Marzocchi x-fly
Moderator:Beheerders
X Fly uit 2002
ECC
1"stuurbuis (ong 175 mm lang)
60 mm veerweg
vork is nieuw
voor oude frames (1"balhoofd)
250 euro (spotprijs)
ECC
1"stuurbuis (ong 175 mm lang)
60 mm veerweg
vork is nieuw
voor oude frames (1"balhoofd)
250 euro (spotprijs)
Re:Marzocchi x-fly
heb je een fototje misschien?
tuurlijk heb ik een foto"tje:

staat er eindelijk eens een vette 1" vork te koop heb ik geen geld....... :"(
als je geen geld hebt+ schulden houdt het naar mijn mening vrij znel op
Kan er in die kroon ook "n 1 1/8 stuurbuis ingeperst worden of moet dan de hele kroon/stancions/stuurbuis vervangen worden? Zo ja, heb jij enig idee wat hier de kosten van zijn?
Als redelijk, en ik iets met DK kan regelen wat betreft m"n FSX dan heb wel interesse in die vork.
Shark
PS: ik neem aan dat "t een teruggebouwde 80 mm is?
Als redelijk, en ik iets met DK kan regelen wat betreft m"n FSX dan heb wel interesse in die vork.
Shark
PS: ik neem aan dat "t een teruggebouwde 80 mm is?
is omgebouwde 100 mm.
kan in principe nieuwe 1 1/8 pijp in, maar dat doe ik zelf liever niet, of augusta dat doet weet ik zo niet, wat het kost ook niet...
kan in principe nieuwe 1 1/8 pijp in, maar dat doe ik zelf liever niet, of augusta dat doet weet ik zo niet, wat het kost ook niet...
Ik heb "t even nagecheckt bij Augusta,
De complete kroon met stancions en stuurbuis moeten vervangen worden,
kosten alleen voor materiaal volgens hun opgave al rond de 190 Euro.
Dat wordt me helaas te duur, succes met de verdere verkoop.
Grtz. Shark
De complete kroon met stancions en stuurbuis moeten vervangen worden,
kosten alleen voor materiaal volgens hun opgave al rond de 190 Euro.
Dat wordt me helaas te duur, succes met de verdere verkoop.
Grtz. Shark
Leuk, en waarom kost een complete MX comp dan maar 140 euri"s?
Een MX Comp kost geen 140 eur, maar 209 eur (adviesprijs, die 140 krijg je ook alleen bij duitse winkels die oem inkopen)
In principe kun je de stuurbuis los vervangen... echter naar het schijjnt heeft augusta de benodigde tools niet... daarvoor moet ik nog eens bij de belgische importeur informeren
In principe kun je de stuurbuis los vervangen... echter naar het schijjnt heeft augusta de benodigde tools niet... daarvoor moet ik nog eens bij de belgische importeur informeren
Mijn reactie was ook niet op jou vork gericht, maar op de 190 euro voor het vervangen van kroon/balhoofdsbuis leek me wel erg overdreven, gezien een complete vork niet veel duurder is (of zelfs goedkoper) Bij Rond bijvoorbeeld zou een complete kroon/balhoofdsbuis maar 50 euri kostten...
Ik ben dringend op zoek naar een verende voorvork van Marzocchi met een balhoofdbuis van 1". Als die van jou nog te koop
staat laat me dan een seintje.
Gilles

Gilles
you have mail...