http://www.bmx-mailorder.de/itemPicZoom/102wtp09.jpg

Tuup J

Bericht door Tuup J » zo jan 25, 2004 4:59 pm

XXL schreef:
Ik zou de mtb bij houden en een bmx bij kopen veel mensen die ik ken komen na een tijdje toch terug naar hun mtb.

Dit is wel een mooie bmx voor nie veel geld!
http://www.pinkbike.com/modules/buysell ... mage=95649
deze is van chmod staat ergens bij te koop(khe-beater) maar weet niet hoe je dat kan linken. Alleen het trapstel vanop de foto staat er niet meer op!

Trouwens ik ben ene keer in the promise geweest en dat is echt een super skate park...vindt dat je daar echt veel kan doen met mtb

Ik had van dirty-harry gehoord dat jullie waren geweest, kunt ook erg goed rijden met je mtb in die hal, maar met een bmx kun je nog meer doen ivm de pegs enz. Denk ook dat de wat moeilijkere wall rides makkelijker gaan met een bmx dan met een mtb. Als jullie nog een keer afkomen moeten jullie wat laten weten kom ik ook. Hal ligt toch maar 15 min rijden (met auto) van mij vandaan.

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » zo jan 25, 2004 5:10 pm

Christiaan schreef:
Zeker een mooie bike voor street, en op zich wel interesse, daar ik ook een street fiets wil gaan opbouwen, maar zeker niet voor EUR 1600, is naar mijn mening veel te duur, maar misschien denken anderen daar anders over.

Ben ik het geheel mee eens. Op zich ben ik ook best wel geïnteresseerd. Ben eigenlijk ook wel op zoek naar een goeie street/urban bike. Heb denk ik mijn merk al gevonden maar moeilijk te krijgen hier. Wordt import dan. En ook weinig goedkoop.

BTW, die eerste paar posts beetje jammer dat het zo off-topic moet. Come on dudes, give the guy a break....

niaboc

Bericht door niaboc » zo jan 25, 2004 8:30 pm

ik zou je mountainbike houden, ik had eerst ook me mountainbike verkocht en een bmx gekocht.. maar toen kwam ik erachter dat ik mountainbiken toch veel leuker vond en heb dus weer mountainbike gekocht
niaboc

XXL

Bericht door XXL » zo jan 25, 2004 10:00 pm

Ik ben daar geweest toen ik de dorado van suri was komen oppikken. Hij had toen nog gebelt naar jou ma je nam je gsm niet op.

Ma we gaan daar binnekort wel nog is komen rijden en dan laat ik je nog wel iets weten. Voor ons is het wel 1u15min rijden :"(

Tuup J

Bericht door Tuup J » ma jan 26, 2004 1:08 pm

Ohhh jij hebt de dorado van hem gekocht, kan zijn dat ik me gsm niet opnam was zeker aan het werk.

Plaats reactie