Gezocht : de frontflipper
Moderator:Beheerders
kan mij iemand mischien helpen ?
al een tijdje rijdt er ne jongen (of een meisje, maar twijfelachtig) op het schitterend aangelegde jump trailke in houthalen, die hennig kan fietsen.
Ik passeer daar regelmatig met de koersvelo en heb hem/haar al fantastische dingen zien doen met de velo.
Nu weet ik van een andere fietstoerist die daar ook regelmatig stopt om te kijken als hij bezig is, dat hij nu ook front flips doet op de mtb.
Ik heb hem al zien backfilp/tailwhip met ne mtb maar ne frontflip nog niet gezien.
Kent iemand deze persoon ?
Gelieve met mij contact op te nemen, want ik heb een paar sponsors die dringend opzoek zijn naar zo een persoon die net iets meer kan dan de rest en daar goed willen voor betalen...
Nu met dit slecht weer kom ik daar niet meer, maar ik weet dat hier mensen rond zwerven die daar ook komen jumpen.
Bedankt
al een tijdje rijdt er ne jongen (of een meisje, maar twijfelachtig) op het schitterend aangelegde jump trailke in houthalen, die hennig kan fietsen.
Ik passeer daar regelmatig met de koersvelo en heb hem/haar al fantastische dingen zien doen met de velo.
Nu weet ik van een andere fietstoerist die daar ook regelmatig stopt om te kijken als hij bezig is, dat hij nu ook front flips doet op de mtb.
Ik heb hem al zien backfilp/tailwhip met ne mtb maar ne frontflip nog niet gezien.
Kent iemand deze persoon ?
Gelieve met mij contact op te nemen, want ik heb een paar sponsors die dringend opzoek zijn naar zo een persoon die net iets meer kan dan de rest en daar goed willen voor betalen...
Nu met dit slecht weer kom ik daar niet meer, maar ik weet dat hier mensen rond zwerven die daar ook komen jumpen.
Bedankt
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
@ jean :
hij was groter dan 1m20, dus gij kunt het zeker niet geweest zijn,grewd
het moet zowiezo iemand zijn met een bmx achtergrond (hoe kan het anders)
hij was groter dan 1m20, dus gij kunt het zeker niet geweest zijn,grewd
het moet zowiezo iemand zijn met een bmx achtergrond (hoe kan het anders)
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
ja en ik heb het bewijs op filmpje07bighit schreef:jong een frontflip stelt toch nixx voor ik heb over het laatst een 3 dubbele bekkflip gedaan![]()
![]()
ge weet me te vinden he![]()

ik zou toch eens tegoei kijken wat 07bighit allemaal kan met zijn bighit
ik zelf doe onderanderen truckjes als den SUPERman en backflip maar voor de rest niets speciaals

ik weet u huis wonen !
-
-
Ik heb wel al een aantal keren ene "op je frontlip"gedaan. Eénmaal kosten het mij een voortand andermaal hechtingen in het kinneke.
Op mijn communiedag BMX gekregen en direct naar crosbaan ene backflip proberen te maken en dat werd ene "óp de bek-flip". Daar had ik m'n eerste keer mijn neus gebroken.
Last but not least:
Nog het verhaal met ene siteflip-roetsch. Daar zei m'n sleutelbeentje "krak".
En toch was ik het nie daar in Houthalen
Succes met zoeken en groet,
Insane inda Brain
Op mijn communiedag BMX gekregen en direct naar crosbaan ene backflip proberen te maken en dat werd ene "óp de bek-flip". Daar had ik m'n eerste keer mijn neus gebroken.
Last but not least:
Nog het verhaal met ene siteflip-roetsch. Daar zei m'n sleutelbeentje "krak".
En toch was ik het nie daar in Houthalen

Succes met zoeken en groet,
Insane inda Brain

Verstand op nul ......en GAAN !!!!!!
- redoutterider
trailtje houthalen
Waar ligt dat trailtje in houthalen ergens?F.B. schreef:ik woon in houthalen oost
en ja ik heb er een trail liggen maar ik kan absolut geen backflip,
kun je mischien wat duidelijker zijn waar die trail ligt?
de groeten
Wil wel eens komen kijken/rijden daar..
wel als je van verkomt zou ik zeggen: niet doen het is de moeite niet waard .
maar anders kan je die in hengelhoef vinden meer bepaald op het stortje van hengelhoef.
het is heel dicht bij het zwembad en die vijver.
en het is aan de kant van de tulpenstraat. maar dan aan de zijden waar geen mensen wonen en dan over die zand heuvel/afbakening. dat is namelijk ook de rol in van de jumps.
ik hoop dat je het vind anders moeten we eens een dagje afspreken en dan kan ik het je gerust tonen.
de groeten
maar anders kan je die in hengelhoef vinden meer bepaald op het stortje van hengelhoef.
het is heel dicht bij het zwembad en die vijver.
en het is aan de kant van de tulpenstraat. maar dan aan de zijden waar geen mensen wonen en dan over die zand heuvel/afbakening. dat is namelijk ook de rol in van de jumps.
ik hoop dat je het vind anders moeten we eens een dagje afspreken en dan kan ik het je gerust tonen.
de groeten