Gary Fisher Full Suspension
Moderator:Beheerders
Ik heb een prachtige Gary Fisher Sugar 3 staan die ik veel te weinig kan gebruiken. Hij is van 2001 maar heeft slechts een 1000-tal km op de teller ! Afgemonteerd met shimano LX-XT en Magura hs33 remmen achterdemper van cane-creek en voorvork manitou sx. De kleur is blauw met rood (de magura"s zijn blauw en de voorvork ook) in de maat large. Ik vraag 1240€ (nieuwprijs 2100€). Prima staat (niks van slijtage !!!) Voor wie een mooie bike zoekt ! ... Foto op aanvraag. ::)
Re:Gary Fisher Full Suspension
Hij is echt wel in prima staat !
Je kan hetzelfde model bekijken op deze site :
bikes-Gary Fisher Sugar 3
hetzelfde frame (ook kleur), andere afwerking.
Check your mailbox
ciao
Je kan hetzelfde model bekijken op deze site :
bikes-Gary Fisher Sugar 3
hetzelfde frame (ook kleur), andere afwerking.
Check your mailbox
ciao
Niemand interesse in een zo goed als nieuwe Sugar 3 ???
Aan de prijs valt wel iets te doen.
Doe een bod !
Aan de prijs valt wel iets te doen.
Doe een bod !
-
stond laatst dezelfde op marktplaats maar dat was een xl, te groot voor mij dus, en xl ziet er niet uit, maar die kostte maar 750 ui, had ik dus bijna gekocht..maar heb nu andere ideeen, mijn vraag is: wat is de veerweg van zon sugar nu, ik bedoel achter he, want daar doen ze nogal geheimzinnig over bij fisher, vermelden alleen de veerweg van de vork.

Veerweg van 2 1/2" tot 4"
luchtdruk moet 30-45 lbs onder jouw gewicht staan.
Het voordeel van een Sugar is dat hij enkel veert als het van doen is
Interesse ?
luchtdruk moet 30-45 lbs onder jouw gewicht staan.
Het voordeel van een Sugar is dat hij enkel veert als het van doen is
Interesse ?
-
dus 2,5 tot 4 inch das toch al gauw zon 6.25 tot 10 cm, dat had ik niet gedacht, hoe kan je dat instellen is dat door de demper te verschuiven zekers...ik heb momenteel echt geen geldt voor nieuwe fiets maar ik was gewoon geinterreseerd, toch bedankt voor je moeite, enne heb je marktplaats al geprobeerd daar kijken ook altijd veel mensen op! succes
- Tim Service Point
heeeeeeeeeeeeeeey
ons stephanieke se ;D
ge komt de dinsdag toch naart werk zeker he ??? WETTE I.V.M die velo ik hem hem nog ni int echt gezien MAAR GELOOF MIJ die velo is zeker en vast in prima staat dus als der iemand een trach fieske zoekt is dees dus echt wel geschikt :P NOT hehehehe
nee ff serieus dees is ni iets voor tha crasher want zoals der mss nog mense zijn die da ni weten MIJNE KHS GEBROKEN ::) heheehe thats meeeeee
. hem der nu al nen andere ze.PS waarom hedde gij u ni REETFIETSER genoemd sta ook shick ze man, maar mac adam is ook ne cooooole naam ze :-* allez ik zen der is me weg nog ne PS de bergskes zen de MAX nu ze NE NS EN JUMPS, TABLES, DIRTS, whiked ass DROPS ge moet is komen zien voor de geen die der nog ni zen geweest allez
GREETS THA CRASHER
ons stephanieke se ;D
ge komt de dinsdag toch naart werk zeker he ??? WETTE I.V.M die velo ik hem hem nog ni int echt gezien MAAR GELOOF MIJ die velo is zeker en vast in prima staat dus als der iemand een trach fieske zoekt is dees dus echt wel geschikt :P NOT hehehehe
nee ff serieus dees is ni iets voor tha crasher want zoals der mss nog mense zijn die da ni weten MIJNE KHS GEBROKEN ::) heheehe thats meeeeee

