DH / Freeride oldies!
Moderator:Beheerders
Op verzoek
Laat hier je all time favorites, of je eerste slee zien!!
Laat hier je all time favorites, of je eerste slee zien!!
Vond dit destijds een aardig indrukwekkende machine, al is het nog niet zo creatief als de 2001 Gemini DH (hetgeen naar verluid helemaal een ramp was om te rijden):

Voor de aardigheid ook eens een Sunn uit die tijd naast zetten, die leek uit te blinken in eenvoud en bijzonder slank oogt... ... en zeker niet minder voldeed.

Voor de aardigheid ook eens een Sunn uit die tijd naast zetten, die leek uit te blinken in eenvoud en bijzonder slank oogt... ... en zeker niet minder voldeed.
- Jean-Pierre
-
Zo geweldig oud is die V Process van Vouilloz nu ook weer niet, da's al van op het einde of zelfs van net na z'n actieve loopbaan. Hier heeft hij een groot deel van zijn carriere mee gemaakt:

Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be
-
Kent iemand de "Shockster" nog uit 1998, maakt van je HT een 3.5" Fully
You want the advantages of a full suspension bike, but you can't afford to sacrifice your hardtail. Rock and a hard place?
Not any more. We give you Shockster™ - the only add-on rear suspension system. Shockster™ delivers the superior performance, control and comfort of the best full suspension bikes... without paying the price.
Save your hardtail and your money. See for yourself...

You want the advantages of a full suspension bike, but you can't afford to sacrifice your hardtail. Rock and a hard place?
Not any more. We give you Shockster™ - the only add-on rear suspension system. Shockster™ delivers the superior performance, control and comfort of the best full suspension bikes... without paying the price.
Save your hardtail and your money. See for yourself...

--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----
-----Nil Nobis Absurdum-----
-
dat was (is) een elastomeer met oliedempingTrekrules schreef:Wat voor demper zit er op die manitou en was dat des tijds een goede demper?.Ik vindt het wel een mooi frame trouwens.
die werkte voor die tijd zeer behoorlijk (1996)
christiaan, dat frame is nog steeds in mijn bezit maar ik zal dat niet snel weldoen vrees ik
dit is een van de weinige DH versie's die ervan gemaakt zijn (nr 37 van dat jaar)
de FS versie is meer gemaakt geweest
mijn frame is nog steeds heel en zonder scheuren , ik heb ermee gereden tot 2002-2003
Laatst gewijzigd door Old Manitou op ma mar 03, 2008 12:39 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
zkr bewaren dat frame, let maar op het wordt echt veel geld waard, en het is natuurlijk leuk zo'n collectors itemOld Manitou schreef:dat was (is) een elastomeer met oliedempingTrekrules schreef:Wat voor demper zit er op die manitou en was dat des tijds een goede demper?.Ik vindt het wel een mooi frame trouwens.
die werkte voor die tijd zeer behoorlijk (1996)
christiaan, dat frame is nog steeds in mijn bezit maar ik zal dat niet snel weldoen vrees ik
dit is een van de weinige DH versie's die ervan gemaakt zijn
de FS versie is meer gemaakt geweest
mijn frame is nog steeds heel en zonder scheuren , ik heb ermee gereden tot 2002-2003

-

Laatst gewijzigd door royal DIGGER op ma mar 03, 2008 12:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
als je niet kan graven ga dan ook niet dirten