Flowshore @ bikepark winterberg
Moderator:Beheerders
=Tit crew= Titanium travelers
-=Kona Coiler Deelux=- -=Travis triple Ti=-
-=Kona Coiler Deelux=- -=Travis triple Ti=-
-
Nounou, rustig aan man...-AAB- schreef:ja hoor, nog meer van die planken onzin.
Alsof er daar nog niet genoeg van was.
Het wachten is alleen nog op een sprookjesbos.
Leg wat mij betreft een tweede DH aan.

Maar inderdaad, een tweede downhill zou niet misstaan. Ach, misschien in 2009

http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
-
- Pieter en zijn V10
Heeft er eentje plankenkoorts denk ik-AAB- schreef:ja hoor, nog meer van die planken onzin.
Alsof er daar nog niet genoeg van was.
Het wachten is alleen nog op een sprookjesbos.
Leg wat mij betreft een tweede DH aan.

Maar idd. 2e "DH" of een 1e "echte"

--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----
-----Nil Nobis Absurdum-----
- degoe
- Contacteer:
Copy that, nu is het meer een uit de hand gelopen xc track[/quote]
en nog steeds zijn er niet veel die de baan met een "normaal"tot hoog tempo kunnen rijden..

ps wil daarmee niet zeggen dat iedereen slecht is en ik goed..ofzo!!!!!!!
is me gewoon opgevallen bij mijn bezoeken aan het park.(mijn mening en observatie)
en nog steeds zijn er niet veel die de baan met een "normaal"tot hoog tempo kunnen rijden..

is me gewoon opgevallen bij mijn bezoeken aan het park.(mijn mening en observatie)
Mijn interpretatie:en nog steeds zijn er niet veel die de baan met een "normaal"tot hoog tempo kunnen rijden..![]()
Dikke duitsers met te veel geld, op een veel te dure fiets die meer als passagier dan als bestuurder de DH afrollen?

Ik verbaas me eigenlijk altijd over het aantal single-speed dirtbikes met alleen een 160 mm achterschijfremmetje e.d. dat je nog op de DH tegenkomt. Zijn die verdwaald? Is nu niet echt het materiaal wat je meebrengt om een zelfs een pseudo-DH af te stuiteren, laat staan dat je een enigszins 'normaal' tempo kunt bereiken vergeleken met een freeride/DH fully.
En dan realiseer ik een redelijk 'normaal' tempo en kan geenszins de echte wedstrijdrijders bijhouden.
En dan realiseer ik een redelijk 'normaal' tempo en kan geenszins de echte wedstrijdrijders bijhouden.
Dat geldt niet alleen voor de DH, maar zelfs voor iets als een 4X of een freecross. Eenvoudiger gaat het echt niet worden...en nog steeds zijn er niet veel die de baan met een "normaal"tot hoog tempo kunnen rijden..
Damn, als onze plaatselijke XC-route eens zo uit de hand zou kunnen lopen *kwijl*.Copy that, nu is het meer een uit de hand gelopen xc track
- Pieter en zijn V10
willingen is ook zo geweldig inderdaad. Gewoon een goede dh baan aanleggen in winterberg. Slopestyle is nu hipperdehip maar dat word ook wel minder en dan is het weer rustiger...Marcuos schreef:Ik wil niet stoken in dit forum maar wat mij betreft zouden ze de dh baan weg mogen halen. Ga voor dh lekker naar Willingen of verder richting bad wildbad.
Dan wordt Winterberg een mooi bikepark... En weer ruimte in de lift.
its all about "being single, seeing double and jumping triples"
Tuurlijk stelt de dh van wb niet veel voor. maar het zou toch perfect zijn als er een 2e en/of een echte dh track zou worden aangelegd, dán heb je echt wel een leuks speelpark, en hoef je voor dh niet een durp verder.Marcuos schreef:Ik wil niet stoken in dit forum maar wat mij betreft zouden ze de dh baan weg mogen halen. Ga voor dh lekker naar Willingen of verder richting bad wildbad.
-
tja kwil ook niet stoken , maar northshore en slopestyle is voor showbinkiesMarcuos schreef:Ik wil niet stoken in dit forum maar wat mij betreft zouden ze de dh baan weg mogen halen. Ga voor dh lekker naar Willingen of verder richting bad wildbad.