Kovarick out

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
BF = DeJean
Forumbeheerder
Kovarick out

Bericht door BF = DeJean » di feb 17, 2004 6:14 pm

KOVARIK STILL RECOVERING FROM SHATTERED ANKLE
Chris Kovarik, the seventh-fastest man in downhill racing, looks like he"ll miss a significant portion of the 2004 season due to shattered ankle from a motocross accident. According to an article on www.velonews.com, the Australian national team downhill coach, Scott Sharples, reported that Kovarik will focus on the World Championships in September. Kovarik may do some late season races in preparation for world"s, but to prevent spending the rest of his life walking with a cane, he can"t rush back in.

It"s still unknown whom Kovarik will ride for when he makes his return. Haro has showed interest, but Intense (his sponsor for the last four years) will probably step in again for 2004. Kovarik, the Australian national team and the rest of the gravity world are awaiting his next checkup on February 16 for more details on his recovery

zou jammer zijn. De man die iedereen op 16 seconden zette in Fort Bill is en blijft ne contender. Bij deze schuif ik mijn geld naar Rennie of Gracia voor dit jaar.

Zane!

Re:Kovarick out

Bericht door Zane! » di feb 17, 2004 6:52 pm

mmh, ik ben n groot voorstander van Gracia, maar ik vraag me af hoe lang hij die bloedvorm kan vasthouden (hopelijk nog een tijdje...)

what " bout Greg?

zane

Gast

Bericht door Gast » di feb 17, 2004 7:08 pm

Tis intussen geloof ik al zeker dat Greg voor Honda gaat rijden. Zou mij verbazen als die meteen gaan concureren voor de titel (maar je weet natuurlijk nooit). Mijn geld staat op Gracia...

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » di feb 17, 2004 7:30 pm

als ik geld moet inzetten, dan op Minnaar (al weet ik nooit of het nu wel of niet met dubbel n en/of dubbel a is... :()

Gracia loopt met zijn kattensprongen vroeg of laat ook wel een keertje tegen de blesure lamp...

GTLTS

Bericht door GTLTS » di feb 17, 2004 8:47 pm

zet geld op minnaar......zowieso...wat Honda uitbrengt is niet (altijd) mooi maar wel erg goed..en dat met minnaar erop is volgens mij een dodelijke combo......he"s no stranger to danger...

bikertek

Bericht door bikertek » di feb 17, 2004 11:47 pm

Als we dan toch aan het inzetten zijn, dan zou ik wat op Sam Hill zetten...

M@lphy

Bericht door M@lphy » wo feb 18, 2004 12:56 pm

Cedriek mais oui!

Jammer voor Chrissie!

Plaats reactie