excellente service at Cane Creek

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
De Jean
Contacteer:
excellente service at Cane Creek

Bericht door De Jean » di sep 08, 2009 11:39 am

deze zomer een behoorlijke schade gehad aan mijn double barrel. Vermoedelijk veroorzaakt doordat de manitou veer niet recht inplooit maar een banaantje vormt....
in elk geval, onherstelbare schade aan de zuiger, en kop (we're talking fubar here) van de demper die ik hier op t forum 2e hands gekocht heb.

Ik heb m opgestuurd naar Cane Creek. Binnen de week heb ik m teruggekregen met een nieuwe piston, nieuwe top en bottom out rubbers, nieuwe body, nieuw binnenwerk 2009 en verse mounting hardware. Enkel de piggyback is nog de ouwe. Ze hebben alles kosteloos hersteld, inclusief verzendingskosten.

Dat noem ik Service.
So yeh, dure demper maar je krijgt er wat voor.
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing

Sneeck

Bericht door Sneeck » di sep 08, 2009 11:52 am

Dat is zeker wel netjes van ze, aangezien je met een andere veer ree hadden ze daar makkelijk moeilijk over kunnen doen.

Klasse!

Bart

Re: excellente service at Cane Creek

Bericht door Bart » di sep 08, 2009 2:17 pm

De Jean schreef:deze zomer een behoorlijke schade gehad aan mijn double barrel. Vermoedelijk veroorzaakt doordat de manitou veer niet recht inplooit maar een banaantje vormt....
in elk geval, onherstelbare schade aan de zuiger, en kop (we're talking fubar here) van de demper die ik hier op t forum 2e hands gekocht heb.

Ik heb m opgestuurd naar Cane Creek. Binnen de week heb ik m teruggekregen met een nieuwe piston, nieuwe top en bottom out rubbers, nieuwe body, nieuw binnenwerk 2009 en verse mounting hardware. Enkel de piggyback is nog de ouwe. Ze hebben alles kosteloos hersteld, inclusief verzendingskosten.

Dat noem ik Service.
Heb hetzelfde gehad, ook een 2e hands demper en idd alles kostenloos vervangen. Dikke prima!
Maar.... het probleem blijft. Die dingen blijven schuren. Voor mij geen CCDB meer. Nu een RC4 erin, eens kijken hoe dat functioneert

Bart
Fast is a cooperative policy

Christiaan

Bericht door Christiaan » di sep 08, 2009 5:19 pm

Bart schreef:
De Jean schreef:deze zomer een behoorlijke schade gehad aan mijn double barrel. Vermoedelijk veroorzaakt doordat de manitou veer niet recht inplooit maar een banaantje vormt....

Dat noem ik Service.
Heb hetzelfde gehad, ook een 2e hands demper en idd alles kostenloos vervangen. Dikke prima!
Maar.... het probleem blijft. Die dingen blijven schuren. Voor mij geen CCDB meer. Nu een RC4 erin, eens kijken hoe dat functioneert

Bart
Heb je al een 10.5" RC4?

Bart

Bericht door Bart » wo sep 09, 2009 12:03 pm

Christiaan schreef:
Heb je al een 10.5" RC4?
Yup!
Jij niet dan?
Fast is a cooperative policy

Plaats reactie