Giant maestro technology
Moderator:Beheerders
Kwam dit zeer gelikte filmpje tegen op PB:
http://www.pinkbike.com/video/218823/
Ik snap dat dit een promotie filmpje is, maar de beelden liegen er niet om en het lijkt daad werkelijk ook allemaal zo te werken.
wat zijn jullie meningen, bij mij valt dit filmpje een beetje onder "to good to be true"
iemand al ervaring met de nieuwe giant?
http://www.pinkbike.com/video/218823/
Ik snap dat dit een promotie filmpje is, maar de beelden liegen er niet om en het lijkt daad werkelijk ook allemaal zo te werken.
wat zijn jullie meningen, bij mij valt dit filmpje een beetje onder "to good to be true"
iemand al ervaring met de nieuwe giant?
Heb niet zo heel lang met een Giant Glory gereden(oud model) denk zo'n jaartje ongeveer,maar mijn eerste indruk was dat de vering heel liniar aanvoelt & best gevoelig is voor kleine hobbels en altijd heel soepel blijft veren onder de ruigste omstandigheden.
Meastro = goed veer systeem
Meastro = goed veer systeem

Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
Ik heb met 3 verschillende modellen uit de Giant reeks het meastro systemen mogen ervaren.
Giant Anthem, Giant Reign en de Glory. Daarvan was de Anthem de minste met de horizontale demper, iets ander systeem maar ook dit heette meastro. Op de reign heb ik nog niet heel veel gereden. 1 ritje in de alpen en 1 in Teutoburgerwald in Duitsland. Maar klimmen kan die erg goed zonder te pompen.
Maar met de glory heb ik de meeste ervaring opgedaan. Als je accelereert met de fiets, pompt de fiets gewoon niet. Ik heb er de Megavalanche mee gereden en ik zou het volgend jaar zo weer doen, dan wel met een Joplin erin. Het veergedrag is geniaal en super efficiënt.
Kortom, erg tevreden met het systeem.

Giant Anthem, Giant Reign en de Glory. Daarvan was de Anthem de minste met de horizontale demper, iets ander systeem maar ook dit heette meastro. Op de reign heb ik nog niet heel veel gereden. 1 ritje in de alpen en 1 in Teutoburgerwald in Duitsland. Maar klimmen kan die erg goed zonder te pompen.
Maar met de glory heb ik de meeste ervaring opgedaan. Als je accelereert met de fiets, pompt de fiets gewoon niet. Ik heb er de Megavalanche mee gereden en ik zou het volgend jaar zo weer doen, dan wel met een Joplin erin. Het veergedrag is geniaal en super efficiënt.
Kortom, erg tevreden met het systeem.

Giant XTC Advanced
Cube 29 AMS Race
Cube 29 AMS Race