Recall Notice: 2008 Marzocchi 888 RC3 & RC3WC
Moderator:Beheerders
zie: http://dirtmag.co.uk/news/category/prod ... 34552.html voor meer info
Hmm ff checken dus op prod date....

================================================
www.bikeselectcenter.nl officieel dealer van: GT- UMF - Cube - Merida - Centurion - Idworx - Raleigh - Gazelle - Sparta - Batavus - RIH
www.bikeselectcenter.nl officieel dealer van: GT- UMF - Cube - Merida - Centurion - Idworx - Raleigh - Gazelle - Sparta - Batavus - RIH
Er werd me afgelopen zomer door een betrouwbare bron verteld dat Marzocchi niet meer is wat het geweest is.
Er worden nog wel meer vorken terug verwacht.
Hij wil zelfs geen dealer meer zijn voor 2009 zocchi spul omdat er verwacht wordt dat de kwaliteit erg achteruit gaat(als de kwaliteit op dit moment al niet slechter is)
Alles komt tegenwoordig uit het verre oosten wat de kwaliteit niet ten goede komt,zo werd mij verteld.
Ik rij nu in ieder geval met Fox en RS....
Hij wil zelfs geen dealer meer zijn voor 2009 zocchi spul omdat er verwacht wordt dat de kwaliteit erg achteruit gaat(als de kwaliteit op dit moment al niet slechter is)
Alles komt tegenwoordig uit het verre oosten wat de kwaliteit niet ten goede komt,zo werd mij verteld.
-
- Contacteer:
Mja ik hoor laatste tijd ook niets dan slechts over zocchi ....freeko schreef:Er werd me afgelopen zomer door een betrouwbare bron verteld dat Marzocchi niet meer is wat het geweest is.
Vroeger as ik zo " pro marzocchi " en nu VERRE van !
Ze hadde gewoon bij de RC2x technologie moete blijven , pakke plusher / betrouwbaarder dan die RC3 shit.
Maar dit zullen we aan onze Chinese vrienden te danken hebben...

Goh en laat ik die nu toevallig te koop hebben staan:thomasmb schreef:Mja ik hoor laatste tijd ook niets dan slechts over zocchi ....freeko schreef:Er werd me afgelopen zomer door een betrouwbare bron verteld dat Marzocchi niet meer is wat het geweest is.
Vroeger as ik zo " pro marzocchi " en nu VERRE van !
Ze hadde gewoon bij de RC2x technologie moete blijven , pakke plusher / betrouwbaarder dan die RC3 shit.
Maar dit zullen we aan onze Chinese vrienden te danken hebben...
http://www.dirty-pages.net./forum/viewtopic.php?t=41965