Winter sale out (Prijzen!)
Moderator:Beheerders
-
-
dus je bied het hier aan, op een forum, waarop mensen reageren, via je mail, waar je niet elke dag gaat kijken? klinkt beetje onlogisch... maar goed...
verder was het alleen om aan te geven dat ik het niet fijn vond dat nagenoeg al mijn berichten niet beantwoord werden terwijl je ze wel leest (dat is eenvoudig te zien).
al was ik heel snel met reageren op je topic, het blijft jouw keus wat je aan wie verkoopt verder. het is mijn mening dat het wel zo aardig is om de geinteresseerde te laten weten waar ze aan toe zijn. hoefde ik ook niet al die berichten te sturen en had ik misschien het al ergens anders kunnen vinden.
verder was het alleen om aan te geven dat ik het niet fijn vond dat nagenoeg al mijn berichten niet beantwoord werden terwijl je ze wel leest (dat is eenvoudig te zien).
al was ik heel snel met reageren op je topic, het blijft jouw keus wat je aan wie verkoopt verder. het is mijn mening dat het wel zo aardig is om de geinteresseerde te laten weten waar ze aan toe zijn. hoefde ik ook niet al die berichten te sturen en had ik misschien het al ergens anders kunnen vinden.
-
- Jean-Pierre
-
Precies, als je mij had behandelt zoals je van Joost verwacht dat hij jou behandelt, kun je dat zeggen. Je hebt mij precies hetzelfde behandelt dus denk niet dat je recht van spreken hebt.Dope-on-Wheels schreef:Stillridingbmx schreef:Ey Joost, welkom op dpWiggy schreef:pff![]()
welkom op de internetfora zal je bedoelen. het is gewoon een normale gang van zaken...
-
@maarten:
jij zeurt nu (voor de 2d keer) als een klein kind enkel omdat ik 1 keer niet binnen 13uur (heb het even nagezocht) een antwoord heb gestuurd?
pfff
jij zeurt nu (voor de 2d keer) als een klein kind enkel omdat ik 1 keer niet binnen 13uur (heb het even nagezocht) een antwoord heb gestuurd?
pfff
Laatst gewijzigd door Dope-on-Wheels op wo dec 31, 2008 9:59 am, 2 keer totaal gewijzigd.
-
-