Dit dus niet doen !!! Bandenvraagstuk.
Moderator:Beheerders
Zoals jullie maybe al weten is er bij ons in de buurt een skatehal gekomen www.thepromise.nl (is nog tot 1 september gratis entree) daar ben ik dus de laatste tijd veel te vinden. Maar nu heb ik gemerkt dat de achterband van mij ""michelin comp 16 s"" daar niet tegen kan wat me eigenlijk een beetje tegen valt. Is nu van me achterband het profiel een beetje aan het afscheuren. Ben gewoon na 1 week daar fietsen 1 Ã 2 mm profiel kwijt van me achterband.
Maar wat zouden jullie me voor band aanraden wat tegen zo"n skatehal, bikepark zoals bwb, willingen, UA enz kan ???.
Maar wat zouden jullie me voor band aanraden wat tegen zo"n skatehal, bikepark zoals bwb, willingen, UA enz kan ???.
Re:Dit dus niet doen !!! Bandenvraagstuk.
Een Schwalbe Big Apple of zoiets denk ik. Iets met geen profiel en veel, dik loopvlak. Alleen niet erg breed, maar dat heb je daar toch niet echt nodig lijkt me.
maxxis hookworm
Hookworm =cool ;D
K had me laatst een setje Schwalbe Big Apples gekocht, ze rijden voor street ech wel super! En ze zien er lekker dik uit..
Maarre, ik gebruik ze haast niet, omdat zodra je op iets van zand/grind komt direct wegschuift, dus je mag ze als je ze wil hebben wel van me overkopen voor 25 euro. Zijn nog haast nieuw..
Maarre, ik gebruik ze haast niet, omdat zodra je op iets van zand/grind komt direct wegschuift, dus je mag ze als je ze wil hebben wel van me overkopen voor 25 euro. Zijn nog haast nieuw..
-
Ja.....die Big Apple"s zoek ik! Die zijn echt goed. Welke maat heb je? De 2.35 of 2.00? Als het de 2.00 is wil ik ze wel hebben.
t zijn de 2.35... tuup j heeft voorang als i ze wil hebben..
big apples of hookworms zou ik niet gebruiken als allround band.
Tijdens de r"dam meeting reden martijn en abuse that sl*t met hookworms en in het skatepark was het echt glibberen! daar is wel alles van ijzer misschien gaat "t op hout beter..
Tijdens de r"dam meeting reden martijn en abuse that sl*t met hookworms en in het skatepark was het echt glibberen! daar is wel alles van ijzer misschien gaat "t op hout beter..
-
- Forumbeheerder
High roller semislick in tamelijk harde compound (60 of 60a)
Mich C16 is zachte rubber en ben je dus direct kwijt op skate ondergrond.
Mich C16 is zachte rubber en ben je dus direct kwijt op skate ondergrond.
Xtuv schreef:
Ukkels zijn het.... ik rij al sinds een week voor de twentyfourmeeting met die hookworms bijna dagelijks in het skatepark. Heb weinig tot geen last van glibberigheid....
-
hey tuup bij schruff in aachne hebben ze nu maxxis hookworm voor 25 euro die zijn echt voor sreet had ze me laatst ens eengezien zien er sterk en goed uit. en de prijs valt ook nog wel mee.
greetz geert ;D
greetz geert ;D
Dude, zoek je nu 1 band die tegen al dat gedoe kan wat je opnoemt of een extra setje voor in de skatehal?
Junk e: Sorry maar verkoop ze maar aan iemand anders.
Legion: dat weet ik zelf nog niet zo, eerst wou ik nog met die michelins een paar weken door rijden en dan maybe de hookworms kopen omdat dan toch de winter er aan komt en ik dan waarschijnlijk alleen maar in skateparken zit. Maar als ik nou een keer het bos in wil om te dirten ofzo dan heb ik geen juiste banden en ik heb niet het geld op me rug groeien om allemaal verschillende setjes te kopen.
Legion: dat weet ik zelf nog niet zo, eerst wou ik nog met die michelins een paar weken door rijden en dan maybe de hookworms kopen omdat dan toch de winter er aan komt en ik dan waarschijnlijk alleen maar in skateparken zit. Maar als ik nou een keer het bos in wil om te dirten ofzo dan heb ik geen juiste banden en ik heb niet het geld op me rug groeien om allemaal verschillende setjes te kopen.
surfstad schreef:
[Xtuv schreef:
Ukkels zijn het.... ik rij al sinds een week voor de twentyfourmeeting met die hookworms bijna dagelijks in het skatepark. Heb weinig tot geen last van glibberigheid....
Die hookworm zijn die alleen in 2.5 te krijgen, ik weet niet of die in mijn DMR sidekick passen, En Marz. DJ II uit 2002. Weet jij of die echt breed zijn of dat dat nog mee valt. ???
-
hey jeroen passen in een dmr sidekick want bij schruff zaten ze er ook in en vielen kwa breed heid nog wel mee maar da komt denk k omdat er geen nopen opzitten. succes met de koop ;D
Ik ben naar schruff gegaan, maar daar hadden ze de hookworm alleen in 24 inch nu heb ik de street banden van dmr gekocht. Die zijn nu ook in 26 incg te verkrijgen daar.
-
ey jeroen dat zijn zekers coole reifen had ze ook al gezien.
;D
;D
Ben vandaag voor het eerst met mijn nieuwe bandjes gaan rijden in het skatepark, maar wat rijd dat toch echt super zeg dat zijn toch wel een van de betere street bandjes wat ik gehad heb. Je merkt echt het verschil en dan wel in positive zin. Als iemand street bandjes zoekt kan ik je die van dmr zekers aanraden.