Case closed: commencal Supreme DH 2006

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

feelgood
Contacteer:
Case closed: commencal Supreme DH 2006

Bericht door feelgood » ma dec 01, 2008 10:49 pm

Hey mensen,
De commencal supreme die we te koop hebben staan op oa: DP, MTB.NL en marktplaats.nl is zojuist bij ons gestolen?! Via marktplaats reageerde een xxxxxxx uit xxxxxxx die vanavond om 20.00 zou komen kijken naar de fiets. Uiteindelijk was hij om 20.30 uur bij ons, want hij kon het niet direct vinden...(Terwijl we wel een auto meerdere malen langzaam voorbij zagen komen).
X kwam te voet aan wandelen, want zn vriend ging de auto even tanken. Binnengelaten, naar de kelder gelopen om vervolgens naar de fiets te kijken. De fiets naar boven gebracht, achter op het terras wat rondjes gereden en vervolgens wilde hij even op de weg rijden.
Op de weg wat heen en weer gereden en in één keer was hij uit het zicht en weg?!
Mn vriend heeft direct zn auto gepakt en is gaan zoeken, maar dat heeft niets meer opgeleverd.
Waarschijnlijk heeft die vriend van X om de hoek gestaan met de auto en zijn ze gevlucht. We wonen vrij afgelegen en het tankstation in het dorp is na 20.00 uur gesloten, dus het vehaal klopte niet....Het is inmiddels al ruim anderhalf uur geleden en ik kan me niet voorstellen dat het een 'testrit van meer anderhalf uur is (op asfalt)'. Als iemand een telefoonnummer, meer gegevens van deze gast heeft, laat het ons aub weten! Hij heeft alleen onder een vaag e-mail adres gemaild en we hebben geen telefoonnummer.
Hij staat met filmpjes op youtube onder de naam: xxxx Op één van zijn filmpjes is ook de oude kona stinky van Jeroen (tuupj) te zien.
thanks.

Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door feelgood op di dec 02, 2008 9:44 pm, 3 keer totaal gewijzigd.

spirox

Bericht door spirox » ma dec 01, 2008 10:59 pm

eey meid,
dat is wel echt ff zwaar vervelend, licht uitgedrukt dan.
mocht ik hier in maastricht een witte com. dh bike tegen komen zal k er zeker ff een praatje mee maken 8)
hoop echt voor je dat je snel nog wat meer info over deze gast teweten komt!!
good luck .

edit; srry, kerel -> meid
Laatst gewijzigd door spirox op di dec 02, 2008 11:02 am, 1 keer totaal gewijzigd.

feelgood
Contacteer:

Bericht door feelgood » ma dec 01, 2008 11:12 pm

Ja thanx, zeg maar vrouw. De commencal is van mn vriend ;)
Maar zwaar vervelend is het zeker. Ik heb nog geen andere commencal DH hier in de wijde omgeving van (Belgisch-)Limburg gezien, dus hij moet zeker goed te traceren zijn.

kevinv10

Bericht door kevinv10 » ma dec 01, 2008 11:18 pm

feelgood schreef:Ja thanx, zeg maar vrouw. De commencal is van mn vriend ;)
Maar zwaar vervelend is het zeker. Ik heb nog geen andere commencal DH hier in de wijde omgeving van (Belgisch-)Limburg gezien, dus hij moet zeker goed te traceren zijn.
Ehm, er vanuit gaand dat het zijn echte naam is zou ik m gewoon aangeven bij de politie...
Misschien kunnen ze zelfs wat met die filmpjes op youtube...

Aan die filmpjes op youtube te zien is het trouwens een ontzettende sukkel, als je zn adres kan achterhalen wil ik zelfs persoonlijk even mee die fiets op gaan halen want mijn handen jeuken enorm als ik dit soort verhalen lees.
Ik denk dat hij de fiets dan met liefde en plezier terug geeft :angelnot:
SlapHappy

sayn

Bericht door sayn » ma dec 01, 2008 11:27 pm

Ik heb gisteren in huy nog langs die vriend van je gestaan in de shuttle en hij vertelde mij inderdaad dat de commencal vandaag verkocht zou worden. Je moet het maar durven! Als je de hufter te pakken krijgt, geef gerust een seintje. Iemand moet dringend wat manieren bijgeleerd krijgen denk ik zo ;)
Specialized Enduro S-works 2018
Saracen Myst Team 2017
Santa Cruz Highball CC 2017

Tuup J

Bericht door Tuup J » ma dec 01, 2008 11:32 pm

Hey vivian,

Net je pb bericht op pinkbike gelezen. Heb de filmpjes bekeken, maar herken hem niet.

