Staat: is gebruikt maar heeft helemaal geen zware schade, gebruikskrassen natuurlijk wel. het tandblad is zo goed als nieuw.
Reden van verkoop: Ik heb al wat anders en heb deze op overschot.
Prijs en voorwaarden: prijs = 50 euro ----- BIEDEN
Wijze van verzenden: Afhalen, verzenden na betalen
Extra Info: vraag maar, ik heb er geen.
Afbeeldingen:

Item: Lazer full face
Staat: 2 maal gebruikt
Reden van verkoop: heb hem gekocht, 1 keer mee gereden op een DH in bouillon en dan had ik werk en kocht ik me een D2
Prijs en voorwaarden: 50 euro -----BIEDEN
Extra Info: is een Large, heeft een paar heel kleine schrammen. is eigelijk een motohelm maar je kunt hem gebruiken voor wat je wil. heb hem nieuw 160 euro betaald en verder als die eene keer nooit meer gebruikt
Afbeeldingen:

Item: 2 MRP 5 gaats platen, NIEUW nooit gemonteerd
Plaats: hamme, oost vlaanderen, Belgie
Staat: nieuw
Reden van verkoop: ik heb geen 5 gaats cranks
Prijs en voorwaarden: vraagprijs = 20 euro -----BIEDEN
Afbeeldingen:

Item: Azonic HAMMER FR/DH stuurpen
Staat: een stuurpen verslijt niet
Reden van verkoop: ik heb het op overschot
Prijs en voorwaarden: vraagprijs = 15 euro------BIEDEN
Extra Info: heb hem eens zien liggen in de winkel en hij koste 99 euro. is voor een stuur van 25.4
Afbeeldingen:

Item: Wielset : ALEX velgen 2,2cm dikke remvlak, xt voornaaf waarop een disc kan maar je kan ook gewoon simpelweg op de velg remmen. achteraan een specialized naaf waar geen disc op kan. ideaal voor te dirten. superdikke velgen. nog niets van remslijtage!
Staat: gebruikt want ik ben geen poser, er scheelt niets aan
Reden van verkoop: ligt hier ook maar in mn garage
Prijs en voorwaarden: vraagprijs = 60 euro voor het paar. hiervoor vindt je anders zo geen wielen! ------BIEDEN
Extra Info: ik heb ze nog nooit anders gezien dan op een specialized P3 uit 2000. niet voor te DH'n omdat er geen disc achteraan opkan maar echt perfect voor dirt.
Afbeeldingen:

Item: Specialized P3 frame uit 2000
Staat: heeft een kleine deuk in het achtervork omdat ik aan het rijden was met mn schup en k stak m per ongeluk tussen mn achterwiel, dat heel klein deukje moet je al gaan zoeken en dat zit langs de binnenkant. eigelijk heel weinig krassen, alleen die van kabels en gainen.
Reden van verkoop:aankoop van een nieuw frame
Prijs en voorwaarden: vraagprijs = 50 euro , goedkoop mag ook s, tis al ouder gerief en moet er vanaf ------BIEDEN
Extra Info: er kan geen schrijfrem op, je krijgt er een HS33 oliedrukrem bij. er is veel mee gereden, is een maat 16, kan eigelijk ook gebruikt worden als mtb voor iemand klein of iemand jong. ik heb hem niet kapot gekregen, niemand verstaat hoe die nog niet kapot is maarja. er heeft nooit een vork van meer dan 100mm ingezeten dus hij is nog niet verkracht. hij is wel echt heel licht. er zit een zadelpen bij en een zadelpenklem + die rem. kan ook verkocht worden met die wielen van hierboven ofzo voor minder.
Afbeeldingen:
die komen nog of die mail ik je wel als je intresse hebt.