Weet iemand een lbs/rider in de buurt van Utrecht die een Shiver kan servicen/tunen?
Maw iemand die er echt verstand van heeft?
Thanx
T
ps. RWP Bilthoven weet veel, maar niets van Shivers.
Shiver onderhoud
Moderator:Beheerders
Bikeshop Amersfoort heeft een medewerker die zelf met een Shiver rondrijdt en verder ook veel verstand van veringonderhoud heeft. Weet alleen niet of ze er de tijd voor hebben op het moment en of ze het uberhaupt kunnen uitvoeren.
Marzocchi is overigens over het algemeen niet moeilijk zelf te servicen (een shiver is goed te doen in ieder geval).
Marzocchi is overigens over het algemeen niet moeilijk zelf te servicen (een shiver is goed te doen in ieder geval).
Op het muntplein in Nieuwegein (wijk bateau) zit een standaard fietsenzaak waarvan ik de naam even niet meer weet. De eigenaar hiervan heeft zelf ook downhill gereden en heeft ook mijn SuperT geserviced. Misschien kunnen ze ook wat met jou shiver. Zoals hierboven gezegd is het inderdaad ook zelf wel te doen als je een beetje handig bent, een vriend van me heeft dat ook eens gedaan.
Mocht je interesse hebben in die winkel dan moet je het maar even laten weten dan kan ik wat gegevens opzoeken.
Mocht je interesse hebben in die winkel dan moet je het maar even laten weten dan kan ik wat gegevens opzoeken.
Re: Shiver onderhoud
Ik kan en wil je Shiver wel servicen, ik heb inmiddel aardig wat ervaring met de Shiver en de 888, Ik heb het ook al een paar keer voor fietsenwinkels gedaan, daarnaast heb ik zelf de Shiver en de 888TdJ schreef:Weet iemand een lbs/rider in de buurt van Utrecht die een Shiver kan servicen/tunen?
Maw iemand die er echt verstand van heeft?
Thanx
T
ps. RWP Bilthoven weet veel, maar niets van Shivers.

Wat is exact je probleem, ook in de setup van de vork kan ik je helpen.