Bel politie Maastricht op en vertel wat er gebeurd is. Je hebt zijn naam, dus hij moet makkelijk te vinden zijn. Anders zelf met een groepje bij hem op bezoek gaan 8) Denk dat er genoeg mee willen gaan ;)

Hoop dat het snel goed komt! Hou me op de hoogte.

Succes.

Mazzl,
Jeroen.
Life begins at the end of your comfortzone.

X rider

Bericht door X rider » di dec 02, 2008 12:27 am

hij kan denk ik niet veel met de fiets, hij kan nergens fietsen want iedereen herkend hem zo.
En verkopen lukt ook bijna niet, zou zeggen houd ebay in de gaten.... succes ermee

aappii

Bericht door aappii » di dec 02, 2008 2:19 am

je moet naar de politie gaan en hun dan dat filmpje laten zien op youtube.
ze kunnen zijn adres dan traceren aan de hand van zn ip adres waarmee die toen dat filmpje heeft geupload.
iig veel suc6

samsnatch

Bericht door samsnatch » di dec 02, 2008 7:42 am

hey vivian,

echt zwaar balen, hier heb ik echt een hekel aan, die lui moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven.

ik wil kevinv10 wel ondersteunen om die gastjes eens een paar tikken te verkopen :evil:

succes ermee en aangifte doen is wel belangrijk!!!(tenzij we ze echt een lesje willen leren)

groet, mark
"INTENSE PLEASURE"

Stainless Styles

Bericht door Stainless Styles » di dec 02, 2008 8:02 am

Beste,

Dat is echt balen voor jullie, spijtig dat er zo'n gasten rondlopen en dat ze er 9 van de 10x mee wegkomen. Zeker naar de politie gaan.Ik zal het op de filthy trails ook eens in de gaten houden.

Sterkte ermee!

.S.
Bikepark The Filthy Trails
Website: www.filthytrails.be
E-mail: styles@filthytrails.be
www.facebook.com/filthytrails

mountainbike-freeride-downhill shop
www.singletrackbikeparts.be

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » di dec 02, 2008 8:10 am

http://www.youtube.com/user/Jef0rz1337

Deze gast comment onder een filmpje van Jair:

Jef0rz1337:

Hij komt me bekend voor :D
Ga zo door kerel

Misschien proberen contact op te nemen met deze meneer/jonge en via hem proberen gegevens te krijgen.
Zeg Mark, niet Te overdrijven als je hem ziet he, want dan komt het niet goed denk ik met hem.

Succes ermee!

Grtz.

HOPPAH

Bericht door HOPPAH » di dec 02, 2008 8:55 am

WTF :o hoe brutaal! via youtube weten we al aardig wat... leeftijd 19 jaar, woonplaats Maastricht z'n volledige naam... als alles naar waarheid is ingevuld natuurlijk...

we gaan eens even zoeken 8)
hoezo?

HOPPAH

Bericht door HOPPAH » di dec 02, 2008 9:05 am

op hyves staan 2 profielen met dezelfde naam! eentje met helm op dus geen gezicht te zien en een body builder?! mischien zijn het dezelfde een woont in Maastricht ander in Berg....

zoek ff verder :)
hoezo?

HOPPAH

Bericht door HOPPAH » di dec 02, 2008 9:18 am

staat hij hier tussen?
http://www.detelefoongids.nl/tg/plaats- ... boesten/1/

of hier?
http://www.detelefoongids.nl/tg/plaats- ... boesten/1/

kun je zelf iets meer kenmerken geven? hoe zag hij er uit? accent? etc.

ik woon een uurtje van Maastricht... we kunnen ook het rijtje langs gaan op een mooie avond 8)
hoezo?

T
Contacteer:

Bericht door T » di dec 02, 2008 9:21 am

sh!t Vivian, wat een k*tstreek! Als ik alle reacties lees, en de digitale sporen bekijk die je boef achterlaat, kan ie er niet mee wegkomen. Die gast heeft geen leven meer in de scene! Spread the word op zoveel mogelijk forums en marktplaats ed, WE pakken 'm wel!

itchy hands!

