Te Koop Cannondale Scalpel 3000 2005

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Dim67
Te Koop Cannondale Scalpel 3000 2005

Bericht door Dim67 » ma jul 03, 2006 8:41 pm

Bij dezen bied ik mijn Cannondale Scalpel 3000 2005 aan. Deze fiets is nauwelijks gebruikt i.v.m tijdgebrek vandaar ik besloten heb om hem te verkopen. Dit is het één na duurste model frame van Cannondale Scalpel en af gebouwd met een complete Shimano LX 2005 schijfremgroep afgemonteerd, de fiets is als nieuw en nauwelijks gebruikt, dus iemand die zijn voordeel wil doen met een top fiets maar geen top prijs (nieuwprijs €4150,00) is dit de ideale fiets voor!

De fiets is 19 inch groot (48.5 cm) en geschikt voor mensen met een lichaamslengte van ongeveer 175 cm tot 183 cm. Het frame is gemaakt van Optimo aluminium en de achtervering is volledig instelbaar en beschikt over een Fox Float RP3 demper die meervoudig instelbaar is.

De fiets is als volgt afgemonteerd:

Cannondale Headshok Super Fatty Ultra DLR voorvork 80 mm veerweg met rebound instelling en lockout.
Shimano LX 2005 groep compleet bestaande uit: Voor derailleur Achter derailleur Cranks + trapas Schakel/remgreephendels Schijfrem klauwen + schijven.

Mavic CrossLand wielen.
FSA XC190 stuur.
Cannondale stuurpen
Cannondale Fire zadelpen.
Terry Butterfly zadel.
Cannondale System SI balhoofd.

Al met al een zeer complete fiets in nieuw staat. Doe een serieus bod en a.u.b. geen onzin biedingen!

Voor info en foto's kan je emailen of bellen:

dimitri.harbers@home.nl
mobielnr. 0638542979

Sjef

Bericht door Sjef » di jul 04, 2006 3:55 pm

Aparte afmontage voor het bijna topmodel Scalpel:
-LX groep
-Fatty voorvork
-Crossland wielen

Heb je wat bij elkaar geshopt? Wat zijn de beweegredenen voor deze keuzes?

Dim67

Bericht door Dim67 » di jul 04, 2006 4:50 pm

Hallo,

Deze fiets is van mijn vrouw en wilde geen lefty en daarnaast fiets ze niet veel en op dit moment geheel niet meer vandaar deze keuze van afmontage!
De fiets staat daarom ook te koop!

Plaats reactie