Plaats: Beekbergen (eventueel delft)
Staat: zie aparte onderdelen
Reden van verkoop: Wordt niet meer gebruikt/geldnood
Prijs en voorwaarden: zie aparte onderdelen
Wijze van verzenden: Ophalen of brengen in overleg (Delft of Apeldoorn waar de onderdelen liggen)
Extra Info:

Item: UMF Freddy Frame mt L met Manitou Travis vork
Staat: gebruikt maar goed
Prijs en voorwaarden: Verkocht
Extra Info:
Frameset bestaande uit:
UMF Freddy Frame mt L met Balhoofd
DHX 4.0 Demper met Titanium veer
Manitou Travis 180 singlecrown 1.5 vork
Truvativ Holzefeller 1.5 stuurpen
UMF Zadelpenklem
Ideale freeride/dh bike. Is niet de lichste frameset maar heb zelf de totale fiets op een 16,5kg kunnen krijgen. Vering is perfect voor een gewicht tussen de 70 en 80 kg.
Item: Formula oro puro remmenset met 200/180 hope floating discs
Prijs en voorwaarden: 350,-
Extra Info:
Heel erg lichte remmenset voor op de dh'er. Carbon remhendels, carbon stuurklem links, formula matchmaker rechts.
Inclusief ontluchtingsset en olie. Dit is meteen ook het nadeel van de remmenset. Als je ze goed gebruikt moeten ze vaak ontlucht worden wat gelukkig niet te moeilijk is. Je krijgt er wel een van de lichtste remmensets voor terug welke ook nog eens erg goed remmen. Het honda team reed niet voor niets met oro's.
Item: X.0/XTR drivetrain
Prijs en voorwaarden: verkocht
Extra Info:
Aandrijflijn bestaande uit een X.0 mediumcage achterderrailleur, X.9 triggershifter en een xtr ketting en cassette. Alles is in een erg goede staat en de ketting en !titanium! cassette kunnen nog een hele tijd mee.
Item: Wit prologo ti zadel
Item: FSA K-Force carbon zadelpen 31.6 (uit mn hoofd ga het dit weekend controlleren samen met de lengte)
Item: MRP System 3
Prijs en voorwaarden: 75,-
Item: Controltech House Carbon DH Stuur
Prijs en voorwaarden: 75,-
Extra Info:
Nieuw 130 euro, 208gr. Heel erg licht dh stuur en toch sterk genoeg.
Ik ben dit weekend bij mijn ouders en dan zal ik van alle losse onderdelen foto's maken en maten opnemen. Verder zal ik kijken wat ik allemaal nog meer tegenkom.
Prijzen zijn onderhandelbaar tot op zekere hoogte.