Intense Uzzi SL 2003 (pics toegevoegd)
Moderator:Beheerders
Item: Intense Uzzi SL (rood)
Plaats: Lier
Staat: gebruikssporen maar steeds zeer goed verzorgd
Reden van verkoop: Overkocht aan Hi Fi en zin in een andere fiets
Prijs en voorwaarden: Elk aannemelijk bod wordt in overweging genomen
Wijze van verzenden: Afhaling of verzending op kosten v/d koper
Extra Info: BB is iets "speciaals" Aan de ene kant is er "gewone" draad getapt en aan de ander kant "Italiaanse" . Foutje van mezelf bij monteren BB
http://www.pinkbike.com/photo/1252874/
http://www.pinkbike.com/photo/1252873/
Enkele specs
Maat :large
Kleur :Rood
Demper : Vanilla RC (Push tuned en steeds onderhouden door TF)
Vork : Vanilla 125 (Boxxer seals i.p.v. die van Fox. aangeraden door TF)
Remmen Hope C2 (+ 4 extra BBB remblokken)
Stem : RF Diabolus
Stuur : Easton mid riser
Headset : Chris King
Shifters : Sram X7
Derailleur : Sram X7 (nieuw)
Voorderailleur : XT (Nieuw)
Ketting : Sram ?? (nieuw)
Trapstangen : FSA mega-??
Wielen: Atomlab trailpimp met XT naven ( Na het herspaken door Luc slechts 5 maal met gereden) Zeer goede staat
Pedalen : geen
extra: reserve derailleur hanger
Waarschijnlijk ben ik nog het een of het ander vergeten, maar als jullie nog vragen hebben, Shoot...
Fiets gaat in de eerste plaats in z'n geheel weg. Pas als er totaal geen intresse is in redelijk korte tijd overweeg ik "sommige" parts apart weg te doen.
Doe een bod...
Groeten,
Bart
Plaats: Lier
Staat: gebruikssporen maar steeds zeer goed verzorgd
Reden van verkoop: Overkocht aan Hi Fi en zin in een andere fiets
Prijs en voorwaarden: Elk aannemelijk bod wordt in overweging genomen
Wijze van verzenden: Afhaling of verzending op kosten v/d koper
Extra Info: BB is iets "speciaals" Aan de ene kant is er "gewone" draad getapt en aan de ander kant "Italiaanse" . Foutje van mezelf bij monteren BB
http://www.pinkbike.com/photo/1252874/
http://www.pinkbike.com/photo/1252873/
Enkele specs
Maat :large
Kleur :Rood
Demper : Vanilla RC (Push tuned en steeds onderhouden door TF)
Vork : Vanilla 125 (Boxxer seals i.p.v. die van Fox. aangeraden door TF)
Remmen Hope C2 (+ 4 extra BBB remblokken)
Stem : RF Diabolus
Stuur : Easton mid riser
Headset : Chris King
Shifters : Sram X7
Derailleur : Sram X7 (nieuw)
Voorderailleur : XT (Nieuw)
Ketting : Sram ?? (nieuw)
Trapstangen : FSA mega-??
Wielen: Atomlab trailpimp met XT naven ( Na het herspaken door Luc slechts 5 maal met gereden) Zeer goede staat
Pedalen : geen
extra: reserve derailleur hanger
Waarschijnlijk ben ik nog het een of het ander vergeten, maar als jullie nog vragen hebben, Shoot...
Fiets gaat in de eerste plaats in z'n geheel weg. Pas als er totaal geen intresse is in redelijk korte tijd overweeg ik "sommige" parts apart weg te doen.
Doe een bod...
Groeten,
Bart
Laatst gewijzigd door Watje op wo apr 04, 2007 9:11 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Mensen, mensen, kom dat zien. Profiteer ervan , 't is de leste !!!!
Frame wordt apart verkocht (incl. demper en zadelpen) voor het mooie bedrag vaaaaaan 925,00 eur. Voor de headset en vork (bij het frame) moet je met een eigen bod afkomen.
De rest van de onderdelen blijven in de schuur liggen.
Snel, snel, snel, voor je het weet is het weer winter
Frame wordt apart verkocht (incl. demper en zadelpen) voor het mooie bedrag vaaaaaan 925,00 eur. Voor de headset en vork (bij het frame) moet je met een eigen bod afkomen.
De rest van de onderdelen blijven in de schuur liggen.
Snel, snel, snel, voor je het weet is het weer winter

