beginnende freeridere/downhiller/dual...
Moderator:Beheerders
-
Beste mensen, na 3 jaar gewoon lekker crossen in de bossen..(cross Country) wil ik de overstap maken naar een meer stunt achtig fietsje..dus een fiets m.b.t. Downhill/freeride/dual. ..Ik zat zelf te denken aan de kona hoss ... zie deze link voor specificaties..
[ftp]http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=9586[ftp]
en ik zat te denken aan de santos... zie deze link voor specificaties
[ftp]http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=8766[ftp]
Waarom de keuze voor the hoss? het schijnt dat je met deze fiets ook nog naast het freeriden/stunten ook nog behoorlijk kunt toeren...de santos heeft dat denk ik minder (het toeren) maar is denk ik qua onderdelen en prijs erg aantrekkelijk..
Wat vinden jullie? ik ga mijn oude XC fiets in de verkoop doen, en mijn budget van deze nieuwe freeride/downhill/dual bike zal dus maximaal op 1000 euro liggen...
Iemand aanraders? en ook waar ik zo"n fiets kan aanschaffen?
alvast bedankt ::)
[ftp]http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=9586[ftp]
en ik zat te denken aan de santos... zie deze link voor specificaties
[ftp]http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=8766[ftp]
Waarom de keuze voor the hoss? het schijnt dat je met deze fiets ook nog naast het freeriden/stunten ook nog behoorlijk kunt toeren...de santos heeft dat denk ik minder (het toeren) maar is denk ik qua onderdelen en prijs erg aantrekkelijk..
Wat vinden jullie? ik ga mijn oude XC fiets in de verkoop doen, en mijn budget van deze nieuwe freeride/downhill/dual bike zal dus maximaal op 1000 euro liggen...
Iemand aanraders? en ook waar ik zo"n fiets kan aanschaffen?
alvast bedankt ::)
-
Re:beginnende freeridere/downhiller/dual...
Via DP (te koop) kan je veel koopjes op de kop tikken en er zitten veel relaxte gasten en relatief betrouwbare gasten tussen!
Of kijk eens op de duitse ebay.
Of kijk eens op de duitse ebay.
ik zit ook een naar een nieuwe dirt bike te kijken. XC is leuk, maar extremer is altijd leuker..:P Anyways wat kan je het beste nemen single-speed of toch 9 speed (voor bijvoorbeeld dirt/4x terrein van berschenhoek). Hoe zwaar rijd singlespeed eigenlijk, net zowaar als van die goedkope bmx fietsjes?
-
- Contacteer:
iLL Bill schreef:
ik zit ook een naar een nieuwe dirt bike te kijken. XC is leuk, maar extremer is altijd leuker..:P Anyways wat kan je het beste nemen single-speed of toch 9 speed (voor bijvoorbeeld dirt/4x terrein van berschenhoek). Hoe zwaar rijd singlespeed eigenlijk, net zowaar als van die goedkope bmx fietsjes?
je gaat naar beneden en je zal je 9 speed echt niet missen... hoe minder erop zit des te minder er ook kapot kan. je verzet is je eigen keuze, je zal er even mee moeten experimenteren. ik zelf ga 38 16 rijden.
pinoisgeel schreef:je gaat naar beneden en je zal je 9 speed echt niet missen...
Ik zou dat niet als reden aanvoeren, er zullen andere redenen zijn om singlespeed boven geared te prefereren, maar niet omdat je met afdalen (ook 4x) geen verzetten nodig zult hebben...
-
Stop maar met zoeken. Iron Horse levert alle genres..............
In verschillende uitvoeringen verkrijgbaar van framekit tot volledig bike-out-of-the-box.
Of deze:
Geleverd door Bombproof.
Mail me for info.
Groeten
Erik

In verschillende uitvoeringen verkrijgbaar van framekit tot volledig bike-out-of-the-box.

Of deze:

Geleverd door Bombproof.
Mail me for info.
Groeten
Erik
-
Wil je budget downhillen, dan is dat wat voor je:
Nu wordt het lastig te kiezen haha ;D
E

Nu wordt het lastig te kiezen haha ;D
E
Wa kost da dan die laatste
-
Ik mag en kan hier geen prijzen posten.
Dit is al op het randje qua reclame etc.
Voor prijzen mail je me gewoon.
Groeten
Erik
yakuza kumicho DH cherry red 2.499,-
Dit is al op het randje qua reclame etc.
Voor prijzen mail je me gewoon.
Groeten
Erik
yakuza kumicho DH cherry red 2.499,-
-
- Forumbeheerder
iLL Bill schreef:
hee psst: Pashley kopen?
check te koop ....