Terug van Portes du Soleil...

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Tilly2
Contacteer:
Terug van Portes du Soleil...

Bericht door Tilly2 » zo jul 26, 2009 9:42 am

Gisterenavond terug gekomen van PDS... Was weer een heel avontuur.. uiteindelijk 10 dagen weggeweest, wat er eigenlijk 7 hadden moeten zijn...
Afgelopen maandag had ik de autosleutel uit de lift laten vallen (Super Morzine)................ We wisten wel waar, dus zijn nog ongeveer een halve dag wezen zoeken, zonder succes. M'n vriendin had de reserve sleutel toen direct opgestuurd, en die had er in 3 dagen moeten zijn (werd gezegd bij de post)... niet dus.. Dat werden er 6.... Eens kijken of we een schadeclaim kunnen indienen bij die losers van TNT...
Lang verhaal verder... Overal geweest voor een metaaldetector, want dat gehark van ons in 't hoge gras had ook geen nut. Maar zelfs politie en brandweer konden niets voor ons doen...... Blah blah blah....

Voor de rest, wel lekker gefietst.... Redelijk wat regen gehad, maar ook een paar mooie dagen.. Super coole Engelse locals ontmoet, die ons meenamen naar een secret track genaamd Russel's Backyard... Dat was lachen, en stijl..!! Verder nog een tripje naar La Clusaz gemaakt.. Een heerlijk snelle baan. Zeker een aanrader.... Op woensdag gebarbequed bij Jolly Good's... Zo'n grote steaks had 'k nog nooit gezien! Zelfs Rachel Atherthon en Rennie's mechanic Nigel Reeve kwamen er een hapje doen... Rachel zag er uit alsof ze flink aan 't trainen was......... Lotsa scars.

Pila of Chamonix zat er voor ons niet meer in, want we hadden geen autosleutel, en een tripje met The Search werd ons wat te prijzig....
Ook nog een photoshoot gedaan met Daniel Prijkel en z'n maatje Sting.. Dat was super tot dat Daniel helaas crashte op de "berm to berm" jump in Les Gets en zijn schouder uit de kom viel... Beterschap kerel..!!

Hier nog snel een paar plaatjes.... Want 'k heb 't eigenlijk veel te druk om op een forum bezig te zijn.............

Daniel op het kleine dubbeltje boven aan in Les Gets..
Afbeelding

Michael (The General) met een paar hagelstenen van 2 centimeter, waar we op de laatste dag mee werden belaagd tijdens een runnetje door The Canyon...
Afbeelding

Daniel z'n maat Sting..
Afbeelding

Michael over het dubbeltje in Les Gets...
Afbeelding

En ik zelf, wederom in Les Gets... We hadden die zware camera maar één avond mee genomen, en dat was dus naar Les Gets
Afbeelding

Hier nog twee linkjes naar filmpjes van Michael...

http://www.youtube.com/watch?v=Be-iY7ZxivY

http://www.youtube.com/watch?v=EUmyD_Dbixo

r083rt
Contacteer:

Bericht door r083rt » zo jul 26, 2009 9:53 am

Klinkt als een paar mooie dagen... Wel balen van die autosleutel..
Specialized Demo 8 2011

Timmos

Bericht door Timmos » zo jul 26, 2009 11:03 am

Autosleutels wat een krengen :evil:

Zo te zien heb je een goede vakantie gehad. Tof.
En ja de foto's mogen er weer zijn. Perfect.

fly high

Bericht door fly high » zo jul 26, 2009 7:04 pm

ah! jullie waaren toch ook bij de mega? tegenover ons:P

vette foto's, vooral die berm waar Sting door drift!

cheers
Brakes are like tampons... every pussy needs them!!

Tilly2
Contacteer:

Bericht door Tilly2 » zo jul 26, 2009 9:17 pm

fly high schreef:ah! jullie waaren toch ook bij de mega? tegenover ons:P

vette foto's, vooral die berm waar Sting door drift!

cheers

Prijkel en Sting waren wel bij de Mega, maar wij niet.... Misschien volgend jaar een keer... Is leuk te combineren met de Champery WC denk 'k...

fly high

Bericht door fly high » ma jul 27, 2009 11:49 am

haha, jaa want met sting, daniel en die lui van cube hebben wij toen nog gereden.
volgend jaar ben ik hooop k ook weer van de partij;D

Daniel air

Bericht door Daniel air » wo jul 29, 2009 9:50 am

Sting en ik waren inderdaad ook bij de Mega. Jij reed op een rode Orange toch?
Hier nog een filmpje van mij in Chatel. http://www.vimeo.com/5798062

fly high

Bericht door fly high » wo jul 29, 2009 12:33 pm

jup.. de rode orange.
jullie hebben zo tezien nog een vette week gehad! volgende jaar probeer ik ook een wat langere tour te maken.

vet filmpje trouwens, die houten sprong op het einde is best nog wel groot of niet?!!

divere rules

Bericht door divere rules » wo jul 29, 2009 9:00 pm

Ben daar ook geweest maar hoe kwam je daar naar boven lift was die komt op dicht of ging je met een quad ???

En die laaste jump is echt hoog heb er ook gekeken maar niet gedaan :oops:

Chmod

Bericht door Chmod » wo jul 29, 2009 10:44 pm

Nice Daniel!

Daniel air

Bericht door Daniel air » za aug 01, 2009 11:57 pm

fly high schreef:jup.. de rode orange.
jullie hebben zo tezien nog een vette week gehad! volgende jaar probeer ik ook een wat langere tour te maken.

vet filmpje trouwens, die houten sprong op het einde is best nog wel groot of niet?!!
Was zeker nog een vette week tot ik mijn schouder weer eens uit de kom viel. Nu wel de andere kant voor de verandering.
Jump op het laatste is inderdaad best groot.
divere rules schreef:Ben daar ook geweest maar hoe kwam je daar naar boven lift was die komt op dicht of ging je met een quad ???

En die laaste jump is echt hoog heb er ook gekeken maar niet gedaan :oops:
Als je met die hele slome lift omhoog gaat en dan volgens mij het SX parcour op gaat kun je op een geven moment afslaan richting het slopestyle parcour.

Cheeta

Bericht door Cheeta » zo aug 02, 2009 1:55 pm

Chatel :shock: wat een afstand...
Daniel air schreef:Was zeker nog een vette week tot ik mijn schouder weer eens uit de kom viel. Nu wel de andere kant voor de verandering.
:cry: Rusten en hopen dat het weer een tijdje goed gaat, of zo langzamerhand het toch eens laten fixen?

Plaats reactie