Re:Schuur opruiming....!
Moderator:Beheerders
Ik heb vandaag mijn schuur eens uitgeruimd. Het meeste is gebruikt, maar je weet nooit of iemand het toevallig net zoekt. Voor foto"s zie http://members.chello.nl/a.dekok5.
Alle prijzen zijn bij afhalen in Veldhoven. Ik rijd echter regelmatig ook naar andere plaatsen in NL, dus je altijd even checken of ik bij je in de buurt kom. Dan kan ik het eventueel afleveren.
BANDEN:
Set Schwalbe Marathon wegbanden (26x1,75), gebruikt maar profiel is nog goed =>25 euro
Set Hutchinson Scorpion (26x2,0), gebruikt. Profiel is hier en daar versleten => 20 euro
Set IRC Mythos XC met 1 extra Mythos XC slick (26x1,95). Profiel voorband en slick nog goed. Achterband redelijk versleten => 30 euro
Set Hutchinson Mosquito Airlight Gold Vouwbanden (26x1,85) => 25 euro
DIVERSEN:
Magura Louise schijfremset met extra voorremhendel zonder schijven. Voorrem model 2000 (handmatig stellen). Achterrem model 2003 (automatisch stellen). => 120 euro
Selle Italia Flite genuine gel zadel. Vertoont slijtageplekken => 25 euro
San Marco Brooks zadel bruin => 10 euro
2x BBB bidonhouder => 5 euro per stuk
[s]Welgo toeclip pedalen, nooit gebruikt => 10 euro[/s]
VP(?) Combi pedalen, ene kant gewoon, andere kant SPD. De plaatjes heb ik ook nog wel liggen. Paar keer gebruikt. Ideaal voor beginners => 20 euro
2 Hayes remschijven, zijn ongeveer 164mm => 15 euro
Onza barends. Goed gebruikt => 7,50 euro
Woodman Quickrelease zadelklem => 7 euro
Quickrelease zadelklem zonder ring => 3 euro
Blauwe Rudy Project Skeey zonnebril met extra set oranje glazen => 30 euro
Mazzel
Alle prijzen zijn bij afhalen in Veldhoven. Ik rijd echter regelmatig ook naar andere plaatsen in NL, dus je altijd even checken of ik bij je in de buurt kom. Dan kan ik het eventueel afleveren.
BANDEN:
Set Schwalbe Marathon wegbanden (26x1,75), gebruikt maar profiel is nog goed =>25 euro
Set Hutchinson Scorpion (26x2,0), gebruikt. Profiel is hier en daar versleten => 20 euro
Set IRC Mythos XC met 1 extra Mythos XC slick (26x1,95). Profiel voorband en slick nog goed. Achterband redelijk versleten => 30 euro
Set Hutchinson Mosquito Airlight Gold Vouwbanden (26x1,85) => 25 euro
DIVERSEN:
Magura Louise schijfremset met extra voorremhendel zonder schijven. Voorrem model 2000 (handmatig stellen). Achterrem model 2003 (automatisch stellen). => 120 euro
Selle Italia Flite genuine gel zadel. Vertoont slijtageplekken => 25 euro
San Marco Brooks zadel bruin => 10 euro
2x BBB bidonhouder => 5 euro per stuk
[s]Welgo toeclip pedalen, nooit gebruikt => 10 euro[/s]
VP(?) Combi pedalen, ene kant gewoon, andere kant SPD. De plaatjes heb ik ook nog wel liggen. Paar keer gebruikt. Ideaal voor beginners => 20 euro
2 Hayes remschijven, zijn ongeveer 164mm => 15 euro
Onza barends. Goed gebruikt => 7,50 euro
Woodman Quickrelease zadelklem => 7 euro
Quickrelease zadelklem zonder ring => 3 euro
Blauwe Rudy Project Skeey zonnebril met extra set oranje glazen => 30 euro
Mazzel
verkoop je de losse remhendel ook apart?
en welke kleur is hij?
wat is je prijs?
kooz
en welke kleur is hij?
wat is je prijs?
kooz
-
Zijn die 2 hayes remschijven nog recht? Heb je de boutjes er ook bij, Torx?
Check mail...
Hoi,
wat kost het om de Welgo toeclip pedalen, nooit gebruikt => 10 euro te verzenden, kom uit NL.
Ik hoor het wel,
MvG
LennarT
wat kost het om de Welgo toeclip pedalen, nooit gebruikt => 10 euro te verzenden, kom uit NL.
Ik hoor het wel,
MvG
LennarT
Verzendkosten zijn volgens mij 5,50. Waar woon je?
Hoi,
Omgeving rotterdam, in oud-beijerland. Kunnen de pedalen niet door de brievenbus? Misschien als je ze demonteerd?
Ik hoor het wel,
MvG
LennarT
lennart07@hotmail.com
Omgeving rotterdam, in oud-beijerland. Kunnen de pedalen niet door de brievenbus? Misschien als je ze demonteerd?
Ik hoor het wel,
MvG
LennarT
lennart07@hotmail.com
@LennarT,
De enige manier om die dingen in een brievenbus te laten passen is het plastic deel slopen. Lijkt me niet echt de bedoeling, tenzij je alleen de trapper nodig hebt en niet het toeclip gedeelte....
De enige manier om die dingen in een brievenbus te laten passen is het plastic deel slopen. Lijkt me niet echt de bedoeling, tenzij je alleen de trapper nodig hebt en niet het toeclip gedeelte....
wat doen we met de verzendkosten van de hendel?
en kan je de foto og es sturen
kooz
en kan je de foto og es sturen
kooz
Ant schreef:
@LennarT,
Ik moet er dan nog ff over nadenken. Je hoort me morgen.
Gr.
LennarT
Toeclip pedalen zijn weg. Verder niemand interesse?
foto van de sportbril???
Zie http://members.chello.nl/a.dekok5 en dan onder diversen pic 19. Laat maar weten als je meer foto"s wilt.