GREETS THA CRASHER

@ tha crasher , je khs zou je nooit kapot springen moest je veren niet zo belachelijk slecht (zacht) afstellen, dat ze elke keer dicht slagen als je springt en moest je ooit met een hardtail hebben gereden zou je ook wat landtechnieken hebben en niet je fiets telkens naar benden "gooien = zodat die gewoon op de grond boenkt" dusss keep your big mouth shut, show heb je genoeg nu nog leren serieus rijden!!!!
btw, de bergen waren een pakske beter 3 jaar geleden
:-* :-* :-*
- King Zeus @ DirtE19
tom schreef:
@ tha crasher , je khs zou je nooit kapot springen moest je veren niet zo belachelijk slecht (zacht) afstellen, dat ze elke keer dicht slagen als je springt en moest je ooit met een hardtail hebben gereden zou je ook wat landtechnieken hebben en niet je fiets telkens naar benden "gooien = zodat die gewoon op de grond boenkt" dusss keep your big mouth shut, show heb je genoeg nu nog leren serieus rijden!!!!
Enkele vermeldingen: tha crasher moet ondertusse"n enkel nog ff deftig leren landen (heeft eindelijk demper wat afgesteld) enwat de bergskes betreft NU DE NS EN DE JUMPS ER ZIJN IS HET BIJNA 1 KORT MAAR KRACHTIG DH-PARCOURS!!!!!!!!! (sorry voor de caps-lock) het is echt een paradijs geworden!

Trouwens als je nie kan fietsen doe je geen cancan op een jump... ==> wel een suiside

