sid worldcup carbon
Moderator:Beheerders
te koop sid world cup carbon in perfecte staat maar is niets voor mij, rijd dus weer met mn oude withe brothers en heb deze nu over.geen speling als je wilt maak ik de vork openen zodat je kunt vaststellen dat hij perfect. is vorksteel 20 cm. dacht aan 450,- euro
Re:sid worldcup carbon
Ik ben misschien wel geintresseerd,
Watvoor een kleur is hij (bouwjaar)? Ik neem aan dat er een remote lock-out bij zit?
Watvoor een kleur is hij (bouwjaar)? Ik neem aan dat er een remote lock-out bij zit?
electric blue (blauw metalic) maar zonder lock out aan het stuur is du een 2000 model. kunt me bereiken op 06-52311687.groetjes michel
2000 model????
dat vind ik knap!! m"n sid sl was toen het topmodel volgens mij...
bedoel je soms 2002???
mzzl Gemini
dat vind ik knap!! m"n sid sl was toen het topmodel volgens mij...
bedoel je soms 2002???
mzzl Gemini
ben zeer geintresseerd van welk jaar is de vork juist welke kleur heeft ze en hoeveel veerweg
Is er beschadiging aan de stickers of lak
Is er beschadiging aan de stickers of lak
is inderdaad 2002 ziet er dus goed uit de lak heeft niks geleden maar er zitten wel wat krasjes op de stickers.
veerweg... kun je instellen 65 of 80 staat op 80 nog nooit veranderd.
wederom de groetjes
wederom de groetjes
Ik ben altijd geinteresseerd in een Sid. Hoeveel kilometer heeftie te lijden gehad?
By the way, ze waren nieuw bij S-tec en Stadler 500E (heb er zelf ook 1), dus de prijs moet echt omlaag, voor mij dan.
Nard
By the way, ze waren nieuw bij S-tec en Stadler 500E (heb er zelf ook 1), dus de prijs moet echt omlaag, voor mij dan.
Nard
ik zou hem wel willen kopen .Kun je me een fotootje mailen ?
naar pirana@pandora.be
laat je adres of je telefoonnummer ook ineens achter als hij er nog goed uitziet is ie verkocht
naar pirana@pandora.be
laat je adres of je telefoonnummer ook ineens achter als hij er nog goed uitziet is ie verkocht
In 2000 was de Sid race het topmodel niet de sl. Het is tevens nog steeds de lichste Rock shox die er is.
Groet SICK.
Groet SICK.
Gaarne alleen relevante opmerkingen plaatsen,bedankt.
asljeblieft ;D
Is de vork al verkocht ?
Zoniet geef ik je er 410 euro voor
Groeten
Zoniet geef ik je er 410 euro voor
Groeten