Wonderschoon Easton frame van American Eagle.
Aluminium hoofdframe met liggende en staande achtervork van Carbon, CNC-gefreeste achterpatten en geintegreerd balhoofd.
Is zonder enige twijfel het stijfste frame wat ik ooit gezien heb, en ik heb vrij veel gezien.
In de Veltec 2004 folder staat ook een frame in Alu/Carbon maar dat frame is technisch minder mooi; heeft goedkopere buizen en een eenvoudiger achtervork zonder CNC gefreeste patten.
Inmiddels is het frame al een Collector"s item geworden omdat het niet meer geproduceerd wordt, en slechts beperkt geproduceerd is.
Misschien iets voor jou?
Foto? mail!
Easton American Eagle Team Issue Frame
Moderator:Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Re:Easton American Eagle Team Issue Frame
Alleen komt die niet in produktie... Net als dat frame van jou dus...Invisible floating torso schreef: In de Veltec 2004 folder staat ook een frame in Alu/Carbon maar dat frame is technisch minder mooi; heeft goedkopere buizen en een eenvoudiger achtervork zonder CNC gefreeste patten.
Fout, Het Easton Alu/Carbon frame wat ik hier aanbied is dit jaar geproduceerd in kleine oplage, voor 2004 komt er een ander (minder spectaculair alu/carbon frame.
Het frame welke jij waarschijnlijk bedoelt is het volledig carbon frame, en die komt inderdaad niet in produktie vanwege de framematen en de geometrie, die kunnen ze namelijk qua maat en geometrie niet goed genoeg aanpassen aan de huidige andere modellen.
Het frame welke jij waarschijnlijk bedoelt is het volledig carbon frame, en die komt inderdaad niet in produktie vanwege de framematen en de geometrie, die kunnen ze namelijk qua maat en geometrie niet goed genoeg aanpassen aan de huidige andere modellen.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ok, dan heb ik waarschijnlijk niet goed opgelet, sorry :-X
wat is de maat van het frame en hoeveel vraag je ervoor