Plaats: Haarlem
staat: Gebruikt, zonder verpakking
Reden van verkoop: Heb een nieuw frame liggen dat ik wil opbouwen, vandaar ook de lage prijs.
Nieuwprijs: €1249,-
Vraagprijs: ± €400,- , vaste prijs.
Wijze van verzenden: ophalen, of ergens afspreken.
Omschrijving
Deze fiets is uitermate geschikt voor beginnende en gevordende in de biketrial sport. De fiets is in volledig werkende staat. De fiets is dankzij de geniale geometry voor elke rijder geschikt, zowel korte en lange personen zullen goed overweg kunnen gaan met de fiets.
Onderdelen
De fiets is compleet opgebouwd uit monty onderdelen, hierdoor werkt de fiets als 1 geheel en is er geen sprake van slechte compatibiliteit tussen onderdelen. Bij het kopen van de fiets heeft de koper de keuze 2 achterremmen:- Magura Marta schijfrem
- Magura hs33 schijfrem
Ik ben zelf overgeschakelt naar hs33 omdat ik het scherpe gevoel preffereer boven de schijfrem die samen met de fiets kwam.
De volgende onderdelen zijn nog recent vervangen:
- Gehele achterwiel
- Voor en achterband
- Crank
- Pedalen
- Monty 6pawl freewheel (wordt gebruikt op wereld niveau!)
Alle onderdelen zijn in goede staat op gebruikelijke blikschade na.
Eigen ervaring
Ik wil hierbij nog melden dat ik erg veel plezier van deze fiets heb gehad, het heeft mij echt een niveau hoger in de sport gebracht.
De reden dat ik de fiets weg doe is omdat ik een nieuwe fiets met andere geometry wil proberen.
Voor meer informatie kan er altijd gemailed worden of kan je me een belletje geven.
omgnoseat@hotmail.com
tel nummer: 0681899788