Shock : Fox Van. rc Push tuned / Manitou swinger 4 way air
Fork: Manitou x-vert carbon
Headset: Fsa the Pig pro
Handlebar: Answer Protaper easton
Grip: Intense Odi
Stem: Funn Head Huncho
Seatpost : Sdg Ibeam
Saddle: Sdg I fly C
Brake: Hope Mono ti-6
Front derailleur: none
Rear derailleur: She is ma ho 105
Crankset: She is ma ho XTR m952 chroom
Shifter: Sram attack
Chain: KMC gold
Cassette: Shimano hg...
Hubs: Deemax
Spokes: Deemax
Rims: Deemax
Total Weight : 16.4 kilo
toekomst plannen : Floating brake systeem
sdg i-beam systeem komt er nog op en xtr m952 der. en shifter en hope voorschijf
Update : 13.12.2008
xtr crankstel en me specialized team broek kwam net ook binnen, meteen maar ff een foto van gemaakt en hij is nog helemaal nieuw nieuw..

update 26 oktober 2008: heb maxxis blingbling lopes erop gelegd, een answer protaper stuur (de oldskool easton ea70 versie)
en een funn head huncho stem(intergrated lookalike) door de parts is het gewicht ook weer gedaald...

Update 10 oktober 2008: pulley op verschillende posities geprobeerd, maar het haalde niks uit, het enige voordeel was dat de ketting niet meer op me achterbrug klapperde maar daarintegen werd de pedal bob alleen maar erger, dus nu heb ik alles weer orgineel terug gezet. Nu ga ik beginnen met een ontwerp voor de floating disc brake systeem.
Waarschijnlijk maak ik hem eerst van MDF-hout om zo probleempjes en dingetje uit de weg te gaan. Hout is immers makkelijker te bewerken als aluminium en als het houte ontwerp goed bevonden is wordt het gefreest van aluminium.
Updat 30 september: Ben weer ff aan het hobby'en geslagen, door het slechte weer.
Ben bezig geweest met een upper pulley wheel en hier is het eerste prototype ervan, best goed gelukt al zeg ik het zelf

UPDATE 27 september: Hij is nog niet helemaal af zoals ik zou willen, heb nog een sdg i-beam zadel en zadelpen, hope ti6 in de front (had verkeerde adapter besteld). Ander crankstel en stuur en stuurpen worden er nog opgezet.