Fritzzz,
we kunnen misschien wel eens afspreken. Normaal komt de rest van m'n gerief deze week binnen en kan ik met 2 fietsen naar de Ardennen komen. Als het je niet zou storen zou ik 2 kameraden en 1 bikerwoman meebrengen.
Deze gasten zijn echt wel OK, alleen is hun conditie niet echt bijzonder. (Ja, pinten pakken als de beste )
Mail me maar voor een concrete afspraak.
groeten,
Bart
we kunnen misschien wel eens afspreken. Normaal komt de rest van m'n gerief deze week binnen en kan ik met 2 fietsen naar de Ardennen komen. Als het je niet zou storen zou ik 2 kameraden en 1 bikerwoman meebrengen.
Deze gasten zijn echt wel OK, alleen is hun conditie niet echt bijzonder. (Ja, pinten pakken als de beste )
Mail me maar voor een concrete afspraak.
groeten,
Bart
Da's tenminste een aanbod zie.
Heel wat anders dan die onderwater PB-tjes van NIELS en De jean die hun waren (uzzi('s)) aanprijzen als hadden ze pas een marketingkursus bij telenet gevolgd.
Zeg Watje wat denk je van de feestdag van de Sossen om in de Ardennen te gaan testrijden? Indien te snel, dan kunnen we misschien één van de laatste twee weekends van mei afspreken, tussenin heb ik geen vrij WE.
Beetje riskant want ondertussen zijn er nog kapers op de kust, ...niks aan te doen, ik ga niet vragen om een "optie" van een maand.
Maar in geval dat het wel uitkomt;
Een beetje extra volk kan geen kwaad-misschien breng ik nog een snowboarder mee (heeft ook een fiets
).
Pinten pakken en voor de rest slappe k.k? Watje Watje, is het niet voor zo'n volk dat uw mama u altijd gewaarschuwd heeft!!
PS Fritzz is gewoon met dubbele "z"
Heel wat anders dan die onderwater PB-tjes van NIELS en De jean die hun waren (uzzi('s)) aanprijzen als hadden ze pas een marketingkursus bij telenet gevolgd.
Zeg Watje wat denk je van de feestdag van de Sossen om in de Ardennen te gaan testrijden? Indien te snel, dan kunnen we misschien één van de laatste twee weekends van mei afspreken, tussenin heb ik geen vrij WE.
Beetje riskant want ondertussen zijn er nog kapers op de kust, ...niks aan te doen, ik ga niet vragen om een "optie" van een maand.

Maar in geval dat het wel uitkomt;
Een beetje extra volk kan geen kwaad-misschien breng ik nog een snowboarder mee (heeft ook een fiets

Pinten pakken en voor de rest slappe k.k? Watje Watje, is het niet voor zo'n volk dat uw mama u altijd gewaarschuwd heeft!!
PS Fritzz is gewoon met dubbele "z"
Fritzz,
Wat is er 'onderwater' aan een Privebericht?
Ik heb enkel geantwoord op uw post of een 'uzzi voor minder dan 2500 kan'. Daar heb ik zelfs geen prijzen in vernoemd. En de beleefdheid en forumregels stellen dat je iemand's draadje niet zomaar kaapt. Als dat al too much is voor meneer, tja....
Beetje flauw om daarvoor al iemand meteen negatief af te schilderen
Wat is er 'onderwater' aan een Privebericht?
Ik heb enkel geantwoord op uw post of een 'uzzi voor minder dan 2500 kan'. Daar heb ik zelfs geen prijzen in vernoemd. En de beleefdheid en forumregels stellen dat je iemand's draadje niet zomaar kaapt. Als dat al too much is voor meneer, tja....
Beetje flauw om daarvoor al iemand meteen negatief af te schilderen
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing