ach man zit ik hier tegen een VMBO'er te lullen ?
ff dan maar verder offtopic..
7 man voor 2 bikers.. you do the math .. ?
en ze kwamen ons terecht aanhouden .. daar hoor je me niet over..
t ging erom hoe t gesprek ten tijde van/na de aanhouding liep..
en zoals al eerder gezegd t voorbeeld wat ik hierboven aanhaalde was een aanhouding op een leeg marktplein..
(waar zelfs een bord hangt dat je er MAG fietsen als het maar niet tijdens de markt is)
nou ging dit dan wel weer over opleidingsloze toezicht kukels
jij rijd / reed toch bmx ?
moet je is in rdam of denhaag lang de politie fietsen brakeless..
dirtyboy kon gaan lopen ,.. de een zal zeggen terecht .. de ander zal denken van niet..

en dan zit daar nog een grond van waarde achter kijkend naar de RDW regels,.
je moet remmen hebben simpel ..
we kunnen t nog verder uitduiden.. inliners jaren gelden .. van de stoep af.. de weg op.. dat leverde een hoop klachten op van de automobilisten.. rdw keek er naar en we werden bestempeld als voetgangers en moesten weer de stoep op.. en meneer agent bleef je gewoon de straat op sturen en beboeten omdat hij gewoon zelf niet wist met welke regels hij aan het werk was..en hij ook gewoon zn quota moest halen
en ik ben hierin niet alleen ik denk dat er legio mensen zijn hiero die gelijke voorbeelden kunnen noemen ,.
alleen al de oudere street meetings toen ik nog met martin en sharvan reed..
weggestuurd bij de banks.. sta je stil ! te chillen op t plein van de pathe bioscoop
sturen ze je nog weg wegens "groepsvorming"
maar t lef om daar de marrokanen weg te sturen 2 bankjes verder of t groepje negers met de hayabusa's dat hadden ze dan weer niet..
nu hebben ze een tijdje geleden de toelatings eisen voor agent verlaagd naar VMBO.. missch als jij alles zo duidelijk ziet moet je eens je CV opsturen