Nieuwe set freeride wielen
Moderator:Beheerders
Hello,
Zit er aan te denken om es een nieuw setje wielen te kopen voor mijn freeride bak.
Laatst 2 weken in de bergen gezeten en toch nu en dan eens een spaakje kapot, lagers moetn vervangen, velg wa krom.
Zat zelf te denken aan volgende:
-Mavic Deemax
- DT Swiss FR 2350
Of kennen julie nog andere types, handbuild?
graag wa advies
Greetz
Zit er aan te denken om es een nieuw setje wielen te kopen voor mijn freeride bak.
Laatst 2 weken in de bergen gezeten en toch nu en dan eens een spaakje kapot, lagers moetn vervangen, velg wa krom.
-Mavic Deemax
- DT Swiss FR 2350
graag wa advies
Greetz
-
- Contacteer:
Re: Nieuwe set freeride wielen
Zwaar overpriced voor wat je krijgt wat je daar opnoemt.Benani schreef:Hello,
-Mavic Deemax
- DT Swiss FR 2350
graag wa advies
Greetz
Voor dat geld vlecht je een chris king wielset.
Andere optie:
hope pro II op Mavic ex 721
Begin maar eens met rondkijken op www.chainreactioncycles.com 1 van de betere bikeshops op het web. hope pro 2 naven op mavic 721 velgen met dt swiss competition spaken en pro lock nippels zijn geen slecht begin voor een goede prijs.
-
En je kunt gerust je setje daar bij crc samenstellen en door hun laten spaken. Ik ook gedaan en nog nooit zo een goed setje gespaakte wielen gehad.Sneeck schreef:Begin maar eens met rondkijken op www.chainreactioncycles.com 1 van de betere bikeshops op het web. hope pro 2 naven op mavic 721 velgen met dt swiss competition spaken en pro lock nippels zijn geen slecht begin voor een goede prijs.
Life begins at the end of your comfortzone.
- dleidelmeijer
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Heb deze wielen ook gehad en rij nu nog altijd met een deetrax 2010 achterwiel. Het zijn inderdaad erg leuke wieltjes en eigenlijk weinig tot niks negatief over te zeggen tot hier toe.dleidelmeijer schreef:Ik rij nu een paar maanden met 2010 Mavic Deetraks en vallen mij zeker niet tegen! Voor ongeveer 30,- extra 3 jaar garantie en er zit een speciale sleutel bij waarmee je de lagers kunt stellen zonder dat het wiel eruit hoeft.