Intense 951 Boxxer of Totem
Moderator:Beheerders
Hello,
Ben bezig een Intense 951 in elkaar aan het zetten. Nu heb ik van m'n vorige bike mijn Totem solo air over en zou deze eventueel in de Intense zetten. Maar nu twijfel ik wel sterk om er direct een boxxer onder te zetten of toch de totem te monteren. Rij in de bergen nogal graag wa haarspeld bochtjes en denk dat ik daar met een DC vork in de problemen ga geraken.
Iemand ervaring hiermee?
Greetz
Ben bezig een Intense 951 in elkaar aan het zetten. Nu heb ik van m'n vorige bike mijn Totem solo air over en zou deze eventueel in de Intense zetten. Maar nu twijfel ik wel sterk om er direct een boxxer onder te zetten of toch de totem te monteren. Rij in de bergen nogal graag wa haarspeld bochtjes en denk dat ik daar met een DC vork in de problemen ga geraken.
Iemand ervaring hiermee?
Greetz
Klopt... Maar de hoek van het frame veranderd niet. En dus ook de ontworpen geo niet! Kijk maar is goed naar de 2 vorken... Dan zie je dat het gedeelte onder de headset bij een Totem groter/hoger is dan bij een boxxer... De 20mm verschil is daarna bijna niks meer...christoff schreef:totem is toch 180mm en boxxer 200mm of vergis ik mij?
http://www.planetecycle.com/contents/me ... h_fork.jpg
http://www.go-ridebmx.com/product_image ... 2010hr.jpg
-
- mr.Monster
als het goed is is een totem qua inbouwhoogte zon beetje hetzelfde als een boxxer.
totem 56,5 cm en boxxer 56,8 cm axle-to-crown length..
je mist alleen 2cm veerweg en krijgt wat extra stuuruitslag.
alleen is het volgens de stijlpolitie natuurlijk HEEEL fout
(bovenstaande is als grapje bedoelt!!)
totem 56,5 cm en boxxer 56,8 cm axle-to-crown length..
je mist alleen 2cm veerweg en krijgt wat extra stuuruitslag.
alleen is het volgens de stijlpolitie natuurlijk HEEEL fout

(bovenstaande is als grapje bedoelt!!)
NSbikes surge - echo pure 09 - dobermann pinscher
Racebike monster - Banshee rune - Zonenschein Zypher worldcup dh - santa cruz jackal
RIDE MORE!
Racebike monster - Banshee rune - Zonenschein Zypher worldcup dh - santa cruz jackal
RIDE MORE!