oude 150mm boxxer world cup / obsys weetikveel
Moderator:Beheerders
-
ik zou een nieuwe boxxer willen met 180mm, daarom verkoop ik mn oude boxxer en obsys. beide vorken zijn nog vrij goed, normale gebruikssporen.
de obsys heeft een speciale steekasnaaf, dus wiel (mavic d521) en rem(oude formula) zitten er dan bij.
prijs otk
foto obsys:
http://www.pinkbike.com/photo/?op=view&image=457505
kzal nog fotos trekken een van dees dagen.
de obsys heeft een speciale steekasnaaf, dus wiel (mavic d521) en rem(oude formula) zitten er dan bij.
prijs otk
foto obsys:
http://www.pinkbike.com/photo/?op=view&image=457505
kzal nog fotos trekken een van dees dagen.
-
-
-
Zeker, maar je moet alleen nog aan de stukken geraken, BETD had daar vroeger een conversion kit voor maar die staat niet meer op hun site. Mail ze eens (www.betd.co.uk) en mail mss ook eens met TFT.Space Man Spiff schreef:zou da nie zelf te doen zijn?Bruno schreef:Boxxer 151 is ook om te bouwen naar 178mm! (als die stukken nog leverbaar zijn tenminste) 150£ bij TFT. zie tftunedshox.com
Ook een optie is mss de '04 Boxxer race van Lionell (Animine), die is nog steeds te koop en kost mss minder dan de jouwe ombouwen. Mail hem eens op animine@telenet.be
-
da weet k dat die te koop is, das ook de reden waarom ik deze verkoop, tis volgens mij nie de moeite om om te bouwen.Bruno schreef:Zeker, maar je moet alleen nog aan de stukken geraken, BETD had daar vroeger een conversion kit voor maar die staat niet meer op hun site. Mail ze eens (www.betd.co.uk) en mail mss ook eens met TFT.Space Man Spiff schreef:zou da nie zelf te doen zijn?Bruno schreef:Boxxer 151 is ook om te bouwen naar 178mm! (als die stukken nog leverbaar zijn tenminste) 150£ bij TFT. zie tftunedshox.com
Ook een optie is mss de '04 Boxxer race van Lionell (Animine), die is nog steeds te koop en kost mss minder dan de jouwe ombouwen. Mail hem eens op animine@telenet.be