Turner RFX
Moderator:Beheerders
nice! Had hem nog niet gezien. Echt wel een leuke bike met 170mm veerweg.

Je mag al blij zijn dat de homers op mtbr de gebogen bovenbuis al hebben afgeschoten!zonoskar schreef:Lelijk! Begint Turner nu ook al met van die gebogen onderbuizen? Bah! Het zal vast fijn rijden, maar fugly! Ik vind mijn 5Spot ook al niet de meest mooie fiets. De TNT versies waren veel mooier.
Op zich vind ik deze best wel mooi! Alleen kan hij nog aangepast worden tot final productie . Kijk maar naar de eerste proto van de highline en de uiteindelijke productiefiets.
Ze mogen deze gerust bij mij afgooien! Van miniDH tot trailbike!
greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
-
Bettes, wanneer gaan we u weer eens zien in een bike park?bettes schreef:Je mag al blij zijn dat de homers op mtbr de gebogen bovenbuis al hebben afgeschoten!zonoskar schreef:Lelijk! Begint Turner nu ook al met van die gebogen onderbuizen? Bah! Het zal vast fijn rijden, maar fugly! Ik vind mijn 5Spot ook al niet de meest mooie fiets. De TNT versies waren veel mooier.
Op zich vind ik deze best wel mooi! Alleen kan hij nog aangepast worden tot final productie . Kijk maar naar de eerste proto van de highline en de uiteindelijke productiefiets.
Ze mogen deze gerust bij mij afgooien! Van miniDH tot trailbike!
greetz
bettes