INTENSE UZZI VPX 2006 nieuwe aanbieding zie onderaan.
Moderator:Beheerders
Item:Intense ,uzzi vpx 2006 maat medium ,1.5 balhoofd maar met head set vor 1 1/8
Plaats: bunnik
Staat: lichte krasjes op de lak maar 100 % in orde
Reden van verkoop: ik heb zelf een nieuwe intense
Prijs en voorwaarden: bieden (geen onzin graag)750 euro incl shock en balhoofd.
Wijze van verzenden: Afhalen,
extra omschijving:het custom merk uit de usa.bijna 20cm achter.te rijden met een 140(voor trail)160 /180 mm single crown of b.v 888 (200) tripple crown.
Bijde heb ik nog(marz 66 ata of een 888 )
Het frame heeft een custom kleur wit met zwart en kan ik ook compleet leveren tegen meer prijs natuurlijk(in overleg)(met spank wheel set)
Afbeeldingen: per email (dus je email geven ),of WWW.INTENSECYCLES.HYVES.NL (ff lid worden toch!?!) onder uzzi vpx.De sterretjes zijn plakkertjes en kunnen er makkelijk afgehaald worden.
Plaats: bunnik
Staat: lichte krasjes op de lak maar 100 % in orde
Reden van verkoop: ik heb zelf een nieuwe intense
Prijs en voorwaarden: bieden (geen onzin graag)750 euro incl shock en balhoofd.
Wijze van verzenden: Afhalen,
extra omschijving:het custom merk uit de usa.bijna 20cm achter.te rijden met een 140(voor trail)160 /180 mm single crown of b.v 888 (200) tripple crown.
Bijde heb ik nog(marz 66 ata of een 888 )
Het frame heeft een custom kleur wit met zwart en kan ik ook compleet leveren tegen meer prijs natuurlijk(in overleg)(met spank wheel set)
Afbeeldingen: per email (dus je email geven ),of WWW.INTENSECYCLES.HYVES.NL (ff lid worden toch!?!) onder uzzi vpx.De sterretjes zijn plakkertjes en kunnen er makkelijk afgehaald worden.
Laatst gewijzigd door frank op vr dec 12, 2008 7:54 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
Bijna raak is helemaal mis.
Belangrijke info voor potentiële kopers:
- ISCG old of ISCG 05?
- Maat?
- 1 1/8 of 1.5?
enz..
- ISCG old of ISCG 05?
- Maat?
- 1 1/8 of 1.5?
enz..
http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
-