Bomber
Contacteer:

Bericht door Bomber » di dec 02, 2008 9:22 am

Jow, ik kan je wel helpen aan wat gegevens :arms: van die arme stakker...

Check PB :o

HOPPAH

Bericht door HOPPAH » di dec 02, 2008 9:25 am

Bomber schreef:Jow, ik kan je wel helpen aan wat gegevens :arms: van die arme stakker...

Check PB :o
wil je ze niet delen met ons allen 8) ben erg benieuwd! halen we de fiets direct terug!
hoezo?

illuminatastigmata
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » di dec 02, 2008 9:27 am

Deze gast heeft de Stinky van Tuup J bij mij gekocht.Ik had de Stinky dus zoals bekend van Jeroen gekocht.....
Dat is al een tijdje geleden geweest dat ik die Stinky aan Jair heb verkocht.Toen noemde hij zich ook al Jair Boesten,en kwam met zijn ouders(!) de Stinky kopen.
Ik heb dus goede hoop dat dit zijn echte naam is.
Ook heb ik het vermoeden dat(uitgaande van het profiel op Hyves)hij eerder uit Berg komt dan uit Maastricht.
Ik heb namelijk nog een stel 2008 rockerlinks van de Kona nageleverd en die heb ik aan zijn vader afgegeven op een parkeerplaats in Nuth,en dat is dichter bij Berg dan bij Maastricht.Zijn vader reed toendertijd trouwens een VW Transporter,ik dacht een groene,al ben ik van de kleur niet helemaal zeker.Zijn ouders zijn trouwens beide van Nederlandse afkomst,in tegenstelling tot de man in kwestie.Hij heeft een Braziliaans uiterlijk.Het zou me dus niet verbazen dat hij is geadopteerd ofzo.
Berg is een klein dorp,dus deze gegevens zouden voor bekenden uit die buurt toch een belletje moeten doen rinkelen.....
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!

Bomber
Contacteer:

Bericht door Bomber » di dec 02, 2008 9:28 am

Heeft geen zin :roll:

Ik laat de topic starter zelf bepalen wat zijn plan van aanpak is..

Succes :arms:

p.s. neem de video camera mee als je langs gaat.. zijn vette beelden!

elias den otter

Bericht door elias den otter » di dec 02, 2008 9:33 am

ik zou eerlijk gezegd niet naar de politie gaan. Klinkt gek, maar mijn laptop is een keer uit mn kamer gesloten terwijl ik ernaast lag te slapen! ik wist wie het gedaan had enzo maar je hebt geen enkel bewijs!!! geen braaksporen oid.
Dus ik zou het inderdaad op de ouderwetse manier doen: opzoeken en afslachten! ik geloof dat je een aardige knokploeg hebt verzameld! ik ben er helaas niet bij, ik ben een grashalm!

xRemcox

Bericht door xRemcox » di dec 02, 2008 11:24 am

www.geenstijl.nl heeft zich er ook nog even mee bemoeid, die vent is nu algemeen bekend :lol:

T
Contacteer:

Bericht door T » di dec 02, 2008 11:41 am

Smile you're on GeenStijl!

:o zou wel bizar zijn als het een gejatte identiteit is...

Trekrules

Bericht door Trekrules » di dec 02, 2008 12:07 pm

die is nu de sigaar als hij wordt gezien :lol: :evil:
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

Lautje

Bericht door Lautje » di dec 02, 2008 12:11 pm

Gaat de goede kant op, dit heeft eigenaar gepost op mountainbike.nl:

Jair en moeders gesproken en dringend verzocht de 1500 euro cash mee te nemen vanavond. Komt hij niet met de 1500 euro op te proppen, dan worden alle toeters en bellen uit de kast gehaald om hem gerechtelijk aan te pakken.
Wordt vervolgd.

HOPPAH

Bericht door HOPPAH » di dec 02, 2008 12:14 pm

ik zou alsnog de politie inlichten wie weet heeft hij meer van dit soort praktijken uitgehaald waar wel een melding van gemaakt is maar geen aangifte... uiteindelijk pakken ze hem dan alsnog..

keep us posted!
hoezo?

Gesloten