dutch open DH wedstrijd in Bad Wildbad
Moderator:Beheerders
Krijg net een mailtje van Emiel
25-26-27 juni Dutch DH cup in Bad Wildbad
Hoedje af voor Emiel, die dus WEL de moeite neemt om zich te moeite te doen om zich in te spannen voor de moeite !
25-26-27 juni Dutch DH cup in Bad Wildbad
Hoedje af voor Emiel, die dus WEL de moeite neemt om zich te moeite te doen om zich in te spannen voor de moeite !
-
Re:dutch open DH wedstrijd in Bad Wildbad
Damn,
Is dat weekend ook niet het bike festival in Bergschenhoek?
Is dat weekend ook niet het bike festival in Bergschenhoek?
Jep dat is het weekend van het bikefestival in Bergschenhoek.
Emiel bel/mail me anders ff.
Greetz,
Jeroen
Emiel bel/mail me anders ff.
Greetz,
Jeroen
2004: Bergschenhoek versus Bad Wildbad!
ha
zane
ha
zane
Beter plannen mensen van nu af aan geen 2 of meer evenementen meer op dezelfde data...
lol wat heeft er voorrang een pattat van een dh en bx baan of een hoop meulle zand
Count me in sugar puy
Count me in sugar puy
minder LOL! ;D
BSX B"hoek natuurlijk... bietje 4+ uur in de auto zitten ... tsssss. ::)
BSX B"hoek natuurlijk... bietje 4+ uur in de auto zitten ... tsssss. ::)
Die baan kan me aan mn reet roesten. Ik ga naar Bergschenhoek want ik heb gehoord dat t daar megavet word!Beast schreef: lol wat heeft er voorrang een pattat van een dh en bx baan of een hoop meulle zand
Count me in sugar puy
juist tuurlijk zeker weten naar bergschenhoek !!!!
-
ja jongens, ik was zo enthousiast dat ze het wilde doen dat ik dat niet eens in de gaten had..... nu wordt het dus dezelfde formule als in rittershausen...
we rijden lekker mee in de eigen groep maar we gaan eens kijken of we niet kompleet eigen race op een eigen dag kunnen houden
morgen meer!
we rijden lekker mee in de eigen groep maar we gaan eens kijken of we niet kompleet eigen race op een eigen dag kunnen houden
morgen meer!
Zane! schreef:
2004: Bergschenhoek versus Bad Wildbad!
In Bad WildBad hebben ze liften... duhuhuhuh
Er is dan ook een wereld beker in dat weekend.
Damn
Damn
-
vanavond krijg ik te horen of er een hollanders klasse komt voor de gehele king of the bike park serie.
Je kan als hollander toch gewoon meerijden in "king of the bike park"?
-
je kan dan al mee doen , maar nu heb je dus ook een klasse waar je tegen medelanders kan strijden....
........pervert schreef:
je kan dan al mee doen , maar nu heb je dus ook een klasse waar je tegen medelanders kan strijden....
..... je kan ook gewoon op de scratch uitslagen lijst de mensen uit nl tellen en dat op een papiertje schrijven als hollandse uitslag .....
-
-om-e e-k-l !!!!!!!!!weenie schreef: [........pervert schreef: je kan dan al mee doen , maar nu heb je dus ook een klasse waar je tegen medelanders kan strijden....
..... je kan ook gewoon op de scratch uitslagen lijst de mensen uit nl tellen en dat op een papiertje schrijven als hollandse uitslag .....
mod edit: en schelden doen we ook ergens anders christiaan
Neemt iemand de moeite om iets voor Nederlandse DH rijders te organiseren, ga jij een beetje bijdehand lopen doen, ga iemand anders vervelen, -om-e -u-ter !!!!!! >:(
een officieel tintje maakt t juist specialer, tegenover al die duitsers vorm je sowieso vaak wel een groepje etc...
vooral doorgaan dus!
zane
vooral doorgaan dus!
zane
-
iedereen zijn meug, natuurlijk draag ik bergesehoek een warm hart toe en baal ik er van dat het op dezelfde datum valt maar das nou eenmaal zo.
en verder als er mensen zijn die het niet boeit dat er hier moeite gedaan wordt om eens wat te regelen voor dh minded nederland hou dan gewoon je waffel, want het boeide je toch niet?
Ik ben meer dh dan ds, ik weet en zie hoeveel mensen er hier goed bezig zijn om bergesehoek tot een feest te maken. respect voor jullie allen. ik zit alleen liever op mijn dh bak te gassen. en als iedereen wegblijft dan heb ik eindelijk eens kans om goed te eindigen
en verder als er mensen zijn die het niet boeit dat er hier moeite gedaan wordt om eens wat te regelen voor dh minded nederland hou dan gewoon je waffel, want het boeide je toch niet?
Ik ben meer dh dan ds, ik weet en zie hoeveel mensen er hier goed bezig zijn om bergesehoek tot een feest te maken. respect voor jullie allen. ik zit alleen liever op mijn dh bak te gassen. en als iedereen wegblijft dan heb ik eindelijk eens kans om goed te eindigen