DH in ZA!!!!
Moderator:Beheerders
Iemand hier ervaring aangaande DH in Zuid-AFrika? Of tips voor goeie fora, bikeparks, whatever? Ga in maart die kant op en zou het surfen wat af willen wisselen met wat gebike. Heeft iemand het nr. van Greg? Anybody?
Laatst gewijzigd door Don op do mar 30, 2006 2:28 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Neem even kontakt op met Rob Cunnington van Africa Cycles. Zij zijn de grootste high end importeur in za. Rob heeft een paar jaar racing service gedaan voor Manitou, en ik ken hem erg goed.
website is www.cyclesafrica.co.za
ik heb zo zijn email niet maar er staat wel ergens iets op de site.
succes ermee
website is www.cyclesafrica.co.za
ik heb zo zijn email niet maar er staat wel ergens iets op de site.
succes ermee
Martijn..... je bent mijn held!
Robert gemailed en ik kreeg zojuist deze mail terug:
Hi Floris,
You are going to enjoy your time here in SA.
I am based in CT and have friends in most of the DH riding areas of South Africa.
We can certainly take you to the trails. Im sure we can find you a bike to. What level of ridingdo you do? We have some pretty extreme stuff here in CT! But most is good for all levels. Some of my friends surf to so we can help you there to if need be!
If you wanna give me the dates you will be here and what size bike you ride Ill start looking around for you.
If I can help with other stuff give me a shout.
Regards
Robert
Ik stuur wle wat foto's
Robert gemailed en ik kreeg zojuist deze mail terug:
Hi Floris,
You are going to enjoy your time here in SA.
I am based in CT and have friends in most of the DH riding areas of South Africa.
We can certainly take you to the trails. Im sure we can find you a bike to. What level of ridingdo you do? We have some pretty extreme stuff here in CT! But most is good for all levels. Some of my friends surf to so we can help you there to if need be!
If you wanna give me the dates you will be here and what size bike you ride Ill start looking around for you.
If I can help with other stuff give me a shout.
Regards
Robert

Ik stuur wle wat foto's

Trails rijden in de buurt van Kaapstad is leuk! Downhillen in Stellenbosch is nog leuker! Wel vermoeiend omhoog lopen zonder lift met 30 graden... maar wel de moeite waard. Gast waar Mech me in contact heeft gebracht bleek niet alleen importeur van o.a. manitou en race face te zijn maar ook huisgenoot van andrew en jonty neethling te zijn, aardige gasten! Nogmaals mijn dank Martijn!
-
- Contacteer:
ik heb er zelf gewoond een tijd geleden 1997-1999 en de drakensbergen (grens Lesotho) MOETEN ook top zijn, heb daar veel vertoefd, geen trails gezien voor de bike, veel paardgereden en daar zaten stukken tussen ik sch*t nog in mn broek.
Heli huren kwam op 200 rand destijds (toen NLG 50) en dan blaffen naar beneden.
Winterton is een mooie plaats daarvoor, of Ladysmith.
E
Heli huren kwam op 200 rand destijds (toen NLG 50) en dan blaffen naar beneden.
Winterton is een mooie plaats daarvoor, of Ladysmith.
E