Re:XC hardtail te koop - prijs verlaagd
Moderator:Beheerders
Te koop: 2 Danger "Hot carrot". 2 Danger is het merk van een duitse fietswinkelketen.
Ongeveer vier maanden geleden gekocht en pas dik 100 km. op de teller! Zo goed als nieuw dus. Gaat weg omdat ik twee fietsen heb en deze nauwelijks gebruik. Richtprijs: 500 Euro. Reageren via e-mail: bartmitswa@hotmail.com.
Specificaties:
Frame: 7005 alu
Framehoogte: 19"
Lak: zwarte poedercoat
Vork: Rock Shox Pilot SL 80 mm.
Volledig Shimano XT afgemonteerd met uitzondering van crankstel en voorderailleur (beide LX).
Zadelpen, stuurpen, stuur: Ritchey Comp.
Zadel: Sella Italia
Velgen: Rigida Zac 19
Banden: Continental Explorer
Spaken: DT Champion
Pedalen: Shimano SPD
Verder zit er een fietsteller bij en bar-ends.
Foto"s: www.bicycles.de. Kijk naar de 2 Danger "Hot carrot SL. Zit geen krasje op, dus de fiets ziet er nog zo uit als op de site.
Ongeveer vier maanden geleden gekocht en pas dik 100 km. op de teller! Zo goed als nieuw dus. Gaat weg omdat ik twee fietsen heb en deze nauwelijks gebruik. Richtprijs: 500 Euro. Reageren via e-mail: bartmitswa@hotmail.com.
Specificaties:
Frame: 7005 alu
Framehoogte: 19"
Lak: zwarte poedercoat
Vork: Rock Shox Pilot SL 80 mm.
Volledig Shimano XT afgemonteerd met uitzondering van crankstel en voorderailleur (beide LX).
Zadelpen, stuurpen, stuur: Ritchey Comp.
Zadel: Sella Italia
Velgen: Rigida Zac 19
Banden: Continental Explorer
Spaken: DT Champion
Pedalen: Shimano SPD
Verder zit er een fietsteller bij en bar-ends.
Foto"s: www.bicycles.de. Kijk naar de 2 Danger "Hot carrot SL. Zit geen krasje op, dus de fiets ziet er nog zo uit als op de site.
Re:XC hardtail te koop
Ok, ik snap de hint...
Doe eens een reëel bod dan.

Re:XC hardtail te koop
Kijk,... idd. Dank!
Prijs verlaagd naar 500 Euro.
Staat nog steeds met hetzelfde aantal kilometers in de huiskamer. 50 Euro kan er nog wel af, maar dan zitten we echt aan de ondergrens. 450 Euro dus. Da"s verdomd weinig geld voor die fiets!
Hé, ik weet misschien iemand die "m graag wil hebben.
Diegene wilde zo"n bike nieuw kopen bij bicycles.de, maar had toen de cash niet.
Ik zal contact met hem opnemen, en laat het nog wel weten, het kan even duren want hij is op stage en moeilijk te bereiken.
SkyAlloy
Diegene wilde zo"n bike nieuw kopen bij bicycles.de, maar had toen de cash niet.
Ik zal contact met hem opnemen, en laat het nog wel weten, het kan even duren want hij is op stage en moeilijk te bereiken.
SkyAlloy
Hoi Bart,
Heb je die fiets nog? En waar heb je hem staan, als ik hem eens wil uitproberen?
Mvg Reonu
Heb je die fiets nog? En waar heb je hem staan, als ik hem eens wil uitproberen?
Mvg Reonu
Jazeker heb ik "m nog staan. En wel in Brunssum zuid-Limburg.
Groeten,
Bart
Groeten,
Bart
Verkocht! Slotje ajb.