Grtz King Zeus
the crasher schreef:
heeeeeeeeeeeeeeey
ons stephanieke se ;D
nee ff serieus dees is ni iets voor tha crasher want zoals der mss nog mense zijn die da ni weten MIJNE KHS GEBROKEN ::) heheehe thats meeeeee. hem der nu al nen andere ze.PS waarom hedde gij u ni REETFIETSER genoemd sta ook shick ze man, maar mac adam is ook ne cooooole naam ze :-* allez ik zen der is me weg nog ne PS de bergskes zen de MAX nu ze NE NS EN JUMPS, TABLES, DIRTS, whiked ass DROPS ge moet is komen zien voor de geen die der nog ni zen geweest allez
GREETS THA CRASHER![]()
al die gezichtjes...
-
De bergskes zijn helemaal verneukt door DH noobs. Ze denken dat ze goed zijn maar hebben nog nooit een echte berg gezien.
Als je dat een DH parkoer noemt die paar misvormde bulten ben je echt verkeerd bezig.Dat parkoer slaagt echt op niks je kan beter op een stort gaan rijden.
En wat the cracher betreft hij heeft zijn naam niet voor niets gestolen zijn, zijn vering is totaal verkeerd afgesteld als hij met een hardtail zou rijden zou hij dit geen uur volhouden .
Als je geen landingstechniek hebt ,en als je geen deftige landing kunt maken achter iedere molshoop is het niet moeilijk dat je in de kortste keren brokken rijd.
Een goede tip voor je ipv een een fully te kopen leer eerst springen met een hardtail.
Als je dat een DH parkoer noemt die paar misvormde bulten ben je echt verkeerd bezig.Dat parkoer slaagt echt op niks je kan beter op een stort gaan rijden.
En wat the cracher betreft hij heeft zijn naam niet voor niets gestolen zijn, zijn vering is totaal verkeerd afgesteld als hij met een hardtail zou rijden zou hij dit geen uur volhouden .
Als je geen landingstechniek hebt ,en als je geen deftige landing kunt maken achter iedere molshoop is het niet moeilijk dat je in de kortste keren brokken rijd.
Een goede tip voor je ipv een een fully te kopen leer eerst springen met een hardtail.
- King Zeus @ DirtE19
Mr Planet X schreef:
De bergskes zijn helemaal verneukt door DH noobs. Ze denken dat ze goed zijn maar hebben nog nooit een echte berg gezien.
iig als je het zogoed weet kom ze dan zelf graven, trouwens als je het zo niet leuk vindt moet je maar eens komen piepen in de vakantie!!! dan zal er pas gebiked worden.
Over the crasher en de hardtail geef ik je gelijk, ik ben ook eerst hardtail begonnen en mijn fully is in aanbouw...
Btw de landingen zijn vandaag re-shaped en nu liggen ze zekers wel goed, maar als je nie kan jumpen moet je wel een reetegoeie landing hebben om je k*tsprong op te vangen :-*
Hé gasten ging dit niet over een Fisher die ik van de hand deed???
Crasher als ge den dinsdag nie op u werk zijt dan parkeer ik uwen downhillbike in uwe derriére !!!
Groetjes, de reetfietser
Crasher als ge den dinsdag nie op u werk zijt dan parkeer ik uwen downhillbike in uwe derriére !!!
Groetjes, de reetfietser
King Zeus schreef:
Enkele vermeldingen: tha crasher moet ondertusse"n enkel nog ff deftig leren landen (heeft eindelijk demper wat afgesteld) enwat de bergskes betreft NU DE NS EN DE JUMPS ER ZIJN IS HET BIJNA 1 KORT MAAR KRACHTIG DH-PARCOURS!!!!!!!!! (sorry voor de caps-lock) het is echt een paradijs geworden!![]()
Trouwens als je nie kan fietsen doe je geen cancan op een jump... ==> wel een suisidenatuurlijk é Crasher ;D
Grtz King Zeus
Wat is een goede sprong ? een die goed geland is niet .... ? springe kan iedereen maar lande , dat is de kunst ....
- Tim Service Point
Zie gasten...... WIE ZEDDE GULLE WANT IK KEN ULLE NI ZE NOBODIES!!!!En landen da kan ik wel!!!!! en ook nen can can ne no footer, one hander, capt. salut en ne halve suicide + ne dikke fuck you in de lucht speciaal voor ulle ;D news flash mijn vering is nu 2x 3000 lbs zwaar genoeg zou ik zeggen + ne nieuwe monster die er op komt en een 24" achterwiel!!!!!!!!
en als gulle mij dan toch zo goe kent waarom hem ik ulle dan nog nooit gezien op de bergskes?????
are you chickens???????
of kunne jullie gewoon ni rijden buiten naart school en terug?? :-*
en tuurlijk waren ded bergskes beter 3 jaar geleden MAAR GE MOET OOIT IS LEREN FIETSEN ZONDER ZIJWIELTJES HE MANNE. ::)
maar kan da best geloven da ge liever op een stort rijdt als ge da nu eenmaal gewoon zij ja se waarom ni dan he.
EN NEE HEB GENE HARD TAIL NODIG das voor mietjes
sorry yar :P
maar tis waar das zo voor mensen die wel wille springen maar der geen geld voor hebben en dan maar uit pure noodzaak nen hard tail kopen ZWAK MANNE.
en voor mr. planet X... met misvormde bergskes, bedoelde daarmee zoals die 2 op uw lief??
GREETS THA CRASHER
ps thanx king zeus youre tha man
en als gulle mij dan toch zo goe kent waarom hem ik ulle dan nog nooit gezien op de bergskes?????
are you chickens???????
of kunne jullie gewoon ni rijden buiten naart school en terug?? :-*
en tuurlijk waren ded bergskes beter 3 jaar geleden MAAR GE MOET OOIT IS LEREN FIETSEN ZONDER ZIJWIELTJES HE MANNE. ::)
maar kan da best geloven da ge liever op een stort rijdt als ge da nu eenmaal gewoon zij ja se waarom ni dan he.
EN NEE HEB GENE HARD TAIL NODIG das voor mietjes

maar tis waar das zo voor mensen die wel wille springen maar der geen geld voor hebben en dan maar uit pure noodzaak nen hard tail kopen ZWAK MANNE.
en voor mr. planet X... met misvormde bergskes, bedoelde daarmee zoals die 2 op uw lief??

