Earthed 4
Moderator:Beheerders
- Fullthrottle @ Team Solid
- Contacteer:
Ik weet het niet
Ik heb het idee dat Earthed vooral een verzameling is van veel en harde crashes. Iets wat ik me niet kan voorstellen dat je dat wilt zien. Behalve als je alleen een sensatie zoeker bent.
Ik vind het beetje street wat ik voorbij zag komen wel leuk maar dit lijkt me ook niet echt het concept van Earthed. Laten ze zich alleen bij snelheids wedstrijden houden.
(hehe zeik ik ook eens een keer)
Ik heb het idee dat Earthed vooral een verzameling is van veel en harde crashes. Iets wat ik me niet kan voorstellen dat je dat wilt zien. Behalve als je alleen een sensatie zoeker bent.
Ik vind het beetje street wat ik voorbij zag komen wel leuk maar dit lijkt me ook niet echt het concept van Earthed. Laten ze zich alleen bij snelheids wedstrijden houden.
Life is what happens while you're busy making other plans.
- Pieter en zijn V10
idd earted 3 zat ook vol crashesMarcuos schreef:Ik weet het niet
.

Wel eerst goed je huiswerk doen
its all about "being single, seeing double and jumping triples"
Het is gewoon de harde werkelijkheid die ze zo af en toe laten zien,Marcuos schreef:Ik weet het niet
''waar gehakt wordt vallen spaanders'' of niet dan!
Er gebeuren vaak zat nasty klappers, ook bij de pro's.
Of heb je liever zo'n 90min smooth edited fantasy dream ride waar alles
koek en ei is, ik niet doe mij maar gewoon the real stuff.
No offence maar ik moest dit even kwijt.
--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----
-----Nil Nobis Absurdum-----
Ik voel me zeker niet aangevallen.
Ik vind het wel mooi dat men andere dingen wil zien. Ik heb liever die fantasy dream. Als ik zelf aan het fietsen ben kick ik veel maar op iets wat goed gaat dan wanneer het fout gaat.
Dit gevoel wil ik ook krijgen als ie naar een film zit te kijken.
De kick van vallen snap ik ook wel. Zolang de gevolgen nihil krijg ik ook wel een soort kick als ik een keer val.
Ik vind het wel mooi dat men andere dingen wil zien. Ik heb liever die fantasy dream. Als ik zelf aan het fietsen ben kick ik veel maar op iets wat goed gaat dan wanneer het fout gaat.
Dit gevoel wil ik ook krijgen als ie naar een film zit te kijken.
De kick van vallen snap ik ook wel. Zolang de gevolgen nihil krijg ik ook wel een soort kick als ik een keer val.

Life is what happens while you're busy making other plans.
Je hebt gelijk hoor.DESL schreef:Het is gewoon de harde werkelijkheid die ze zo af en toe laten zien,Marcuos schreef:Ik weet het niet
''waar gehakt wordt vallen spaanders'' of niet dan!
Er gebeuren vaak zat nasty klappers, ook bij de pro's.
Of heb je liever zo'n 90min smooth edited fantasy dream ride waar alles
koek en ei is, ik niet doe mij maar gewoon the real stuff.
No offence maar ik moest dit even kwijt.
kuch ** NWD ** kuch