GREETS THA CRASHER
ps thanx king zeus youre tha man

-
he mac adam, volgens mij kun je m niet aan die zogenaamde kresher verkopen, wat zit dat mannetje te ouwehoeren zeg...vindt zichzelf zeker erg stoer enzo..
is het al gelukt via marktplaats ???

-
doe je m misschien weg voor 800 dan, enne waar is die dan af te halen/
-
Sorry dak me nog is kom moeien
Maar dien commentaar van dien the cracher gaat echt wel te ver hoor. ==> zijn commentaar is arrogant, kinderachtig ,enz.
Hij denkt omdat hij een fully bereid dat hij de man is waarschijnlijk is dit het enigste dat hij ook bezit en dat hij erdoor geopsedeerd is. Er zijn hier veel mensen die veel meer bezitten dan een fiets alleen en er zijn hier ook veel mensen die over een vele prachtigere en (duurdere) hardtail beschikken dan jou fullygeval.
Kortom de cracher ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken kom niet lullen al doe ik het zelf op iemands andere topic
Volgens mij ben je al een paar keer teveel gecracht dat je verstand en je niveau wat dooreengeschud zijn.
BTW : mijn lief heeft lekkere tietn

Maar dien commentaar van dien the cracher gaat echt wel te ver hoor. ==> zijn commentaar is arrogant, kinderachtig ,enz.
Hij denkt omdat hij een fully bereid dat hij de man is waarschijnlijk is dit het enigste dat hij ook bezit en dat hij erdoor geopsedeerd is. Er zijn hier veel mensen die veel meer bezitten dan een fiets alleen en er zijn hier ook veel mensen die over een vele prachtigere en (duurdere) hardtail beschikken dan jou fullygeval.
Kortom de cracher ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken kom niet lullen al doe ik het zelf op iemands andere topic
Volgens mij ben je al een paar keer teveel gecracht dat je verstand en je niveau wat dooreengeschud zijn.
-
Mr Planet-X schreef:
Sorry dak me nog is kom moeien![]()
Hij denkt omdat hij een fully bereid dat hij de man is waarschijnlijk is dit het enigste dat hij ook bezit en dat hij erdoor geopsedeerd (bezeten)is. Er zijn hier veel mensen die veel meer bezitten dan een fiets alleen en er zijn hier ook veel mensen die over een vele prachtigere en (duurdere) hardtail beschikken dan jou fullygeval.
- King Zeus @ DirtE19
Mr Planet-X schreef:
Moet ik toegeven van wel maar echt trouw is ze niet hé ;D

- Tim Service Point
king zeus KENDE GIJ DIE PLANET X DUDE ???
Sir GL 800€ voor this bike ???
???
Ik ben Sinterklaas niet hé !!!
En de markt die jij bedoelt zal iets te ver zijn voor mij (Belgique)
En anders nog effe doorsparen ofzo ???
Crasher het wordt precies tijd dà gij den chat ne keer probeert of anders eens wa goeie reclam mookt vor mijne vlo :-* :-*
En voor diegene die the crasher nie kennen, hij heeft inderdaad al zoveel
gebroken in zijn lijf als da erin zit, maar hij is ne goeie (soms wat zotte) gast die supersnel naar beneden gaat (met vallen en opstaan !)
Succes in Waver dude.

Ik ben Sinterklaas niet hé !!!
En de markt die jij bedoelt zal iets te ver zijn voor mij (Belgique)
En anders nog effe doorsparen ofzo ???
Crasher het wordt precies tijd dà gij den chat ne keer probeert of anders eens wa goeie reclam mookt vor mijne vlo :-* :-*
En voor diegene die the crasher nie kennen, hij heeft inderdaad al zoveel
gebroken in zijn lijf als da erin zit, maar hij is ne goeie (soms wat zotte) gast die supersnel naar beneden gaat (met vallen en opstaan !)
Succes in Waver dude.